Stary hotel, który ciągnie na 3*

Pisemny: 8 wrzesień 2021
Czas podróży: 22 — 28 sierpień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Zdecydowaliś my się wybrać siedmioosobową grupą (5 dorosł ych i 2 dzieci) pod koniec sierpnia na odpoczynek, wybraliś my hotel z dwoma pokojami przez poś rednika w Aneks - jeden na dwoje (mł odzi) i postanowiliś my wzią ć pokó j dla pię ciu , najwię kszy, dwupokojowy z drzwiami o powierzchni 58 metró w kwadratowych (tak był o napisane na stronie Anex), za ten duż y pokó j dopł acili 100$ w poró wnaniu do dwó ch zwykł ych, zamiast brać.2 pokoje z dostę pem do basenu ( myś leli, ż e nie ma potrzeby, abyś my codziennie biegali w poszukiwaniu siebie). Zebrali się , przylecieli, zabrali nas do hotelu, wysadzili i zaczę ł o się : zabrali nas do zameldowania, a tam jest dupa, zamiast przestronnego pokoju, któ ry wybraliś my na stronie aneksu i zapł aciliś my za to dodatkowo , starają się nas umieś cić w pokoju, w któ rym 3 ł ó ż ka są po prostu jeden do jednego , nie moż na nawet iś ć do tego odległ ego, bo szafa przeszkadza (zał ą czam zdję cie) !! ! Proszę zmień , pokazują ten sam, mó wią , ż e nie ma innych.
Mł odzi ludzie jeszcze osiedlili się w normalnym po zapł aceniu aroganckiemu administratorowi 25$, po aferze pokazali nam jeszcze kilka pokoi i okazał o się , ż e nocują w rodzinnym, ale jednopokojowym i do 50 kwadraty w rozmiarze. Pokó j z ł adnym balkonem, ale tapeta w pokoju odpada i ś mierdzi pleś nią , klimatyzacja dział ał a co drugi raz.
Drugiego dnia skontaktowaliś my się z przedstawicielem Aneksa w hotelu, aby zamieszkać w pokoju, któ ry kupiliś my, ale otrzymaliś my odpowiedź , ż e po 18.00 zostaniemy gdzieś przeniesieni. Nie czekają c na 18 godzin, pojechaliś my do Guest Relation Marina, powiedział a, ż e ​ ​ naszego numeru nie ma w hotelu, ale z kierownikiem pokazali nam jeszcze kilka mniejszych niż w dniu przyjazdu, po czym zdecydowaliś my się zostać w jednym pokoju mieszkanie, w któ rym przynajmniej każ dy moż e iś ć spać.

Ostatniego dnia, po aferze i ż ą daniu wezwania policji, a takż e napisania nam oficjalnie na papierze, ż e nie mają takiego numeru, jak nam wcześ niej powiedziano, zabrano nas do dyrektora hotelu (pokó j naprzeciwko recepcji) i wszyscy poszliś my razem szukać naszego pokoju, w któ rym musieliś my się zameldować (bo nikt z pracownikó w nie wie, jakie pokoje mają , a któ rych nie mają lub po prostu nie chcą nas zameldować tam). Po obejrzeniu 5-6 pokoi, w któ rych mieszkali ludzie!! ! znaleź liś my jednak nasz oczekiwany, przestronny, drogi pokó j kupiony w aneksie, ale był zaję ty i nie ma takich darmowych, nawet za dopł atą . Ta liczba jest tak rzadka, ż e ​ ​ administracja nie wie, gdzie ona jest!
W rezultacie nie radzę wybierać z serwisu pokoju dla 5 osó b, ponieważ pokoje odpowiadają poż ą danym parametrom (2 oddzielne pokoje i 58 metró w kwadratowych)
Anex dobrze sprzedaje najlepsze pokoje, ale po przyjeź dzie zostawia je w pobliż u hotelu, a potem sami muszą rozwią zać problemy z rozliczeniem się już z hotelem. Przedstawiciel oficyny w hotelu zajmuje się wył ą cznie wycieczkami i moż e co najwyż ej poprosić o przeniesienie do innego pokoju, a nie do tego, któ ry został kupiony, a nawet zrobić zdję cie pokoju, w któ rym mieszkasz i wysł ać zdję cie do centrali, po naszej reklamacji z rozliczeniem. Na tym koń czy się odpowiedzialnoś ć Aneksa, a hotel niejako to nie alejki, podobno decyduj ze swoimi Aneksami. Od strony aneksu po reklamacji otrzymaliś my kilka odpowiedzi o niczym, gdzie odpowiedzieli, ż e dali nam podobne warunki i wszystko jest ok. Myś lę , ż e jeś li nie ma takiej liczby, to zaakceptuj lepiej, a nie gorzej. Zapł ać , a nastę pnie odbierz swoje. Jednym sł owem warunek ż ycia przez aneks nie jest speł niony!!!
Jeś li zamkniesz oczy na to oszustwo i ocenisz hotel, to oczywiś cie, gdy pó jdziesz do 5* i UAI za duż o pienię dzy, spodziewasz się dobrego hotelu i dobrej obsł ugi, ale w rzeczywistoś ci:

Pokoje są stare i pokryte pleś nią , podartą tapetą , brudne na terenie i przy basenie!

Obsł uga jest przyjazna, z wyją tkiem recepcjonistki-szantaż ysty i tureckiego kierownika, któ ry zachowuje się tam jak bó g i wyś wiadcza klientowi nieziemskie przysł ugi w postaci znalezienia normalnego pokoju!


Jedzenie dla dorosł ych był o codziennie monotonne, po 3 dniach zmę czył y się , dzieciom też się nie podobał o (8 i 11 lat jadł y prymitywne - makaron, ziemniaki i jakieś mię so, to im smakował o ).
Lody od 16.30 do 18 przy jadalni.

Bar w holu jest otwarty 24/7 - to jest +
Jest też bar mię dzy basenem a morzem, nie trzeba był o dł ugo czekać , maksymalnie 5 minut, piwo jest lekkie, smak nie jest zł y i nie jest dobry, moż na pić.
Koktajle nie są zł e, w zależ noś ci od tego, kto robi i kiedy dasz dolara lub 2, a potem jeszcze lepiej.

Baseny są dobre, dla wszystkich grup wiekowych, dzieciom się podobał o.

Zjeż dż alnie przy basenie są otwarte 2 razy dziennie w godzinach 10-12 i 14-16.

Plaż a blisko morza jest dobra, nie ma wystarczają cej liczby leż akó w.
Rozrywka był a w postaci rzutek, siatkó wki, strzelania, a rano na basenie ogó lnie mi się podobał o.

Hotel był codziennie sprzą tany, ale po obiedzie, kiedy wró ciliś my i odmó wiliś my, samo sprzą tanie był o bł ę dem, co był o bezpł atne z napiwkiem, wymieniane był y tylko rę czniki, nigdy nie dodawano kosmetykó w przez cał y pobyt.

Nie mogę polecić hotelu, rysuje maksymalnie 3.3+, chyba ż e idziesz prawie za darmo i zamykasz oczy na wszystko, bo morze jest doskonał e. Za duż o pienię dzy nie moż na był o już zamkną ć oczu.

Zdję cie opublikowali ci, na któ rych się zakochaliś my i gdzie pró bowali nas osiedlić !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał