Turystyczne oszustwo

Pisemny: 9 sierpień 2021
Czas podróży: 1 — 8 sierpień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel pilnie potrzebuje remontu. Dosł ownie wszystko jest przestarzał e - od wł ą cznikó w ś wiatł a i telefonó w po meble i hydraulikę . Pokoje są bardzo ciemne, ś wiatł a ledwo ś wiecą . Wszę dzie brudno, obrzydliwe sprzą tanie, lustra nie przetarte, rdza na kafelkach i kanalizacji, czarna pleś ń na lodó wkach i klimatyzatorach, na plaż y jest duż o brudnych leż akó w. Niektó re rę czniki plaż owe został y już zuż yte do stanu gazy, ale nadal są wydawane. Lokalu nie moż na nazwać „restauracją ”, wyglą da jak stoł ó wka studencka. Albo biegasz i szukasz miejsca, bo jest za mał y na taki hotel, albo odpę dzasz muchy, bo są wszę dzie (ró wnież na jedzeniu, któ re jest na nich kł adzione). Minibar jest uzupeł niany dopiero po przyjeź dzie, w ł azience nie ma standardowych ś rodkó w higienicznych typu waciki, patyczki, mini szampony, odż ywki, pilniki do paznokci. Administracja szybko reaguje na skargi i moż e natychmiast zapewnić dodatkowe bonusy (co powinno być standardem dla wszystkich goś ci), ale są dzą c po starych recenzjach i standardowych odpowiedziach na nie, globalne problemy istnieją od bardzo dawna i są ignorowane . Jedynym pozytywem jest bliskoś ć plaż y i czystego morza. Hotel nie speł nia standardó w 5-gwiazdkowych. Nie daj się zwieś ć , trzymaj się z daleka.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał