Teren hotelu jest dobry, zielony. Góry to inna historia, są po prostu hipnotyzujące

Pisemny: 7 wrzesień 2020
Czas podróży: 26 sierpień — 5 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel był wybierany od dawna, ponieważ zależ ał o nam na pię knej i przestronnej okolicy. Przeczytaliś my wiele recenzji i zdecydowaliś my się na Akka Hotels Antedon 5*, bo naprawdę podobał o nam się jego terytorium i okoliczne widoki.

1. Do hotelu przyjechaliś my wcześ nie rano, zameldowanie po godzinie 12.00. Okazuje się , ż e jeś li jest wczesny lot, turyś ci są po prostu zmę czeni lotem i drogą , jak duchy, chodzą c po terytorium i czekają c, aż się osiedlą . Co wię cej, musisz sam podejś ć i dowiedzieć się o osadzie. Ponieważ personel nie powiadamia o tym. Prawdopodobnie po prostu nie mają takiej usł ugi dla goś ci (wniosek: nocne loty i wczesny przyjazd do hotelu są niewygodne i bardzo niewygodne. Na tej podstawie (tak był o w naszym przypadku) i biorą c pod uwagę , ż e hotel był peł ny, nie był o po prostu brak wolnych pokoi do zameldowania (jest to trochę denerwują ce, ponieważ ciał o jest zmę czone i wymaga banalnego odpoczynku.


2. Liczba. To chyba inna historia.
Przechodzą c jak duch przed obiadem, postanowiliś my iś ć i przekonać się , jak to był o z zaaklimatyzowaniem się . Potem wszystko poszł o zgodnie z planem, zadomowili się , poprosili o pobranie programu do rezerwacji obiadó w i kolacji itp. W pokoju są dwa pojedyncze ł ó ż ka poł ą czone ze sobą . niewygodny(

3. Sprzą tanie pokoju. Drugiego dnia po rozliczeniu był a po prostu nieobecna. Po prostu wynieś li ś mieci i dzię ki za to. Balkon był sprzą tany cał y czas raz, a potem zapytał . Oznacza to, ż e jeś li potrzebujesz wysokiej jakoś ci sprzą tania, najlepiej wysł ać go do aplikacji i poczekać na „magiczną wró ż kę ”, któ ra przyjdzie posprzą tać pokó j. To duż y minus

4.20 procent pracownikó w rozumie zaró wno ję zyk angielski, jak i rosyjski. Wyjaś nienie czegoś jest bardzo trudne do zrozumienia. Ale to nie jest taki duż y problem.

5. Restauracja. Jedzenie był o duż o, menu urozmaicone. Alkohol też jest na każ dy gust. Bardzo podobał mi się fakt, ż e podczas kwarantanny cał e jedzenie jest za szkł em i dają ci je. To duż y plus.

To, co mnie zdenerwował o, to higiena dystrybucji ż ywnoś ci w miejscu, w któ rym znajduje się grill. Zwł aszcza poranny toast. Widział em to po raz pierwszy, kiedy zaczynają sprzą tać wszystko przed tobą i wznoszą toasty w tych samych brudnych rę kawiczkach. Ostatniego dnia na obiad był o spaghetti o bardzo nieprzyjemnym zapachu kwaś nego sosu. Pachniał o okropnie (obsł uga restauracji rzadko do ciebie podchodzi. Co jest bardzo niewygodne. W przypadku restauracji a la carte. Miejsce trzeba zarezerwować za 5 euro od osoby, a to nie jest fakt, ż e zostaniesz potwierdzony rezerwacją . I jednak tę rezerwację należ y opł acić do godziny 14.00 lub po prostu usuną ć . Jest to niewygodne i niewygodne.

6. Personel hotelu. Wszyscy pró bują , teren jest sprzą tany, a to duż y plus. Ale personel jest bardzo zmę czony i wyczerpany.

7. Plaż a jest duż a. Najbardziej zszokował y mnie puste leż aki o 7 rano, z leż ą cymi rę cznikami. Nasi ludzie w ten sposó b zapychają miejsce pod sł oń cem. I nie ma znaczenia, czy przyjdzie na plaż ę , czy nie, najważ niejsze tutaj jest zabranie leż aka.
Wyglą da jak w horrorze ((((Oddzielna historia z rę cznikami - dają ci kartę , a rę czniki bierzesz tą kartą . To niewygodne.

I w koń cu hotel cał kowicie rozczarował , a mianowicie: czwartego dnia odpoczynku z pokoju znikną ł olejek do opalania. Wyglą dał o to bardzo dziwnie. Ponieważ zdarzył o się to po raz pierwszy od dwó ch lat podró ż y i ostrzegł o (po (zdenerwowane, ż e znaleź li je w domu, w przeciwnym razie dowiedzieliby się , gdzie są nasze rzeczy), sł uchawki ró wnież zniknę ł y.

Wniosek: jeś li nagle zdecydujesz się odpoczą ć w tym hotelu, uważ nie obserwuj wartoś ciowe rzeczy, któ re pozostają w pokoju i któ rych nie wkł adasz do sejfu (choć wymaga to uwagi, a co jest w sejfie, sprawdź wszystko, zwł aszcza pienią dze) . A przed wyjazdem zwró ć szczegó lną uwagę na sprawdzenie.

Razem: dla mnie ten hotel to jednorazowa wizyta. Nie ma już ochoty do tego wracać . Tak, nawet po utracie rzeczy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał