Zepsute wakacje

Pisemny: 4 lipiec 2013
Czas podróży: 7 — 17 czerwiec 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 4.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 8.0
Od 7.06. Dnia 17.06. 2013 byliś my z mę ż em na wakacjach w Turcji w hotelu Asdem Beach Labada. Kupony został y zakupione z wyprzedzeniem, 21 lutego 2013 r. za poś rednictwem touroperatora Anex-Tour. Ś wię to został o cał kowicie zrujnowane.
Na 2 dni przed odlotem poinformowano nas, ż e samolot odlatuje ze Lwowa do Kijowa, bez ż adnego wyjaś nienia. Byliś my 20 osó b, któ re cał ą noc zawieziono minibusem do Kijowa ze Lwowa. Po przybyciu do Antalyi znowu mieliś my opó ź nienie z transferem do Kemer, ponieważ z jakiegoś powodu nie był o nas na listach.
Odbió r w hotelu Asdem Beach Labada był obrzydliwy. Najpierw w recepcji zaproponowano nam zapł acić.100 USD za pokó j z widokiem na morze, odmó wiliś my i powiedzieliś my, ż e daj nam nasz standardowy pokó j z widokiem na terytorium, któ ry jest pł atny w bilecie. Potem z jakiegoś powodu dali nam domek. Kiedy zwró ciliś my się do starszego kierownika (jak się przedstawił ) z twierdzeniem, ż e na bilecie mamy pokó j standardowy, a nie domek, kategorycznie odmó wiono nam, powiedzieli, ż e to jest pokó j standardowy i ż e nie dostaniemy coś jeszcze. Wszystko to wydarzył o się z przedstawicielem Anex-Tour w Turcji. Nawet nie pró bował zmienić sytuacji (nazywał się Rafet). Ten przedł uż ają cy się konflikt doprowadził do przeł omu nadciś nieniowego i ataku arytmii serca. Pomogliś my sobie (jesteś my lekarzami), bo po godzinie lekarz z hotelu przyjechał bez niczego (bez fonendoskopu, bez ciś nieniomierza, bez pierwszej pomocy). Dopiero po incydencie otrzymaliś my należ ny nam numer. To jest cena, jaką zapł aciliś my za pobyt w tym hotelu.

Hotel nie jest zł y, ale nie odpowiada pię ciu gwiazdkom. Obsł uga chamska, jedzenie tego samego rodzaju, asortyment dań rybnych bardzo ubogi, menu to gł ó wnie jagnię cina, co nie wszystkim się podoba. Ź le umyć naczynia, szklanki, szklanki z zaciekami. Stoł y nie są dobrze wyczyszczone, czę sto trudno jest znaleź ć czysty, wyczyszczony stó ł . Sprzą tanie i napeł nianie baru odbywał o się po pozostawieniu pienię dzy.
Urlop zakoń czyliś my 16.06. 2013 - dzień wcześ niej, bo lot ze Lwowa do Kijowa znó w został nam przeniesiony. Przedstawiciel Anex-Tour zebrał nas (4 osoby) i kazał nam podpisać dokument stwierdzają cy, ż e nie bę dziemy mieli ż adnych roszczeń do Anex-Tour, inaczej po przyjeź dzie do Kijowa wró cilibyś cie sami do domu (dla nas to okoł o 700 km . ) Z Kijowa wró ciliś my do domu minibusem (8 godzin w t 30*). Wię c zamiast odpoczywać , mieliś my tylko udrę kę .
Jeś li chcesz normalnie odpoczą ć , bez niespodzianek, nie kupuj wycieczek z Anex-Tour! ! ! Nie kupuj wycieczek do hotelu Asdem Beach Labada – zaoszczę dzi to nerwó w i zdrowia, bo nie jest to odosobniony przypadek, ale zasada. Przekonaliś my się o tym rozmawiają c z innymi wczasowiczami w tym hotelu. Mamy nadzieję , ż e usł yszy nas dyrekcja hotelu, a takż e dyrekcja Anex-Tour.
W zał ą czeniu zdję cia „gł ó wnych bohateró w”, któ rzy zepsuli nam wakacje – przedstawiciela Anex-Tour Rafeta i starszego managera hotelu Asdem Beach Labada.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał