Straszna obsługa personelu i kierownictwa

Pisemny: 28 sierpień 2020
Czas podróży: 22 — 26 sierpień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Przybył do Turcji wcześ nie rano. Czteroosobowa rodzina - dwie osoby dorosł e, 11-letni chł opiec i 6-letni chł opiec.
Transfer pochodził z Annex Tour.
Autobus był prawie cał kowicie wypeł niony wczasowiczami, przetransportowany do 9 hoteli. Nasz hotel zają ł.4 miejsce na trasie.

Do wieczora 24 sierpnia reszta był a normalna, mylą ce był y tylko kolejki w restauracji po jedzenie, bo był a jedna osoba rozdają ca jedzenie, takie jak sał atki, krojenie sera, szynki, ciastka i owsiankę - tworzył y się cztery dł ugie kolejki , nie był o odległ oś ci. Wró ciliś my do pokoju przed obiadem i zadzwoniliś my do nas z recepcją z informacją , ż e transfer był chory Kovid, w zwią zku z czym jesteś my zobowią zani przenieś ć się na inną obserwację . Terytorialnie nasze nowe miejsce zamieszkania znajdował o się w pobliż u recepcji, 30 metró w dalej.
Naszą relokacją zajmował się pracownik Hotelu Nice, któ ry miał kontynuować naszą obserwację.
Obiecano nam ró wnież , ż e speł nimy wszelkie proś by o jedzenie lub cokolwiek, czego potrzebujemy, z wyjaś nieniem, ż e bez wzglę du na wyniki testu nie bę dziemy już mogli swobodnie poruszać się po hotelu. Skoro miał swó j grafik, to okazał o się , ż e nastę pnego dnia miał dzień wolny i obiecał , ż e zostanie zastą piony, da nam kontakt do kontaktu z dziewczyną , któ ra do nas oddzwoni.
25.08
Budzą c się rano i chcą c zjeś ć ś niadanie, w obliczu tego, ż e telefon w pokoju nie dział a, Nice nie odbiera wiadomoś ci ani poł ą czeń . Pokó j nie był przygotowany do zamieszkania, nie był o wody pitnej i nie był o poł ą czenia telefonicznego, w rezultacie o 9.30 musieliś my zał oż yć maskę i udać się do recepcji, aby poprosić o jedzenie i wodę i naprawić telefon w pokoju. Jedzenie został o przyniesione w 1 godzinę i nawet nie pytają c o co chcemy, telefon zrobiono dopiero po poł udniu (nie był o awarii urzą dzenia, po prostu odł ą czono je od linii, bo był o wł ą czone zdalnie).

Po nieautoryzowanej wizycie w recepcji podszedł do nas pracownik hotelu, któ ry usiadł pię tro niż ej i nadzorował nasz ruch. Przynosił też okresowo jedzenie i napoje, gdy przyszł o do nas, po obsł uż eniu innych, szczę ś liwszych klientó w. To co nie został o zjedzone pozostawiono w pobliż u pokoju a wszystko to znajdował o się w zamknię tym korytarzu aż do jego nastę pnego przybycia, w efekcie zapach na korytarzu był wcią ż taki sam, zważ ywszy, ż e nawet w nocy poniż ej 22-24°C nie był o wł ą czone termometr. Po naprawieniu telefonu udał o nam się zadzwonić do recepcji i poprosić o posprzą tanie, bez naszej proś by nikt nic nie zrobił . Oficer, któ ry został wyznaczony do nadzorowania nas, nie mó wił po rosyjsku ani nawet po angielsku;
Okoł o godziny 12.00 odebraliś my telefon z Nicei i powiedzieliś my, ż e za 15 minut.
przyjdą do nas zrobić badanie na Kovida, do hotelu przyjechali lekarze i od razu ogł oszono, ż e robimy badania na nasz koszt, a to 30 euro na osobę , nas czwó rkę , czyli 120 euro. Kiedy zapytaliś my, gdzie są dowody na to, ż e w naszym autobusie jest pacjent i do któ rego hotelu się udał , nie otrzymaliś my ż adnej informacji, ż e był telefon i to wystarczył o, aby nas odizolować i przymusowo przeprowadzić badanie. Wedł ug administracji hotelu i naszego przewodnika, któ rzy w ogó le nie brali udział u w cał ej tej historii, ubezpieczenie pokryje wszystko za nas, zró b to, a po powrocie do domu wszystko odzyskasz. Ale nie mieliś my nawet technicznej moż liwoś ci skontaktowania się z ubezpieczycielem, ponieważ telefon w pokoju nie dział ał . Dobrze, ż e na koncie był y pienią dze i za pomocą roamingu wyjaś niono tę kwestię - ubezpieczenie tego nie obejmuje.
To, co nas najbardziej niepokoił o, to nie 120 euro, ale na jakiej podstawie jesteś my pod obserwacją , nie mają c ż adnego uzasadnienia, ż e ​ ​ jest chory, a jeś li tak, to dlaczego.

Przyszedł do nas jeden z dyrektoró w hotelu (jak się okazał o, był o ich kilku, wedł ug podział ó w, co budzi wą tpliwoś ci, czy był dyrektorem, bo nie pokazano nam ż adnych dokumentó w), dziewczyna rosyjskoję zyczna i ochroniarz. Na nasze twierdzenia, ż e ​ ​ to wszystko jest bezpodstawne i nie jesteś my przetrzymywani w pokoju nielegalnie, zmuszają nas do testó w, a nawet na nasz koszt powiedzieli, ż e jeś li odmó wimy, zadzwonią do ż andarmó w i nadal bę dą się z nimi komunikować . Zostaniemy wyprowadzeni z hotelu, a co dalej, nie wiedzą szczegó lnie.
Ponieważ byliś my z dzieć mi, przygody z policją nam nie pomogł y, wię c pod presją i ewentualnymi problemami poszliś my na smyczy i zdaliś my testy, któ re w koń cu zdaliś my, ż e sami chcieliś my je zdać.
Administracja hotelu po raz kolejny powiedział a nam ró wnież , ż e jeś li wynik testu jest pozytywny, zostajemy w kraju do czasu wyzdrowienia, a jeś li wynik negatywny, to musimy skontaktować się z organizatorem wycieczki lub firmą ubezpieczeniową , aby kupić nam bilety do domu lub pozostać w tych samych pokojach na obserwacja przed koń cem wakacji i odlot zgodnie z planem w terminie wcześ niej zarezerwowanych biletó w, czyli bez opcji, zdrowych czy nie, wakacje się skoń czył y.
Gdy zgadzaliś my się na badania kilkakrotnie podkreś laliś my, ż e potrzebujemy wydrukó w wynikó w i czeku, któ ry za nie zapł aciliś my, zapewniono nas, ż e wszystko bę dzie dobrze, szpital, któ ry te badania wyś le, przyś le wszystko, gdy badania zostaną wykonane .
Po zameldowaniu w hotelu dostaliś my dokumenty w ję zyku tureckim i angielskim, wyjaś niają c sł owami, ż e jest to dowó d, ż e nie jesteś my chorzy na covid lub wcześ niej nie chorowaliś my.
W rzeczywistoś ci okazał o się , ż e podpisaliś my obowią zkowy test kodu na wszelkie podejrzenia.

Ale nikt o tym nie mó wi, a ze wzglę du na nasz sł aby angielski i cał kowity brak znajomoś ci tureckiego, zaufano podpisom, któ re ufają hotelowi. W tym okresie nasza temperatura był a mierzona raz, w dniu przyjazdu do hotelu, w recepcji. Po tym nikt nigdy nie mierzył , nawet gdy przenieś liś my się na obserwację i zatrzymaliś my się w strzeż onym pokoju, co wskazuje na kichnię cie naszego hotelu uzdrowiskowego.
Po wykonaniu testó w przynieś li nam czajnik, kostkę wody, kostkę coli, duszka i wiatraczek, pudeł ko, w któ rym wszystko był o naszkicowane, jednorazowe kubki, widelce, ł yż ki, noż e, serwetki, torebki z cukrem, instant kawa, któ rej nie pijemy. Czy to wszystko Ultra? A wszystko to został o sprowadzone w takich iloś ciach, ż e stał o się jasne, ż e jesteś my tu od dawna! !!
Ponownie, po wykonaniu testó w kodu, rzekomo naprawili nasz telefon, w rzeczywistoś ci po prostu go wł ą czyli.
Zadzwoniliś my do firmy ubezpieczeniowej.
Zadzwonili ró wnież na gorą cą linię Annex Tour, ale z telefonu komó rkowego, ponieważ nie mogli tego zrobić z telefonu w pokoju. Celem rozmowy był o sprawdzenie, czy znają naszą sytuację , o pacjencie, któ ry został przeniesiony i tak dalej. W zał ą czniku nie był znany kod pacjenta, nasz wniosek został nagrany i zostanie rozpatrzony. Ani hotel, ani przewodnik Emin nie byli w stanie się skontaktować , zgł osić tak duż y problem, ponieważ ten transfer pochodził z wycieczki do aneksu. Cierpią turyś ci z 9 hoteli. Aneks obiecał przyjrzeć się sytuacji i potwierdził , ż e po wynikach testó w, jeś li są negatywne, moż emy korzystać ze wszystkich usł ug hotelu, za któ ry zapł aciliś my za bezpł atny dostę p. Ale, jak się okazał o, nie tak! A tak ogromna sieć jak Aneks nic nie wie o tureckim prawie obserwacyjnym.
Wieczorem tego dnia był jedyny czas, kiedy sama recepcja zadzwonił a do nas, aby zapytać , co chcemy na obiad, z hotelu nie był o nic wię cej, tylko na naszą proś bę i kilka razy, godzinę lub wię cej niż prosiliś my.

Zapytano ró wnież Niceę , czy bę dzie jutro w hotelu, ponieważ zasadniczo zostaliś my podwiezieni na dzień w trasie, co, jak powiedział a, był o tylko tł umaczem, a Nice odpowiedział a, ż e ​ ​ też do nas przyjedzie.
26.08
Nikt nie dzwonił do nas rano, nie pytał jak się czujemy, czego chcemy na ś niadanie, ani czego w ogó le potrzebujemy. Zadzwonili i zamó wili jedzenie. O 12.00 wybraliś my się na wycieczkę , aby dowiedzieć się , jakie są nasze wyniki testu, na co nie otrzymaliś my odpowiedzi, ponieważ rzekomo nie miał a jeszcze ż adnych informacji, powiedział a, ż e ​ ​ wyjaś ni z reż yserem i wykrę ci. O 14.00 oddzwonił a do nas Nicea i powiedział a, ż e ​ ​ od dziś bę dziemy jeś ć na specjalnym menu i podał a listę z czego wybierać.
Wszystko, co nam proponowano i nasze dzieci, nie pasował y nam zbyt dobrze, dzieci chciał y frytek i pizzy, któ ra zwykle był a podawana na lunch w restauracji, ale nam odmó wiono. Nie ma wyboru, zamó wiliś my z tego, co jest oferowane, ale musieliś my dł ugo czekać , aż okoł o 15.30 (! ) Akurat przynió sł obiad. Przystawka był a bardzo sł ona, zupa nie był a jadalna, dzieci po prostu nie mogł y jej zjeś ć , zjadł y trochę ciastek, któ re po prostu prosił y o plus do menu, wię c cał y obiad dzieci miał y. Od 14 do 15:30 mieliś my kilka przypomnienia o lunchu, choć w hotelu zaczę ł o się o 12:30.
Okoł o 15:00 przy kolejnej pró bie proś by o jedzenie Nice powiedział , ż e wyniki testó w wszyscy mamy negatywne, przypomnieliś my mu, ż eby poprosić o wydrukowanie testó w, czek do zapł aty. Do 15:30 przyniesie wyniki badań , bez pokwitowania zapł aty. Czas analizy wynikó w na wydruku 26 sierpnia o godzinie 1.35, bo pó ł dnia nasze testy był y gotowe, a wyniki znane!

Gdy Nice przynió sł rezultaty, powtó rzył , ż e nie moż emy wychodzić z pokoju, nawet z negatywnymi wynikami, regulamin hotelu w kraju, ż e mamy dwie opcje - zostać w pokoju do koń ca wakacji lub kupić bilety i leć . Powoł ują c się ponownie, ż e koszty zostaną zwró cone przez nasze towarzystwo ubezpieczeniowe lub pozwó l biuru podró ż y kupić , ogó lnie rzecz biorą c, zrozumiesz.
Po wiadomoś ci w telefonie z Nicei o godzinie 15.00, ż e nasze testy są negatywne, zadzwoniliś my z telefonu komó rkowego w roamingu na infolinię Annex Tour, numer +902423240095, pytają c, dlaczego mamy być w pokoju, jeś li test jest negatywny, do na co otrzymaliś my odpowiedź , tak, jest taka ustawa-instrukcja Ministerstwa Zdrowia, nie znamy dokł adnego sformuł owania, ale nikt poza tureckimi hotelami o tym nie wie i nikt nie jest o tym poinformowany!
Okoł o 15.00-16.00 otrzymaliś my telefon od przedstawiciela Annex Tour o nazwie Mamed z proś bą o nie wywieranie presji na hotel, co jest takim prawem w Turcji.
08) napisał o 12:40, potem jeszcze dwie wiadomoś ci, gdy przyszł y wyniki testu, pó ł torej godziny pó ź niej odpowiedział , pytają c nas o numery voucheró w, któ re spisał na spotkaniu i zapytał , czy to jest Hotel Kryształ owa Flora?
Ogó lnie cał kowita oboję tnoś ć i niekompetencja! ! ! !!
Ponadto cał y czas, od momentu, gdy powiedziano nam, ż e jedziemy autobusem z domniemanym pacjentem z chrzą stką , byliś my w kontakcie z naszym biurem podró ż y „Chodź z nami”, któ re z kolei starał o się dotrzeć do prawdy i przywró cić nam warunki pobytu w hotelach. Liczne telefony do hotelu w recepcji w celu wyjaś nienia sytuacji, rozmowy został y po prostu odbite i zignorowane, sł yszą c o odł oż onym telefonie. Sytuacji nie pomogł y ró wnież telefony do touroperatora Aneks, pewne obietnice i wymó wki. Pomimo tego, ż e Aneks zapewniał , ż e w najbliż szych terminach nie ma odjazdó w, nasze biuro podró ż y znalazł o cztery bilety i zaję ł o to kilka minut. 30-40, był o okoł o 16.00, wyjazd o 20.15 tego samego dnia.
T. k.

nasz ostatni lunch w hotelu nie powió dł się , nie był o nic do jedzenia z powodu sł onego i bez smaku jedzenia w specjalnym menu, zebraliś my się i byliś my gotowi do wyjś cia, aby uciec z tego „goś cinnego” hotelu. Transfer na lotnisko został ró wnież znaleziony i zamó wiony przez nasze biuro podró ż y, nie był o pomocy ze strony hotelu, a takż e z Annex Tour.
Wychodzą c, przypomnieliś my, ż e nie otrzymaliś my czekó w na opł acenie testó w. Jednocześ nie nikt nie był szczegó lnie zainteresowany tym, gdzie jesteś my, co się dzieje, zupeł na oboję tnoś ć , dla nich najważ niejsze, ż e opuszczamy ten hotel. Cał y czas, któ ry spę dziliś my w recepcji i obok nas, mę ż czyzna stał z boku, pilnują c, ż eby nie obchodzić hotelu. Zobaczyli też przejeż dż ają cego kierowcę , któ ry tak ś pieszył się do swojego samochodu, ż e nie mó gł go nawet znaleź ć przez 2 minuty. czas dowiedzieć się , gdzie jesteś my?
Ze wszystkich pracownikó w wzię ł a udział tylko Nicea, przenoszą c nas i prowadzą c nas najlepiej, jak mó gł , na ile pozwalał o mu kierownictwo i wszystko.
Wycieczka - czysto tł umaczenie, przyjmuj od nas informacje i przekaż dalej, bez udział u. Nie ma nikogo innego do wymienienia…
Przez dwa dni nikt nie sprzą tał pokoju, sam wymienił em ś mieci, zapytano mnie, jak się czuję , kiedy robię testy, temperaturę mierzono dla wszystkich raz podczas zameldowania w hotelu. Nikt nie pamię tał twojego problemu ze strony tureckiej, zawsze trzeba był o dzwonić i przypominać , ż ą dać.

Po przyjeź dzie do domu, 26 sierpnia, nasz przewodnik oddzwonił do mnie, zapytał jak się tam dotarliś my, zrobił wszystko, aby nam pomó c ! ! ! ! ! ! ! ! Ale nie wolno mu był o nas odwiedzać , zabroniono mu się komunikować ! ! ! ! ! ! ! Przypomniał em sobie o telefonie, wię c okazuje się , ż e zawsze do nas dzwonił ! ! ! ! ! Wieczorem tego samego dnia Nice oddzwonił do mnie i – och, cud! - Zapytał em też , jak przyjechaliś my, i okazał o się , ż e i jemu nie wolno był o nas odwiedzać ! !!
Gdyby nie pomoc naszego biura podró ż y z "Chodź z nami", urlop w najlepszym razie spę dzilibyś my na obserwacji do 31 sierpnia w odizolowanym od wszystkiego pokoju i pojechali do domu, a w najgorszym razie boję się sobie wyobrazić , bo w obcym kraju bez wsparcia jest bardzo cię ż ko, a gospodarz nie powinien o tym zapominać !
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał