Ucz się na błędach innych ludzi!

Pisemny: 20 wrzesień 2010
Czas podróży: 8 — 17 wrzesień 2010
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
To był pierwszy raz w Turcji. Wraż enia nie są najlepsze. Ku naszemu rozczarowaniu czytamy recenzje po zakupie biletó w. Byli rozczarowani, ale mieli nadzieję na najlepsze. Rozliczenie był o oferowane od razu, ale jednak w klasie ekonomicznej, mimo ż e zapł aciliś my standard. Są to pomieszczenia w piwnicy, wilgoć , pleś ń , kafelki na podł odze i jedna trzecia ś ciany. Wieczorem po pokoju biegają przyzwoite pają ki, obsł uga nie ś pieszy się z ich sprzą taniem. Musiał em spać w nocy przy wł ą czonych ś wiatł ach, bo w ś wietle nie ma pają kó w. Osiedle to tł umaczył o się brakiem pokoi ze wzglę du na ś wię ta. Ale okazuje się , ż e prawie wszyscy rosyjskoję zyczni sprawdzają te liczby. Niektó rzy są przetrzymywani na jeden dzień , inni na dwa dni, a jeszcze inni zostali zatrzymani na trzy dni. To prawda, ż e ​ ​ dali upokarzają cą rekompensatę na osobę za 5 szklanek ś wież o wyciś nię tego soku pomarań czowego, medyczny masaż plecó w, codzienny darmowy obiad w restauracji, odwiedziliś my dwa wieczory i nie był o już ochoty na wizytę . Ogł oszono pó ź ną eksmisję , któ ra przebiegał a w nastę pują cy sposó b: w dniu wyjazdu zaproponowali opuszczenie pokoju do godziny 12:00. , wró ć do klasy ekonomicznej. Przeprowadziliś my się.3 razy w cią gu 10 dni. Pragnę zauważ yć , ż e podczas odprawy nie był o przewodnika, wszystkie problemy musiał y być rozwią zywane niezależ nie. W pokojach na 4 pię trze. , skoś ne sufity, któ re wywierają na Ciebie presję . Sprzą tanie pokoju jest ś rednie. Poś ciel jest stara i miejscami podarta. Rę czniki był y zmieniane codziennie. Niewygodna lokalizacja klimatyzatora w pomieszczeniu. Sam hotel sprawia wraż enie zaniedbanego, z odrapanymi, wysł uż onymi meblami na podł ogach. Teraz o „restauracji”, najczę stszej stoł ó wce studenckiej. Jedzenie monotonne. Obrusy są poplamione, naczynia nie są podpisane, zgadnij co i czym. Morze jest czyste przed obiadem, brudne po obiedzie z nadejś ciem fal. Dobra robota animatoró w. Nie ma usł ugi dla 5 * - personel jest powolny i niezbyt przyjazny, jest bardzo mał o kelneró w. 3 * hotel i nie wię cej?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał