Ta recenzja nie dotyczy pobytu w hotelu, ale reputacji samego hotelu?

Pisemny: 17 listopad 2017
Czas podróży: 1 — 6 listopad 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Ta recenzja nie dotyczy pobytu w hotelu, ale samej reputacji hotelu - jako nieodpowiedzialnego, oboję tnego hotelu, któ ry nie speł nia wspó ł czesnych standardó w praw zwierzą t. W okresie letnim w hotelu mieszkają koty i kocię ta, goś cie hotelu je karmią . Ale zimą hotel, reprezentowany przez ochroniarza, zabrania karmienia zwierzą t pł aczem, powoł ują c się na to, ż e zanieczyszczają terytorium i sami pó jdą tam, gdzie jest jedzenie. Zimą w Camyuva nie ma takiego miejsca. A jedyną rzeczą , któ rą jedzą koty, ponieważ ludzie przyzwyczaili się już do lekkiego jedzenia, jest jedzenie, któ re mieszkań cy Camyuva przynoszą zimą . Dlatego hotel zostawia koty na ś mierć z gł odu, zwł aszcza kocię ta, tak krzyczą w krzakach, gdy przechodzisz, ż e serce się kurczy. Hotel moż e rozwią zać ten problem kontaktują c się ze sł uż bą weterynaryjną wioski Camyuva, któ ra bezpł atnie sterylizuje koty i identyfikuje je przez hotele, któ re przyjmują obecnoś ć zwierzą t. W Labadzie giną koty, a zwł aszcza kocię ta, trudno dostrzec trupy zwierzą t. Ale hotel wydaje się tego nie zauważ ać . . Dlatego drodzy goś cie Hotelu Labada, zastanó wcie się , czy jesteś cie gotowi przyjechać do hotelu, w któ rym zimą giną zwierzę ta. Oglą danie tego jest bardzo bolesne. Niestety nie widzę innego wyjś cia niż po prostu podzielić się tą informacją . Dzię ki!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał