Nie czekaj na nic

Pisemny: 13 wrzesień 2012
Czas podróży: 1 — 8 wrzesień 2012
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Hotel jest najzwyklejszy. Tylko trzy. Jechaliś my bez zł udzeń , ale. Hotel dowolnej kategorii powinien być CZYSTY! ! ! Nie spodziewaliś my się pał acu, ale kiedy zostaniesz umieszczony w pomieszczeniu, w któ rym na ś cianie jest wię cej pleś ni niż tynku, to jest chaos!
Zainscenizowali scenę - przeniesiono nas, choć oczywiś cie wcześ niej nie był o wolnych pokoi.
W ż adnym wypadku nie osiedlamy się w pierwszym budynku, nie był on od dawna naprawiany, mieszkaliś my w drugim - generalnie znoś nie. Chociaż nasi znajomi w tym samym drugim budynku mieli strasznie brudną toaletę .

Sprzą tają obrzydliwie - sprzą tali sami, rę cznikó w nie zmieniali, jedzenie był o znoś ne (ale lepiej nie wyjdzie), chociaż mą ż prawie nic nie jadł , wejś cie do morza nie był o przeczyszczone - albo wejś ć do wody na czworakach lub poszukaj innej plaż y.
Z korzyś ci - stosunkowo nowy i czysty basen, czyste morze i obecnoś ć promenady w samym Beldibi do spaceró w. Hotel poł oż ony jest blisko morza, ale nie wychodzi na ulicę , przez co nie jest tak gł oś no, okolica jest zielona, ​ ​ choć niewielka. Ró wnież w tym roku otworzyli wł asne centrum spa - ł adne, czyste, a wszystko nowe, byli nawet zaskoczeni, ż e był o tak dobrze.
Personel uś miechnię ty, ale nic nie robi za pierwszym razem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał