Bardzo dobry hotel?

Pisemny: 22 sierpień 2018
Czas podróży: 26 lipiec — 4 sierpień 2018
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
9 razy odpoczywa w Turcji. Cał y czas byliś my w 5-gwiazdkowych hotelach. Ale Barut Kemer zwycię ż ył od pierwszych minut swojego pobytu. Szybkie zameldowanie, bardzo przyjazny personel. Widać , ż e hotel ceni swoich turystó w. Ś wietny pokó j z widokiem na morze i gó ry. Nowe, czyste, nowocześ nie urzą dzone. Miejsce jest mał e, ale przytulne i czyste. Plaż a jest stale sprzą tana. Morze jest czyste. Gdy ś mieci zaczę ł y wyrzucać na brzeg, obsł uga natychmiast zareagował a. Zaczę liś my ł owić na sieć . A restauracja....To osobna sprawa. Takiej ró ż norodnoś ci gastronomicznej nie widział em nigdzie indziej. Nieustannie dbają o to, aby naczynia z ró ż norodnym jedzeniem był y wypeł nione i aby wokó ł nich panował a czystoś ć . Bardzo uprzejmy i troskliwy personel. Jednym sł owem emocje ogarniał y nas każ dego dnia przez resztę . Wiedzą , jak zaskoczyć turystó w. Wow, chcę tu przyjechać wię cej niż raz. Jeś li mó wimy o wadach. Potem trochę sfatygowanych rę cznikó w i bardzo gł oś na muzyka z Orange Hotel. I wszystko jest SUPER.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał