Pytanie o hotel Adalin Resort Hotel 4*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
112 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Miejsca i rozrywka»
Co mam zrobić, jeśli mój lot jest opóźniony?
Lecę w środę, pojutrze do Turcji, właśnie dostałem informację, że lot do samolotu jest opóźniony o prawie dzień. Zamiast przyjeżdżać wcześnie rano, do hotelu przyjedziemy wieczorem. Tracę cały dzień odpoczynku. Czy ktoś wie, co zrobić w takim przypadku? Czy da się jakoś zrekompensować stracony czas, pieniądze, nastrój…? Organizatorem wycieczek jest Teztour, ale oni nie są odpowiedzialni, mówią, że to czarter.Czy linia lotnicza też nie jest odpowiedzialna? I to się często zdarza, to się jakoś kompensuje, ktoś jest za to odpowiedzialny, albo trzeba wszystko po cichu przełknąć. W końcu od siedmiu dni urlopu. jednego już nie ma. Daj mi znać, jeśli ktoś wie. Dzięki
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
12 subskrybenci  • spytał 2011-09-1213 lat wstecz
Odpowiedzi  •  25
аватар Anetka-gan
odpowiedzialność teoretycznie spoczywa na przewoźniku lotniczym. ALE na zmianę czasu odlotu wpływa nie tylko „chęć zepsucia reszty turystów”, ale obiektywne czynniki: zmienił się czas odlotu z Turcji, nakładki na rozkłady, awarie innych przewoźników, awarie lotnisk itp. . itp.
więc tutaj pozostaje tylko czekać i przedwcześnie ubezpieczyć się od „nielotów / opóźnionych lotów” =)
аватар jabetta
Niestety jest mało prawdopodobne, że uda się w tym przypadku "wybić" jakiekolwiek odszkodowanie - takie realia :((
Rozumiem twoje oburzenie, współczuję, ale lepiej się ukorzyć i nastawić się na to, że pozostałe 6 dni będzie „warte” dziesięć w zamian. Życzę miłego wypoczynku!
Z.Y. Swoją drogą zdarza się, że w takich przypadkach czas wyjazdu też się przesuwa, może masz szczęście ;))
аватар nadin65
Zdarza się to często.
Mieliśmy płatną wycieczkę przez 8 dni, ale w rzeczywistości odpoczywaliśmy w hotelu tylko przez 6 dni i ani minuty dłużej.
аватар 4yuka
Nasz lot był opóźniony o 12 godzin (Pegasus) TA doradzono zachowanie kart pokładowych i po przylocie do domu napisanie oświadczenia do organizatora wycieczki, który ma obowiązek udzielić odpowiedzi nie później niż 10 dni. idź do sądu Moi przyjaciele mieli precedens - zwrócili pieniądze w jedną noc.
аватар jabetta
Zgadza się - w jedną noc. I tu okazuje się, że dzień jest stracony, a zgodnie z zasadami nie ma to niestety znaczenia.
аватар HotLine
Wycieczki sprzedawane są „w nocy”. Daty przyjazdu i wyjazdu ustalane są w umowach, voucherach. Ale nie czas. W tych granicach obowiązuje odpowiedzialność operatorów i przewoźników. Szczególnie nikt nie przekazuje czasu. Nikomu to nie przynosi korzyści. Ponieważ przewoźnik został już opłacony za lot. Hotel został już opłacony za noclegi. A hotel nie zwróci pieniędzy, nawet jeśli turysta przeprowadzi się następnego dnia.
аватар bileg
Nie masz opóźnienia odlotu (tzn. przyczyną nie są warunki pogodowe, nie awaria techniczna samolotu), masz przesunięcie czasu zgodnie z free sky, czyli każdy lot czarterowy zależy od dostępnego okna dla danej trasy, natomiast o transferze jesteś uprzedzony z wyprzedzeniem, lot jest dostarczany w ciągu jednego dnia kalendarzowego, a jak wiesz, nie ma znaczenia, kiedy wycieczka zaczyna się o 00 -05 godzin lub 23-55 - to wszystko jest traktowane jako dzień i jest wliczone w opłatę!Jeśli lot zostanie faktycznie przełożony na następny dzień, będzie można zgłaszać roszczenia, ale nie zapomnij zachować swojego karty pokładowe, niestety touroperator nie ma z tym nic wspólnego i nie ma sensu niczego rekompensować, wszelkie roszczenia są tylko wobec przewoźnika. Radzę się nie denerwować, tak się nie dzieje! Cokolwiek się stanie, najważniejsze jest, aby mieć pozytywny odpoczynek, a potem wszystko się dobrze ułoży, może lot powrotny zostanie przesunięty - tak się też dzieje !!! Jeszcze raz powodzenia.
аватар Vadim01018
było mniej więcej tak samo od 4 rano przenieśli lot do 13-00 .. odpowiednio, polecieli tam zamiast 9 rano o 17-00
cóż, w zasadzie nie stracili pieniędzy. zostało powiedziane powyżej, że płatne są tylko noclegi, tj. od 14-00 (check-in time) straciliśmy tylko 3 godziny - to nie jest straszne ... a nawet w zasadzie wygodnie, jeśli przyjechałeś rano, nikt by się nie osiedlił do 14-00 ... ale od droga chcesz się spłukać i położyć.zamiast siedzieć na walizkach na korytarzu przez 5 godzin)))))
a nastrój przy tej okazji nie powinien w żaden sposób spaść !!!
tak, czartery dostosowują się do regularnych lotów… a najmniejsza zmiana wpływa na rozkład (ale nie może być żadnych zmian dzień przed wylotem)
i z powrotem, kiedy lecieli zamiast 13-00, lot został przeniesiony na 23-30 ... tj. dał kolejny cały dzień))))
аватар nesnew
jabetta, "...może masz szczęście", co? Hotel zostanie wykwaterowany do godziny...
Vadim01018, „… czyli dali mi jeszcze cały dzień” – jak to jest?
ta sama historia co powyżej...
Hotel będzie musiał dopłacić za pokój (odnowienie rezerwacji), o ile oczywiście nie przeszkadza, że ​​walizki staną w recepcji o godzinie 12-00, to już inna sprawa. :)))
аватар jabetta
Z hotelu będzie oczywiście eksmitowany na godziny, jeśli nie dopłacisz. Nie przejmowaliśmy się tym (kiedy nam się to przydarzyło), umieściliśmy nasze rzeczy w specjalnym pokoju i kontynuowaliśmy odpoczynek - żadnych problemów.
Ale z drugiej strony ten sam problem (siedzenie na walizkach w recepcji), jeśli przyniosą cię do hotelu o 10 rano. To jest kij z dwoma końcami. Dlatego radzę nie „zabijać się” z tego powodu, ale zaakceptować wszystko takim, jakim jest. Po co marnować nerwy i nastrój, skoro w tych sprawach jesteśmy bezsilni.
аватар Sergey4467
W tym roku Pegasus opóźnił lot o prawie dzień, zniknęła też noc. Zapłaciłem 14 noclegów.Ale..ja sam jestem prawnikiem i bardzo dobrze znam powolność naszego systemu sądownictwa.Oryginalnie był stworzony przeciwko ludziom.Dlatego nie przeszkadzałem i nie psułem nerwów.
A w zeszłym roku sytuacja była dokładnie odwrotna, lot z Antalyi był opóźniony o dwa dni, po prostu przeniesiono nas do innego hotelu i Anex zapłacił za te dwa dni. Więc od Ciebie zależy jakie szczęście.Wydaje mi się, że nadal nie powinieneś psuć sobie nerwów…
аватар nesnew
Sergey4467, całkowicie się z tobą zgadzam - musisz zadbać o swoje nerwy !!!
Ale to, co opisałeś, jest bardziej wyjątkiem (choć przyjemnym) niż regułą. Nie każdy operator ponosi straty finansowe... - dlaczego miałby?!!
аватар HotLine
Nie musisz się „martwić i psuć nerwy”. Zwłaszcza prawnicy. Musisz przyjść do miejsca, w którym kupiłeś wycieczkę, napisać reklamację, uzyskać znak i zaakceptować reklamację na swojej kopii. Jeśli w ciągu miesiąca nie otrzymasz odpowiedzi, zdecyduj, czy "zakończyć, czy nie".
W 90% przypadków, gdy dochodzi do formalnego i faktycznego naruszenia warunków wycieczki, operator wypłaca odszkodowanie. Dobry agent ma 100%.
аватар jabetta
Zgadzam się, tylko takich roszczeń nie można składać, jeśli lot był opóźniony o jeden dzień (patrz pytanie).
аватар HotLine
Próbowałem to sformułować w zdaniu „kiedy dochodzi do formalnego i faktycznego naruszenia warunków wycieczki”.
A pisałem o sytuacji Siergieja 4467, kiedy opóźnienie nastąpiło o jeden dzień.
аватар Vadim01018
nesnew w sensie .. tak, o szacowanym czasie zwolniliśmy pokój ... podobnie jabetta odłożyła rzeczy i poszła na spacer ... w hotelu nakarmiono nas bez żadnych pytań nawet po wyjściu z pokoi
аватар nesnew
Drogi Vadim01018, przepraszam, możesz wyjaśnić swoje słowa: „... od 14-00 (czas odprawy) straciliśmy tylko 3 godziny - to nie jest straszne ... a nawet w zasadzie jest to wygodne, jeśli przyjechałeś rano nikt nie przyjechałby do 14-00. Osiedliłbym się ... ale z drogi chcę się spłukać i położyć ... i nie siedzieć na walizkach na korytarzu przez 5 godzin)))))) ".
Myślałem, że sobie zaprzeczasz:
- odprawa odbywa się zwykle o 12-00 (jeśli nie jest tajemnicą, gdzie odpoczywałeś?, Europa grzeszy o 14-00);
- Odpoczywałeś na lotnisku? (we wszystkich obliczeniach nie bierzesz pod uwagę czasu transferu do hotelu, a jeśli tak, to nie jest do końca jasne…);
- dziwna logika:
po przyjeździe nie jesteś zadowolony z siedzenia na walizkach, ale po wyjeździe jesteś zadowolony ...
proszę o sprostowanie, ale jest ogólnie przyjęta praktyka: po przyjeździe, niezależnie od zapewnienia pokoju, urlopowicz może korzystać z infrastruktury hotelowej (pić, jeść, ...), a także do momentu wyjazdu z hotel.
W takich przypadkach istnieją dwie możliwości przechowywania rzeczy:
- w hotelu jest specjalny pokój (płatny, bezpłatny) oraz
- po prostu w lobby hotelowym obok recepcji (zazwyczaj po prawej stronie drzwi głównych do hotelu).
Ustawiaj się i ruszaj... :)))))))
Jeszcze raz przepraszam, ale odrzucają mnie twoje informacje.
аватар yltra
odpoczywaliśmy z Pegasusem (10 nocy 11 dni) ósmego dnia poinformowano nas, że lot został przełożony na ranek dziewiątego dnia (5 rano) i mieli odlecieć 11 dnia o godzinie 20… i nawet nie do Petersburga jak być powinno, ale do Moskwy.Ponadto przedstawiciel Pegaza radośnie oznajmił, że w Pegazie dali nam bilety z Moskwy do Petersburga (do Moskwy polecieli rano i polecieli do St. Petersburg o godzinie 17), nie pisali skarg. uznaliśmy, że tak może być (jak napisano powyżej) i po prostu mieliśmy pecha… ale teraz, będąc na wakacjach, zawsze patrzymy na recepcję, czy nie ma zmian w wyjazdach… skręcamy większość transferów (nie na korzyść turystów ) to jest Pegasus i Odeon ... żaden z innych touroperatorów tego nie ma ... nasze statystyki prowadzimy od 2008 ... po prostu jak przyjdziesz do recepcji dowolnego hotelu, spójrz, a będziesz o tym przekonany ...
аватар yltra
Zapomniałam napisać, że do Turcji polecieliśmy wieczorem o godzinie 20, więc nie stracono ani jednego dnia...
аватар yltra
zapomniałam też dodać, że są hotele, w których przy wymeldowaniu po godzinie 12 jedzenie jest tylko dla pieniędzy… agencja nie zawsze o tym ostrzega.
аватар HotLine
Wszystko? Zapomniałeś o czymś jeszcze?
Wtedy ja.
1. Jeśli termin wycieczki uległ zmianie - napisz reklamację. Bez nerwów, bez bójek, bez oskarżeń. Uwierz mi, jeśli istnieją obiektywne powody, roszczenia są spełnione.
2. Mamy turystów latających ze wszystkimi głównymi operatorami. Zaufaj mi, wszyscy operatorzy mają zmiany rozkładu lotów. Niektórzy mają więcej, inni mniej. Ale wszyscy. A różnica nie jest o rząd wielkości. Relatywnie rzecz biorąc, jeśli jeden operator ma prawdopodobieństwo przeniesienia lotu – 2%, to inny – 4%.
аватар Vadim01018
Nowy
nie, wszystko w porządku
wymeldowanie o 12-00 i zameldowanie o 14-00
a różnica w przylocie i wyjeździe jest znacząca
ponieważ po przylocie nie tylko spędzasz więcej czasu w drodze (w naszym przypadku najpierw pociąg, dojazd na lotnisko, potem czekanie na lotnisku (przyjazd minimum 4 godziny przed odlotem), sam lot to 5 godzin + transfer 1 godzina) i po tym wszystkim czekasz także w hotelowym lobby? niespecjalnie uwodzicielskie)))) ale z dziećmi to generalnie.. i tak chce się spłukać z drogi...tak, można już jeść bez zadomowienia się (nikt się nie kłóci)...
a teraz transfer ... jeśli lot jest przełożony .. to transfer również jest odpowiednio przenoszony)
аватар HotLine
O godzinie kasy.
Praktyka światowa jest następująca.
Hotele miejskie - 12-00. Z uwagi na to, że takie hotele nie są przystosowane do 100% obciążenia, a czas przyjazdów i wyjazdów rozkłada się mniej więcej równomiernie w ciągu dnia.
hotele wypoczynkowe. Wymeldowanie 12-00, zameldowanie 14-00. Ze względu na to, że takie hotele są zaprojektowane z myślą o maksymalnym obłożeniu, a przyjazdy turystów odbywa się grupowo i nierównomiernie. Dlatego te 2 godziny są potrzebne na przygotowanie pomieszczeń do nowej osady.
Ale jeśli hotel ma bezpłatne sprzątane pokoje w momencie przyjazdu turysty, to są one rozliczane do 14-00. Żadna z tej absolutnej zasady nie działa.
аватар Psishit06
Nie kontaktuję się już z Pegasusem.W dniu wylotu do Turcji lot został odwołany na jeden dzień na 3 godziny, następnego dnia lot ponownie odwołany.W rezultacie zepsuli wakacje całej rodzinie,odmówili podróżować.
аватар chinzad
Pomogli mi w firmie https://www.claimflights.ru/zaderzhka-rejsa-kompensacija Za opóźnienie 4 godzin w Monachium zapłacili 300 euro. Wszystko zajęło trochę ponad miesiąc.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Adalin Resort Hotel 4*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już