Elamir Feliziya Hotel 3*– Opinie

24
Ocena 5.210
na podstawie
24 opinii
№202 w ocenie hotelu Kemer
5.2 Numer
5.0 Usługa
5.0 Czystość
5.3 Odżywianie
5.4 Infrastruktura
Hotel został otwarty w 2008 roku, a ostatnio odnowiony w 2018 roku. Składa się z głównego 3-piętrowego budynku. Hotel położony jest w Kemer, 1,2 km od centrum miasta. Najciekawsze zabytki miasta znajdują się w zasięgu spaceru. Odpowiedni dla rodzin z dziećmi.Więcej →
аватар Vel08
 •  podróżował 4 roku wstecz
Ocena 9.0
Jedzenie jest doskonał e, alkohol - piwo, wó dka, wino, napoje narodowe, koktajle (Pepsi, Sprite, kawa, herbata), transfer na plaż ę.5-7 minut lub spacer do zatoki 12-15 minut spacerem, pokoje są przytulne, personel jest doskonale, na pewno wró cę . … Już ▾ Jedzenie jest doskonał e, alkohol - piwo, wó dka, wino, napoje narodowe, koktajle (Pepsi, Sprite, kawa, herbata), transfer na plaż ę.5-7 minut lub spacer do zatoki 12-15 minut spacerem, pokoje są przytulne, personel jest doskonale, na pewno wró cę .
аватар evgenia175
 •  podróżował 5 lat wstecz
Ocena 8.0
Opuś cił hotel 08 wrześ nia. O poprzednich negatywnych opiniach moż na powiedzieć jedno: hotel nie twierdzi, ż e jest „najlepszy”. Wygodna "treshka": kilka pokoi, mał a iloś ć goś ci (ale bardzo wesoł a), normalne jedzenie i pokoje. Ponieważ hotel znajduje się w centrum, dla rozrywki i ró ż norodnoś ci moż na spacerować po mieś cie: przyroda jest fascynują ca, morze jest w odległ oś ci spaceru, jest wielu mó wią cych po rosyjsku. … Już ▾ Opuś cił hotel 08 wrześ nia. O poprzednich negatywnych opiniach moż na powiedzieć jedno: hotel nie twierdzi, ż e jest „najlepszy”. Wygodna "treshka": kilka pokoi, mał a iloś ć goś ci (ale bardzo wesoł a), normalne jedzenie i pokoje. Ponieważ hotel znajduje się w centrum, dla rozrywki i ró ż norodnoś ci moż na spacerować po mieś cie: przyroda jest fascynują ca, morze jest w odległ oś ci spaceru, jest wielu mó wią cych po rosyjsku. Poza tym przyjeż dż anie do innego kraju i przebywanie cał y czas w hotelu jest moim zdaniem gł upie. Niezapomniane bę dą wycieczki dla koneseró w pię kna przyrody i historii.

Personel hotelu jest przyjazny, szanuje nie zawsze odpowiednich goś ci, aw przypadku pytań reaguje na proś by.

Karma skł ada się z prostych dań , któ re sprzyjają normalnemu trawieniu. Nigdy nie szedł em na deser. Wybó r alkoholu dla tych, któ rzy chcą jeś ć : przez dziesię ć dni nie zaobserwowano zatrucia. piwo jest pyszne)
Pokoje są wygodne, niezbę dny zestaw kosmetykó w jest. Rę czniki i poś ciel są zmieniane. Obowią zuje niepisana zasada: do czasu sprzą tania zostaw to, co trzeba zmienić na podł odze.

Jest plaż a - autobus kursuje do niej cztery razy dziennie. Rozkł ad lotó w w recepcji. Dodatkowo moż na odwiedzić plaż ę miejską (do niej 700 metró w).

Na leż akach moż na się opalić nawet tym, któ rzy ź le się czują w upale (w każ dej chwili moż na udać się do klimatyzowanego pomieszczenia). Dla dzieci przy gł ó wnym basenie jest mał y brodzik.

Wieczorem w „gł ó wnym” hotelu sieci „Botanik” odbywają się imprezy: najbardziej zapada w pamię ć pokaz ognia i impreza na plaż y.

Wady: naczynia z frytkami (dla rosyjskich mieszkań có w jest to zł y omen), niezbyt czyste obrusy, brudne osł ony koszy na ś mieci (bardzo rzucają ce się w oczy), nie zawsze niezawodny prysznic w pokojach (hydraulika lubi pielę gnować i zmywać kamień pomoc specjalnych narzę dzi ).
Ogó lnie był em zadowolony z wakacji w Kemer.

Podsumowują c, pozdrawiam wszystkich administratoró w hotelu i dzię kuję za wypoczynek w przytulnym i komfortowym otoczeniu. Dobrobyt dla Ciebie, wdzię czni goś cie i osią gnię cie nowych wyż yn w klasie usł ug!
Бар, бассейн, административный корпус бассейн, отель бассейн, отель, шезлонги
аватар vika.sevruk1989
 •  podróżował 5 lat wstecz
Ocena 7.0
Wybraliś my ten hotel na polecenie organizatora wycieczek. Hotel doł ą czył do sieci hoteli Botanic i został wyremontowany. Jedzenie jest pyszne i urozmaicone, na pewno nie bę dziesz gł odny. Personel jest przyjazny, angloję zyczny i zawsze gotowy do pomocy. Kierownik hotelu od wczesnych godzin porannych do pó ź nej nocy. … Już ▾ Wybraliś my ten hotel na polecenie organizatora wycieczek. Hotel doł ą czył do sieci hoteli Botanic i został wyremontowany. Jedzenie jest pyszne i urozmaicone, na pewno nie bę dziesz gł odny. Personel jest przyjazny, angloję zyczny i zawsze gotowy do pomocy. Kierownik hotelu od wczesnych godzin porannych do pó ź nej nocy. Duż o odpoczywają cych Rosjan, Kazachó w i Turkó w.
Alkohol od 11.00 do 23.00 piwo, gin, wino (bez smaku), wó dka i rakki (lokalna wó dka), sprite, cola. Codzienne sprzą tanie, zmiana rę cznikó w, kosmetyki pod prysznicem. Wszystkie pokoje wychodzą na basen. Transfer nad morze 4 razy dziennie (2 rano tam z powrotem i 2 ró wnież po poł udniu). Niedaleko min 15 plaż a miejska z duż ymi kamykami. W pobliż u hotelu znajduje się wiele ró ż nych sklepó w i 15-20 minutowy spacer de facto i Waikiki.
Ogó lnie hotel nie jest zł y iw peł ni odpowiada swoim gwiazdom i pienią dzom.
Jedyne, czego potrzebujesz do wymiany naczyń , to duż o wió rkó w i materacy na leż akach.
аватар fpkmr
 •  podróżował 5 lat wstecz
Ocena 5.0
Tyle negatywnych recenzji! Tutaj tak nie jest! Byliś my mile zaskoczeni, spodziewają c się najgorszego. Za niewielkie pienią dze to po prostu ś wietny hotel. W Turcji 4 razy wcześ niej znajdowali się w pierwszej pią tce. Nie był o recenzji na 2019 rok i zdecydował em, ż e kierownik hotelu się zmienił i intuicja podpowiadał a, ż e ​ ​ wszystko bę dzie dobrze) Liczył em na relaksują ce wakacje, ale już pierwszego dnia spotkaliś my się z wczasowiczami, gł ó wnie mł odymi ludź mi. … Już ▾ Tyle negatywnych recenzji! Tutaj tak nie jest!

Byliś my mile zaskoczeni, spodziewają c się najgorszego. Za niewielkie pienią dze to po prostu ś wietny hotel. W Turcji 4 razy wcześ niej znajdowali się w pierwszej pią tce.

Nie był o recenzji na 2019 rok i zdecydował em, ż e kierownik hotelu się zmienił i intuicja podpowiadał a, ż e ​ ​ wszystko bę dzie dobrze)

Liczył em na relaksują ce wakacje, ale już pierwszego dnia spotkaliś my się z wczasowiczami, gł ó wnie mł odymi ludź mi. To był o przyjazne i zabawne.

Kierownik hotelu jest bardzo uważ ny, spę dził w hotelu cał y dzień , do pó ź nego wieczora. Postę pował em zgodnie z rozkazem) W poprzednich recenzjach pisali o kradzież y, nam się to nie przydarzył o. Policjant stale dyż uruje przed hotelem.

Pokó j sprzą tany codziennie, rę czniki zmieniane codziennie. W ł azience jest wszystko, czego potrzebujesz - szampony, ż ele, balsamy, kapcie.

Do hotelu dotarliś my wieczorem, po godzinie 19.00. Personel jest mił y, uś miechnię ty i starają cy się zadowolić . Najważ niejsze to być pozytywnym w odpowiedzi!
Uprzejmi administratorzy od razu wysł ali nas na obiad, po czym zamieszkali w pokoju na pierwszym pię trze z dostę pem do basenu. Okazał o się to bardzo wygodne, leż aki obok pokoju). Nie spiesz się , aby kupić wi-fi, zł apaliś my darmowe w pobliż u baru.

Pracownicy "restauracji" (bardziej przypominają cej stoł ó wkę ) wykonują swoją pracę bardzo dobrze. Kelnerzy zawsze witają się i ż yczą smacznego. Wybó r dań jest niewielki, ale nie wyjdziesz gł odny. Ś niadanie: jajka na twardo, warzywa, oliwki, pł atki ś niadaniowe. Z owocó w był y arbuzy, pomarań cze, ś liwki, brzoskwinie, jabł ka, z pieczenia tylko biał y chleb i 3-4 rodzaje ciast, któ rych nie pró bował am. Z napojó w herbata, kawa, dwa rodzaje sokó w, woda w lodó wce (w jadalni) oraz w lodó wce przy barze. Wszystkie naczynia w jadalni są wyszczerbione.

Bar czynny jest od 11:00 do 23:00. Nie podobał o mi się wino, piwo beczkowe, niefiltrowane, kwaś ny, gin, wó dka, cola, sprite. Nie był o toniku, kupionego w sklepie.

Terytorium jest mał e, czysty basen.
Materace na leż akach powinny być zaktualizowane, stare, podziurawione.

Autobus zabierze Cię nad morze, okoł o 20 minut od hotelu. Na plaż y od 10 rano animacje, aerobik w wodzie, joga. Poszliś my trzy razy, a potem poszliś my pieszo na najbliż szą miejską plaż ę.

Chodziliś my po mieś cie, widzieliś my hotele 3*, któ re ró wnież braliś my pod uwagę w podró ż y. Doszliś my do wniosku, ż e nasza treshka jest najlepsza.

Drodzy wczasowicze, przyjdź cie z ż yczliwoś cią w swoim sercu i nastawcie się na odpoczynek, a wtedy Wszechś wiat bę dzie dla was ł askawy! Nie czepiaj się drobiazgó w!

Botanik Feliziya to trzygwiazdkowy hotel! Niemą drze jest oczekiwać od niego zbyt wiele. Bą dź realistą ! Odpoczynek to zawsze wakacje! I każ dy moż e stworzyć wakacje! Gł ó wny pozytyw! Bą dź szczę ś liwy!
аватар irina.kuminova.1957
 •  podróżował 5 lat wstecz
Ocena 4.0
Szkoda, ż e ​ ​ nie przeczytał em wszystkich recenzji przed wyjazdem. . . Na począ tku wszystko był o w porzą dku. Hotel jest mał y i uroczy. Przywitano nas ciepł o, od razu się rozsiedliliś my, pokó j oddano z oknami na dwó ch ś cianach, jasny, doś ć przestronny. … Już ▾ Szkoda, ż e ​ ​ nie przeczytał em wszystkich recenzji przed wyjazdem. . . Na począ tku wszystko był o w porzą dku. Hotel jest mał y i uroczy. Przywitano nas ciepł o, od razu się rozsiedliliś my, pokó j oddano z oknami na dwó ch ś cianach, jasny, doś ć przestronny. Jedzenie jest bez fanaberii, ale satysfakcjonują ce. (To prawda, od razu ujawniono dwa oszustwa. Po pierwsze Wi-Fi jest pł atne, chociaż strona hotelu mó wi inaczej. Po drugie, plaż a jest tak naprawdę.10 minut spacerem, ale to jest plaż a miejska. Hotel ma wł asną plaż ę , ale idź , dojazd zajmuje 35-40 minut. Autobus z hotelu odjeż dż a dwa razy dziennie. Plaż a nie jest zł a, czystoś ć jest utrzymana, leż aki są bezpł atne, chociaż wiele z nich jest zepsutych, w pobliż u jest bar z wodą , soki i herbata. . . ) Woda w pokoju cał y czas był a zimna i gorą ca, ale pokoju ani razu nie posprzą tano, poś cieli nie wymieniono. . . Generalnie zamkną ł bym oczy na drobiazgi, bo najważ niejsze jest morze, sł oń ce, gó ry. . . ale jedno wydarzenie przekreś lił o cał ą przyjemnoś ć ś miał ą linią . Pierwszego dnia został em okradziony. Pozbawiony zaró wno wycieczek, jak i zakupó w. . . Zgł oszone do administratora natychmiast. Okazał o się , ż e kolejny pokó j został posprzą tany. Czekał a, aż policja przybę dzie w poś cigu, ż eby przeprowadzić ś ledztwo, bo mogli być ś wiadkowie i był y odciski palcó w. . . Gdzie tam! Wielokrotnie domagaliś my się wezwania policji i zaproszenia wł aś ciciela do rozmowy, ale odpowiedź był a taka sama: „Twoja sprawa jest zał atwiana”. Na ogó ł nie spieszyli się . Okazał o się , ż e wł aś ciciele zaoszczę dzili na kamerach, na ochronie, a hotel to podwó rko pasaż u, wejś cie z ulicy bezpoś rednio na schody, omijają c recepcję . Ż aden z wł aś cicieli nie przyszedł i osobiś cie nie przeprosił ofiar. Przekazali ustnie przez oficera dyż urnego, ż e jest im przykro. . . Podró ż uję od ponad dziesię ciu lat, aby odpoczą ć w ró ż nych miastach i krajach, ale to jest pierwszy raz. Tylko spluną ł w duszę , reszta był a zrujnowana.
аватар _384723
 •  podróżował 6 lat wstecz
Ocena 4.0
Osiedlili się wczoraj o 12 w nocy, poprosili o obiad, odmó wili nam, powiedzieli, ż e nic nie ma, 3.5-letniemu dziecku przyniesiono szklankę coli i kilka ciastek, w pokoju zaczę ł y się przygody: niedział ają cy sejf, pokó j się nie zamyka, suszarka do wł osó w nie dział a, tylko mikser w Duzhe dział ał kran, prysznic nie przeł ą cza, Wi-Fi gratis, ale ź le, rano nalali 2 szklanki wina, po pó ł godzinie powiedzieli, ż e alkohol był dopiero od 14:00 do 22:00, a nie tak jak wskazano w cenniku od 10:00, a w „all inclusive” tylko strasznie kwaś ne wino, ich piwo jest opł acony, jak wszystko inne, strasznie daleko do morza, nie wierz, ż e kilka minut, pienią dze, któ re pł acisz za bilet do tego hotelu, to strata, tylko kł opoty! Uwielbiam pikantne jedzenie, ale nawet tutaj prześ cignę li się sami, nie był o co nakarmić dziecka strasznie pikantną zupą na obiad, pikantna owsianka i kotlety sojowe też są ostre, czego my dwoje dorosł ych nie mogliś my debugować , musiał em kupić dla nas jedzenie i dziecko w supermarkecie, przysię gam im nie przysię gam, naprawdę nie zależ y mi na goś ciach, przeraż enie, przewodnik doszedł do naszej uwagi, ż e wykupiliś my wycieczkę na tych samych warunkach, ale nie dostajemy ich, my powiedziano nam, ż e dziewczyna, któ ra sprzedał a nam wycieczkę mogł a się pomylić , kró tko mó wią c, Coral Travel to nadal gó wno, przepraszam, zamiast pomagać w takiej odpowiedzi, ale nadal tu mieszkam przez 8 dni, hotel jest pusty, w wieczorem nie wolno pł ywać w basenie, nie moż na przyjś ć na obiad lub kolację za 5 minut, przysię gają , nie ma obsł ugi, na zdję ciu jest tylko jedna, w rzeczywistoś ci jest cał kowicie narysowana. … Już ▾ Osiedlili się wczoraj o 12 w nocy, poprosili o obiad, odmó wili nam, powiedzieli, ż e nic nie ma, 3.5-letniemu dziecku przyniesiono szklankę coli i kilka ciastek, w pokoju zaczę ł y się przygody: niedział ają cy sejf, pokó j się nie zamyka, suszarka do wł osó w nie dział a, tylko mikser w Duzhe dział ał kran, prysznic nie przeł ą cza, Wi-Fi gratis, ale ź le, rano nalali 2 szklanki wina, po pó ł godzinie powiedzieli, ż e alkohol był dopiero od 14:00 do 22:00, a nie tak jak wskazano w cenniku od 10:00, a w „all inclusive” tylko strasznie kwaś ne wino, ich piwo jest opł acony, jak wszystko inne, strasznie daleko do morza, nie wierz, ż e kilka minut, pienią dze, któ re pł acisz za bilet do tego hotelu, to strata, tylko kł opoty! Uwielbiam pikantne jedzenie, ale nawet tutaj prześ cignę li się sami, nie był o co nakarmić dziecka strasznie pikantną zupą na obiad, pikantna owsianka i kotlety sojowe też są ostre, czego my dwoje dorosł ych nie mogliś my debugować , musiał em kupić dla nas jedzenie i dziecko w supermarkecie, przysię gam im nie przysię gam, naprawdę nie zależ y mi na goś ciach, przeraż enie, przewodnik doszedł do naszej uwagi, ż e wykupiliś my wycieczkę na tych samych warunkach, ale nie dostajemy ich, my powiedziano nam, ż e dziewczyna, któ ra sprzedał a nam wycieczkę mogł a się pomylić , kró tko mó wią c, Coral Travel to nadal gó wno, przepraszam, zamiast pomagać w takiej odpowiedzi, ale nadal tu mieszkam przez 8 dni, hotel jest pusty, w wieczorem nie wolno pł ywać w basenie, nie moż na przyjś ć na obiad lub kolację za 5 minut, przysię gają , nie ma obsł ugi, na zdję ciu jest tylko jedna, w rzeczywistoś ci jest cał kowicie narysowana
аватар bolot.marina2016
 •  podróżował 6 lat wstecz
Ocena 1.0
W lipcu 2018 roku wycieczka został a wykupiona w Tokay Hotels, podczas jej umieszczania okazał o się , ż e w tym hotelu nie ma miejsc. Wycieczki do tego hotelu sprzedawano znacznie wię cej niż był o wolnych pokoi. Wię c umieś cili nas w hotelu, któ ry wyglą dał jak hotel o nazwie Tuncer Garden Boutique Hotel po drugiej stronie ulicy od Tokaju. … Już ▾ W lipcu 2018 roku wycieczka został a wykupiona w Tokay Hotels, podczas jej umieszczania okazał o się , ż e w tym hotelu nie ma miejsc. Wycieczki do tego hotelu sprzedawano znacznie wię cej niż był o wolnych pokoi. Wię c umieś cili nas w hotelu, któ ry wyglą dał jak hotel o nazwie Tuncer Garden Boutique Hotel po drugiej stronie ulicy od Tokaju. Swoją drogą ż adne z biur podró ż y nie wspó ł pracuje z Tuncer Garden, okazał o się to sł uszne

"lewy". Hotelowy przewodnik Coral Travel Daria Zubik na spotkaniu obiecał sobie z tym poradzić i odpowiedzieć nam przez Viber nastę pnego dnia po 16:00. Trzy dni pó ź niej poprosiliś my o odpowiedź , na któ rą otrzymaliś my, ż e nasz problem jest rozwią zany. Zadzwoniliś my na infolinię , okazał o się , ż e przewodnik hotelowy nie zostawił ż adnego wniosku o nasz voucher. Nastę pnie rzekomo przyję liś my wniosek i ponownie powiedzieliś my, aby poczekać na odpowiedź przez Viber. Dzień pó ź niej nie był o odpowiedzi, ponownie zadzwoniliś my na infolinię , ponownie powiedziano nam, ż e nie ma wniosku o nasz voucher. Coral Travel wł aś nie nas zdynamizował a, potraktował a oboję tnie, czekają c aż wyjdziemy z domu.
W tokajskiej recepcji absolutnie nie był o nikogo, do kogo moż na by się zwró cić , rosyjskoję zyczna dziewczyna - tł umaczka powiedział a nam, ż e wł aś ciciele hoteli są ś wiadomi sytuacji, bezczelnie zarabiają , sprzedają wycieczki znacznie wię cej niż są puste miejsca i gdziekolwiek się zaludniają . Czyli nocowaliś my w jakimś hotelowym domu (nie mogliś my tam nawet pić wody), a do hotelu Tokaj poszliś my do jadalni, basenu i baru. Swoją drogą , jeś li chodzi o jadalnię , jedzenie jest gł upie, kelnerzy to jacyś goś cie, któ rzy codziennie się u nas przebierali, pracowali bez kombinezonó w. Wszystkie naczynia są wyszczerbione, poł amane, kawa i herbata nie nadają się do picia. Ten sam posił ek każ dego dnia, skł adają cy się z makaronu, kurczaka na obiad i mał ej ś mierdzą cej ryby na obiad. Ze sł odyczy dwa razy w tygodniu rano dawali ciasteczka typu „Maria”. Ser, bez owsianki. Z owocó w tylko arbuz i kilka razy w tygodniu zielony melon bez smaku. Nie był o piwa w barze przez cał e nasze wakacje, tylko butelka został a naliczona za 15 liró w.
Odpoczynek uratowany oczywiś cie sł oń cem i morzem. Trochę przepraszam za podane pienią dze. Nikomu nie odradzamy wykupienia wycieczki do tego hotelu, aby nie znaleź ć się w sytuacji, w któ rej się znaleź liś my. To jest prawdziwe oszustwo. A Coral Travel niestety sprawdził się ze zł ej strony. Przeszliś my wcześ niej przez Pegas Touristik i wszystko był o w porzą dku.
Zał ą czam zdję cia pokoju w hotelu Tuncer Garden.
номер отеля Tuncer номер отеля Tuncer номер отеля Tuncer номер отеля Tuncer номер отеля Tuncer ключ от номера отеля Tuncer
аватар iv1
 •  podróżował 6 lat wstecz
Ocena 7.0
Cześ ć wszystkim! Chcę napisać swoją prawdę o Hotelu Tokaj. Wszyscy jesteś my bardzo ró ż ni, a zatem takż e postrzeganie rzeczywistoś ci. Ale rzeczywistoś ć jest taka, ż e ​ ​ hotel jest 3 * i nie ma nic wię cej do dodania. … Już ▾ Cześ ć wszystkim! Chcę napisać swoją prawdę o Hotelu Tokaj. Wszyscy jesteś my bardzo ró ż ni, a zatem takż e postrzeganie rzeczywistoś ci. Ale rzeczywistoś ć jest taka, ż e ​ ​ hotel jest 3 * i nie ma nic wię cej do dodania. Jak na 3* bardzo czysto - codziennie sprzą tane. Rę czniki są czyste, bez plam i zapachó w. Wszystko dział a. WI FI jest dobre w recepcji, moż na nawet pracować przy basenie, ale w zależ noś ci od lokalizacji pokoju i podł ogi cią gnie go gorzej. Mó j pokó j był na 3 pię trze i naprzeciwko recepcji, wtedy wszystko dział ał o dobrze na balkonie, ale pokó j był bardzo zł y. Kochani, a wię c zamierzacie odpoczą ć od cał ej rutyny lub po prostu zmienić geografię ?
3 minuty do morza ulicami - jeś li wzdł uż alei (dla tych, któ rzy ź le orientują się w okolicy), to 7 minut. Ale nie moż na się zgubić - wszyscy idą nad morze i z powrotem, hotel jest blisko droga - każ dy wie. Wł aś ciciel to cudowna osoba - po prostu zapytaj - czego pragnie twoja dusza, a nie krzycz na mnie, za co wszystko jest zapł acone - i tak cię nie rozumieją . Personel się go boi, to znaczy szanuje go. Nastya jest administratorką - ale nie tł umaczką - jesteś bezczelna (podró ż ujesz po ś wiecie, aby wszę dzie spotykać się po rosyjsku). Jest zawsze uważ na na goś ci i gotowa do pomocy - jeś li jest prawdziwy problem - ale nie dla twoich zachcianek. A jeś li ktoś przepł aci za all inclusive, to proszę zgł osić się do touroperatora, a nie do hotelu. Przypominam 3* - to jadalnia, a nie ekskluzywna restauracja. Wał ek mię sny, ale tak naprawdę to tylko mię so z kurczaka ró ż nych przetworó w. Ziemniaki w Turcji są naprawdę drogie (byli zainteresowani rynkiem), przygotuj się nawet na makaron. Szef kuchni ma fantazję - modne jest jedzenie - nic się nie zepsuł o,
Ucz się angielskiego - wszyscy mó wią - ciesz się morzem, sł oń cem i Kemerem. I nie pisz bzdur. Jeś li coś nie dział a w pokoju - pospiesz się poinformować o tym wł aś ciciela, zawsze jest w jadalni lub w pobliż u goś ci przy basenie. Poprosiliś my o pił kę , materace w wodzie do badmintona - wszystko tam jest. Wino jest naprawdę kwaś ne - ale koktajle z niego (dzię ki ukochanemu barmanowi Davidowi (po rosyjsku)) po prostu odlatują . Swoją drogą , Niemcy odpoczywali ze mną ró wnolegle, Brytyjczycy mieli kilka rodzin ró ż nych rodó w - nikt nie narzekał - jacyś Rosjanie zawsze ję czą . wię c proszę , zwró ć na to uwagę .
Specjalne podzię kowania dla Hammamu - pracują tam cudowni ludzie Taner i Mustafa. Angielski, trochę rosyjski i ję zyk ciał a i po prostu odlatujesz w fajne uczucie. Są mistrzami masaż u, znają nawet Reiki i masaż tajski.
Oznacza to, ż e jeś li zamierzasz usią ś ć w swoim pokoju, napić się piwa i czekać na kolację , poszukaj 5 gwiazdek. Ten hotel nie jest dla maruderó w, ale dla mił oś nikó w domowej atmosfery i komfortu.
аватар eduard_1
 •  podróżował 6 lat wstecz
Ocena 6.0
Hotel został wybrany jako jeden z najtań szych, bo. nie poszedł em spę dzić czasu w hotelu? Spodziewał em się najgorszego, ale ogó lnie wszystko był o w porzą dku? Zameldowanie był o szybkie i bezproblemowe Bardzo podobał a mi się obsł uga i wł aś cicielka - gotowa do pomocy, ż yczliwa, sprawna Standardowy pokó j budż etowy - doś ć oczekiwany za jego cenę ? Ś niadania są monotonne i tanie, ale jeś li jesteś „wszystkoż ercą ” to cał kiem da się zjeś ć – nie liczyliś my na nie w zasadzie, bo. … Już ▾ Hotel został wybrany jako jeden z najtań szych, bo. nie poszedł em spę dzić czasu w hotelu?
Spodziewał em się najgorszego, ale ogó lnie wszystko był o w porzą dku?
Zameldowanie był o szybkie i bezproblemowe
Bardzo podobał a mi się obsł uga i wł aś cicielka - gotowa do pomocy, ż yczliwa, sprawna
Standardowy pokó j budż etowy - doś ć oczekiwany za jego cenę ?
Ś niadania są monotonne i tanie, ale jeś li jesteś „wszystkoż ercą ” to cał kiem da się zjeś ć – nie liczyliś my na nie w zasadzie, bo. w ż ywieniu mamy wiele niuansó w
Do plaż y jest 10 minut spacerkiem, moż na skorzystać z leż aka, wzią ć rę cznik plaż owy w hotelu?
Poś ciel i rę czniki był y zmieniane na ż ą danie, nie prosiliś my o sprzą tanie - domyś lnie tego nie robimy
Teren hotelu jest bardzo mał y, hotel wyglą da brzydko, w pobliż u jest doś ć gł oś na droga - nie był o ochoty tam przebywać
Prawie przez wszystkie dni naszego pobytu był o duż o Irań czykó w - gł oś na narodowa muzyka do pó ź na, palenie
Okresowo nie był o ciepł ej wody (jak się okazał o, przy duż ej liczbie goś ci bierze prysznic)
Nie poszliś my na obiad i kolację , nie poszliś my do ł aź ni tureckiej, nie korzystaliś my z basenu, nie sprawdzaliś my klimatyzacji
аватар g02091
 •  podróżował 7 lat wstecz
Ocena 1.0
Hotel jest okropny. Kupił em all inclusive iw rzeczywistoś ci był y tylko 3 posił ki dziennie. A potem, jeś li nie zdą ż ył eś zaczą ć jeś ć , wszystko koń czy się za 10 minut. I to pomimo tego, ż e hotel był zaję ty w 30%. … Już ▾ Hotel jest okropny. Kupił em all inclusive iw rzeczywistoś ci był y tylko 3 posił ki dziennie. A potem, jeś li nie zdą ż ył eś zaczą ć jeś ć , wszystko koń czy się za 10 minut. I to pomimo tego, ż e hotel był zaję ty w 30%. Osiedlali się albo na 3 pię trze, albo w piwnicy w pokojach bez okien. „Podł oga był a darmowa. Ale nie dali nam jej w hotelu. Wyjaś nili, ż e te pokoje są dla goś ci, któ rzy nie podró ż ują w pakietach wycieczkowych, ale na wł asną rę kę .
Pokaż więcej »


Nie ma jeszcze pytań
Zadać pytanie o hotelu
ekspertom i uzyskaj odpowiedzi
w ciągu najbliższych kilku godzin.
EKSPERCI HOTELI
Wdzięki kobiece
Kanion Göynük
Ocena 9.6
Turcja, Kemer
Natura, Wypoczynek
Kolejka linowa Olympos
Ocena 9.8
Turcja, Kemer
Natura, transport
Miasto i zatoka Phaselis
Ocena 8.9
Turcja, Kemer
Architektura, Fabula, Ulica, miejsce, punkty widokowe

Отель был открыт в 2008 году, последний ремонт проводился в 2018 году. Состоит из основного 3-этажного здания. Отель расположен в Кемере, в 1,2 км от центра города. Самые интересные достопримечательности города расположены в пешей доступности. Подходит для семейного отдыха с детьми.

Lokalizacja Отель расположен в 1,2 км от центра г. Кемер. Аэропорт Анталии находится в 60 км от отеля.
Opis plaży Отель Botanik Felizya находится в 800 метрах от моря и в 1,5 км от собственного пляжа. Кабинка для переодевания, спасатель, душ. Заход в море — галька.
  • 3 i dalej
  • prywatna plaża
  • żwirowa plaża
  • leżaki  FREE 
  • parasole  FREE 
  • ręczniki plażowe
W hotelu

Камера хранения багажа, сейф на ресепшн, круглосуточная стойка регистрации, консьерж, шезлонги и зонтики у бассейна, терраса для загара, барбекю.

Главный ресторан работает по системе — шведский стол, кухня — интернациональная.

Бар у бассейна — работает с 10:00 до 22:00 по системе All-inclusive.

Бар на пляже — работает с 11:00 до 23:00 по системе All-inclusive.

  • restauracja
  • kawiarnia/bar
  • otwarty basen
  • wypożyczalnia samochodów
  • bezpieczny
  • darmowe wi-fi
  • pranie
  • wymiana walut
  • płatność kartami płatniczymi
Dla dzieci Детский бассейн 4 м2.
  • basen dla dzieci
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
Rozrywka i sport
  • Spa lub centrum odnowy biologicznej
  • sauna/łaźnia/łaźnia turecka
  • tenis stołowy  FREE 
  • aerobik  FREE 
  • sporty wodne
  • organizacja wycieczek
Opis pokoi

В отеле 39 номеров.

W pokojach

Кондиционер, телевизор, телефон, ванная комната с душем, фен, бесплатные туалетно-косметические принадлежности, мини-бар, сейф, бесплатный Wi-Fi, балкон.

Adres Merkez, Karayer Cd. No:7, 07990 Kemer/Antalya, Турция
Telefony: 0 242 277 06 41
Stronie internetowej: Elamir Feliziya Hotel
FAQ
Какой пляж у отеля?
Отель располагается на 3-й пляжной линии или далее. У отеля собственный галечный пляж. Пляжные полотенца в отеле (бесплатно).
Какие развлечения есть в отеле?
Отель предоставляет услуги сауны / бани / хаммам. . Для ценителей тишины и релакса есть Спа или велнес-центр. В отеле есть водные развлечения. В отеле присутствует организация экскурсий, упрощает выбор и дает советы специалист по туризму.
Какие возможности для детей есть в отеле?
Отель располагает детским бассейном с небольшой глубиной. Детские стульчики для кормления Ваших малышей всегда под рукой.