Trzy punkty za dwa punkty

Pisemny: 27 wrzesień 2009
Czas podróży: 19 lipiec — 1 sierpień 2009
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 9.0
Pię ć lat temu byliś my w tym hotelu i pozostawiliś my bardzo dobre wraż enie. Dlatego wysł ał em tam w tym roku mamę i syna. Ale wraz ze zmianą wł aś ciciela wszystko zmienił o się dramatycznie. Oczywiś cie nie moż na zepsuć morza i sł oń ca, ale obsł uga, jedzenie, przewodnicy, plaż a to kompletna bzdura. Jedzenie to osobna kwestia. Czyli wszystko jest oszczę dne, bez smaku, sojowe, co nastolatka cał y czas chciał a jeś ć . Dobre wraż enie wywarł a jedynie animacja.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał