wielokrotnie sprzątają pokoje gościnne, działając według tego samego schematu

Pisemny: 23 lipiec 2017
Czas podróży: 15 — 22 lipiec 2017
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 6.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Ogó lnie hotel odpowiada deklarowanym trzem gwiazdkom, wię c nie oczekiwano od niego niczego nadprzyrodzonego. Pokoje są proste, jedzenie nam odpowiadał o, bo jesteś my mił oś nikami lekkich warzywnych dań , któ rych był o cał kiem sporo. Oczywiś cie mił oś nikom mię sa kuchnia raczej nie przypadnie do gustu, ponieważ dają mał o dań mię snych, ale czasami dawali ryby. Sł uż ba dał a z siebie wszystko, zwł aszcza Yusuf i facet (nie znam jego imienia) z Baku. Chł opaki są responsywni i mili, czego nie moż na powiedzieć o Nastyi z recepcji. Wydawał o się , ż e jej funkcje obejmował y tylko sprzedaż wycieczek i dobry popoł udniowy sen, ponieważ prawie nigdy jej tam nie był o, szczegó lnie rano. A teraz o najważ niejszym. Hotel regularnie dokonuje kradzież y bezpoś rednio z pokoi. Dział ają wedł ug tego samego prostego schematu. Podczas obiadu, kiedy oczywiś cie wszyscy na dole, czepiają się pokoi i co strasznie leż ą , szybko myją rę ce. Kamery „z jakiegoś powodu” na wł aś ciwych pię trach nie dział ają . Nie musisz mieć zdolnoś ci Sherlocka Holmesa, aby zrozumieć , ż e wskazó wka jest podawana z paska, na któ rym moż esz zobaczyć wszystko w peł nym widoku. Widać nawet goł ym okiem, kto dokł adnie z baru jest w to zamieszany. Jednocześ nie administracja hotelu, reprezentowana przez samego wł aś ciciela i wspomnianą już Nastyę , jest absolutnie oboję tna na regularne kradzież e i nawet nie chce dzwonić na policję , dopó ki pilnie tego nie zaż ą dasz. Kierownictwo ma duż ą wiedzę na temat wszystkiego i jestem wię cej niż pewien, ż e wiedzą , kto sprzą ta pokoje. Nawiasem mó wią c, wcześ niej hotel nazywał się Felicia i był pensjonatem, w któ rym mieszkali przewodnicy touroperatora Join Up. Wedł ug jednego z przewodnikó w cią gle pojawiają się problemy z goś ć mi tego hotelu, a nawet namawiał nas do napisania do organizatora wycieczki o aktualnej sytuacji i apelu o odmowę wspó ł pracy z tym hotelem. Myś lę , ż e hotel wkró tce zmieni nazwę , wię c skupiam się na adresie: Kemer, Merkez Mah. 132 Sc. Nr: 2/1/1. Wł aś ciciel nazywa się Gurbuz Tokaj.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał