Dobry hotel, ale personel pozostawia wiele do życzenia?

Pisemny: 22 październik 2014
Czas podróży: 11 — 20 wrzesień 2014
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Ze wzglę du na pewne okolicznoś ci hotel musiał zostać wybrany w poś piechu. Odprawa przebiegł a szybko, ponieważ . Przybył do hotelu o 23:30. Ale osiedlają się w najgorszych dostę pnych pokojach. Pokoje "standardowe" w tym hotelu bardzo ró ż nią się wielkoś cią , radzę wybrać pokó j z osobnymi ł ó ż kami (moż na je wtedy przesuną ć ), bo. te pokoje są znacznie wię ksze, a jakoś ć materacy jest taka, ż e ​ ​ gdy są siad się przewró ci, na pewno się obudzisz, jeś li dzielisz materac.
Teren jest dobry, duż y, stosunkowo zadbany, jest gdzie chodzić .
Skł ad wczasowiczó w - 60 proc. - Niemcó w, kilku Turkó w, reszta - Rosja, Ukraina, Kazachstan.

Jedzenie nie jest zł e, ale jeś li przyjdziesz do restauracji na koniec posił ku, to niektó re dania mogą nie być dostę pne, a na począ tku mogą być kolejki, zwł aszcza jeś li coś ugotuje się na ulicy na grillu. Sporo ryb, prawie codziennie pstrą g potokowy, raz ł osoś na grillu, raz raki i krewetki w potrawach, kilka razy sushi w wersji ekonomicznej. Napoje przyzwoite, wina w butelkach, piwo też jest butelkowany w kilku gatunkach batonikó w, ajran w oryginalnym opakowaniu.
Animacja, delikatnie mó wią c, jest zbyt dyskretna. Nic.....
Morze jest doskonał e, na plaż y jest wystarczają co duż o leż akó w, dł uga linia brzegowa, kilka pomostó w. Do morza weszliś my z pomostu, ale od brzegu są ś cież ki z workó w z piaskiem, wygodnie jest też nimi wejś ć do wody.
Wi-Fi jest dostę pne w recepcji, barze na plaż y, barze przy recepcji, basenie relaksacyjnym oraz w cał ym mieszkaniu. Przeważ nie Turcy naprawdę tam odpoczywają , moż na spacerować po terenie, ale inni wczasowicze nie są tam obsł ugiwani.
Osobno chcę zwró cić uwagę na obsł ugę hotelu. Jakoś sł uż ą , nie są niegrzeczni, nie są niegrzeczni, ale wydaje się , ż e absolutnie nie dbają o to, jak ich goś cie odpoczywają i jakie mają opinie o hotelu. Praktycznie to robią w ż aden sposó b nie odpowiadają na proś by goś ci, pracują , jako „zgodnie z protokoł em. ” Nie rozumieją rosyjskiego, ale to już nasz problem. To jedyny hotel, w któ rym nie poproszono nas o wypeł nienie recenzji hotelu podczas wymeldowania. Najwyraź niej wł aś ciciel też trochę się martwi.
Có ż , generalnie dobrze wypoczę liś my, ale doszedł em do wniosku, ż e wybierają c hotel, za każ dym razem musimy dą ż yć do podniesienia jego poziomu, a w ż adnym wypadku nie odwrotnie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał