Czysto, smacznie, pięknie...ale jest OGROMNY MINUS

Pisemny: 6 lipiec 2021
Czas podróży: 3 — 11 lipiec 2021
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 5.0
Od profesjonalistó w:
Czystoś ć , bardzo troskliwa obsł uga, pyszne jedzenie, duż y wybó r europejskich drinkó w, pię kne tereny… no wł aś ciwie wszystko jest w porzą dku poza plaż ą .
Minusy:

Dziś mamy 4 dzień odpoczynku, wczoraj w hotelu pojawił o się wielu nowych turystó w, wzrosł a też ogó lna liczba turystó w. Nie spodziewają c się ż adnych zmian w komforcie wypoczynku, przyjechaliś my na plaż ę o 8.30 i stwierdziliś my, ż e nie ma dla nas miejsca. Peł ne leż akó w zaję te rę cznikami, torbami, kapciami, kostiumami ką pielowymi i bidonami, ale tak naprawdę nie ma ludzi. Zwracają c się do pracownikó w plaż y o rozwią zanie tego problemu, usł yszeli odpowiedź , ż e nie mają prawa dotykać rzeczy osobistych goś ci. Nie poddaliś my się i poszliś my dalej szukać miejsca, ale go tam nie był o. Potem był a komunikacja ze sztafetą goś ci - odpowiedź jest tylko jedna, na plaż y jest maksymalna iloś ć leż akó w i parasoli, z ludź mi nic nie moż emy zrobić . Mó j mą ż i ja jesteś my w szoku. Oczywiś cie nie zejdziemy do poziomu rę cznikó w na plaż y o 6 rano z kamieniami, bę dziemy musieli usią ś ć na krzesł ach w barze.
Wniosek jest tylko jeden – Barut Kemer Collection nie radzi sobie z obsł ugą , gdy hotel jest obcią ż ony ponad 50%.
Szkoda. Z pewnoś cią nie spodziewaliś my się tego po hotelu na tym poziomie.
Jeś li masz inne pytania dotyczą ce hotelu, napisz, chę tnie odpowiem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał