Hotel zaniedbany, w pokojach i na korytarzu nieprzyjemny zapach kanalizacji, higiena, niemiła recepcja.

Pisemny: 6 wrzesień 2017
Czas podróży: 18 sierpień — 1 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Pierwsza podró ż do Turcji nie należ ał a do najprzyjemniejszych. Wł aś nie wchodzę do hotelu, oszoł omienie: czy to 4*! ? Wszystko bardzo stare, postrzę pione, nieprzyjemny zapach, dusznoś ć??? ? . Nie był o wolnych pokoi, chociaż był a już godzina dziewią ta wieczorem. Zabrano nas do hotelu z có rką i 8 innymi osobami, to był o coś ! Mał y pokó j z podwó jnym ł ó ż kiem z doł em poś rodku. Szafa II ś wiat, z odpowiednim aromatem. Toaletka z ł atą i minibarem z formą . Poproszony o przyniesienie prześ cieradł a na przykrycie i nie czekał em! Toaleta i prysznic w jednej butelce, bez zasł on, tylko kran przykrę cony przy toalecie. . . Widok z okna na dach są siedniego budynku. Dzię ki Bogu klimatyzator dział ał . Po 12 godzinach podró ż y gł upio rykną ł em??? ? . Nastę pnego dnia o godzinie 12 przywieziono nas do Karelty. Administrator obiecał najlepszy pokó j i wino z owocami za niedogodnoś ci. Wię c nie czekaliś my. W ramach rekompensaty wszyscy otrzymaliś my klucze do sejfu za darmo, bez pytania, czy go potrzebuję ! Wreszcie jesteś my w pokoju, wszystko jest tak samo nieszczę ś liwe jak reszta hotelu. Zardzewiał a instalacja wodocią gowa, poszarpane lustra, dziurawe rę czniki i poplamiona poś ciel. Conder dział ał dobrze, ale z takim wycie, jak turbina samolotu. Minibarek speł niał swoją funkcję dokł adnie odwrotnie - grzał . Hurra, mieliś my balkon. Z widokiem na cmentarz, co w zasadzie w ogó le nie przeszkadzał o. Ale cień i cisza. Otoczenie hotelu sprawia, ż e ​ ​ czujesz się jak w latach 90-tych. Korytarz z czerwonym ś wiatł em, oderwane ś ciany, dywan pokryty czarnymi plamami. Chodź my na plaż ę . Jest napisane piasek i kamyk??? ? , tak, byk i bruk. Ogromne gł azy w wodzie. Moż na był o nakrę cić fajny klip o tym, jak ludzie wchodzą do wody. 50% leż akó w i markiz jest zepsutych. Wokó ł chodzą kurczaki, koty i psy. . . Kocham zwierzę ta, ale na plaż y, gdzie biegają dzieci iw jadalni??? ? . Znajduje się w jadalni, bo trudno nazwać to restauracją ! Kilka razy oparcie krzesł a pozostał o w moich rę kach. Naczynia są tł uste i wyszczerbione. Nie jestem przewraż liwiony, ale widok stanu dystrybucji (sen Revizzoro) sprawił , ż e kilka razy zrobił o mi się niedobrze. Jedzenie jest monotonne. Zjadł em kurczaka z pó ł rocznym wyprzedzeniem. Bez pł atkó w zboż owych, bez zup. Wyglą d ró ż norodnoś ci uzyskuje się poprzez krojenie warzyw. Ogó lnie na pró ż no nie wierzył em w opinie o tym hotelu. . Oczywiś cie, jeś li jesz z super ZNIŻ KĄ i nie obchodzi Cię , czy chcesz spę dzić noc, masz duż e towarzystwo i wiesz, ż e hotel nie jest wow! Przyszedł eś spotkać się z przyjació ł mi, a potem jesteś tutaj. Ale przeleć ponad 5 tys. km. i za 2200 dolaró w z dzieckiem....pipety. Gdyby nie czyste morze, odpowiedni klimat i wycieczki na wycieczki (co znowu nie jest zasł ugą hotelu) reszta był aby zrujnowana. Zadowolony z animatoró w. Dobra robota, odpal. A co najważ niejsze, bardzo tolerancyjni wobec naszych prostackich turystó w. Ale reszta serwisu pozostawia wiele do ż yczenia. Personel administracyjny jest okropny. Nasz lot został przeł oż ony na jeden dzień . Nie moż na był o uzyskać informacji. Szczegó ł y lotu publikowane na 5 godzin przed odlotem z hotelu. Pierwsze doś wiadczenie wyjazdu za granicę nauczył o mnie nie ufać nikomu. I wybieraj ostroż niej. Powodzenia wszystkim podró ż nikom
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał