dobry hotel, ale zły przewodnik od?

Pisemny: 25 czerwiec 2010
Czas podróży: 1 — 7 czerwiec 2010
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Muszę od razu powiedzieć , ż e 3 dni bez przynajmniej ciepł ej wody, na pierwszy wyjazd do Kemer, odzyskał y dobry nastró j na odpoczynek, ale potem po prostu przyzwyczaili się )))! Przez 3 dni nasz przewodnik od począ tku Newy, Ilgar, karmił nas obietnicami (musieliś my podą ż ać za nim), ż e za godzinę wł ą czą ciepł ą wodę ! W koń cu kierownik hotelu Moussa (wspaniał y facet) wymyś lił ten problem! W przewodniku Ilgar jest specjalny temat! Na wszystkie pytania - do czego mamy prawo w hotelu, gdzie jest nasza plaż a, na jaką wycieczkę , gdzie kupić pamią tki (okazuje się , ż e mamy prawo pojechać do Antalyi po pamią tki za darmo) - odpowiedź pierwszego dnia od przewodnika: „18.00, jestem tak zmę czony mó wieniem wszystkiego w jeden dzień , to ci powiem”. Mimo to awansował na wycieczkę , chociaż począ tkowo powiedział , ż e wycieczka do Mira-Kekovo kosztuje 95 dol. , ale tylko 55 dol. na osobę przez dwa dni, ale jest mał o prawdopodobne, ż e został y jeszcze miejsca ! ! ! Został y miejsca, pojechaliś my super, ale nie chciał jeszcze zapisywać się na wycieczkę po pamią tki - „bę dziemy mieć czas, mó wią , powiedz mi za dzień i jedziemy”. Powiedzieli 2 dni wcześ niej, ale od zeszł ego tygodnia nie był o wolnych miejsc! Nawet nie zapytał , czy mamy ciepł ą wodę , czy nie. . Mam wraż enie, ż e pracuje z turystami, ale z obsł ugą hotelu! Pomó gł nam we wszystkich sprawach, ponownie administrator hotelu Moussa! Wię c moje opinie o hotelu i jego personelu są dobre. Ale facet w recepcji prosi o prezent od ciebie, aby umieś cić cię w normalnym pokoju. Pamię tać ! Daliś my mu rosyjską wó dkę , któ rej nie mó gł sprzedać naszym!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał