Hotel oszukuje turystów?

Pisemny: 24 lipiec 2021
Czas podróży: 9 — 15 lipiec 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 7.0
Najpierw napiszę o zaletach hotelu - taka jest lokalizacja. Blisko do gł ó wnych atrakcji Bodrum. Znoś ny internet i rę czniki bez kart i kaucji. Na tym chyba wszystko.

Dalej bę dzie duż o tekstu, bo niejeden hotel nie zranił mnie tak bardzo swoim bestialskim nastawieniem do goś ci.

Koncepcją podaną w naszym voucherze był a kategoria pokoi Ultra All Inclusive i Club Sea View. Zainspirowani pię knymi zdję ciami z portalu Booking i wysoką oceną tamtejszego hotelu, liczyliś my na udany pobyt.
Ale od pierwszych godzin przybycia rozpoczę ł o się oszustwo ze strony pracownikó w. Mieliś my wczesne zameldowanie w hotelu. Przywieź li grupę o 7 rano. Wedł ug pracownika hotelu pokoje powinny być nam udostę pnione po godzinie 14:00, bo wolnych nie ma.

W tym samym czasie zał oż yliś my bransoletki i zaproponowano, ż e pó jdziemy na ś niadanie.
Pod koniec ś niadania do każ dej z naszej grupy podchodził pracownik restauracji i spisywał nazwiska…
Okazał o się , ż e to ś niadanie był o za nas opł acone i kosztował o 90 liró w (okoł o 280 UAH) od osoby.
Szczerze mó wią c, to pierwszy raz, kiedy spotykam się z takim niechlujstwem, zwł aszcza jeś li goś cie hotelowi mają koncept Ultra All i moim zdaniem należ y ich ostrzec przed takimi niuansami.
Nawiasem mó wią c, bransoletki został y zmienione po 12-00. Okazał o się , ż e bransoletka, któ rą zał oż yliś my wczesnym rankiem, był a podobno tylko po to, by pracownik mó gł zidentyfikować nas w restauracji i spisać nasze nazwiska.
Na miejscu jest tylko 1 bar! Co jest bardzo niewygodne. Jednocześ nie poł owa drinkó w znajdują cych się w barze to wedł ug barmanó w Extra (czyli za dodatkową opł atą ). A koktajle przygotowane wedł ug naszego konceptu Ultra All czę sto miał y niezrozumiał y smak i nie dał o się ich wypić . Dodatkowo wszystko wlewa się do kubkó w wykonanych z cienkiego taniego plastiku. Jakoś zrobili mi nawet kawę po turecku w papierowym kubku. Za każ dym razem podanie w zwykł ych szklankach trzeba był o bł agać . Argumentowali, ż e covid i przepisy tego zabraniają.
W tym samym czasie miejscowi natychmiast pili z normalnych dań w barze.

Osada był a oddzielnym piekielnym piekł em. Okazał o się , ż e kategoria Club Room See View to noclegi w starych pokojach, z któ rych widok trudno nazwać widokiem na morze.
Pokazano mi 3 numery:

1) z widokiem na gó rę odpadó w budowlanych, palarnię dla personelu i parking z samochodó w sł uż bowych. Za tym pię knym zestawem moż na był o zobaczyć morze, jeś li spacerujesz...
2.2 pokoje na dachu, któ re nie został y w ż aden sposó b zamknię te. Recepcjonistka po prostu otworzył a drzwi bez niczego. Podejrzewam, ż e w sezonie letnim ze wzglę dó w humanitarnych nikt nie mó gł się tam zakwaterować z powodu upał u. Te pokoje też odmó wił em, bo droga do nich był a trudna (brak windy na schodach) i był o tam piekielnie gorą co. Po tym, jak otrzymał em odpowiedź , ż e nie ma już numeró w i nie ma mi nic wię cej do pokazania.
Moim zdaniem pokoje na takich warunkach nie mogą być sprzedawane i przyjmować goś ci.
Rezerwują c pokó j upewnij się , ż e kategoria to Hotel Sea View, jeś li chcesz mieć widok, jak przy rezerwacji i pokó j po remoncie w gł ó wnym budynku.
Zgodził em się zapł acić za podwyż szenie klasy, ale powiedzieli mi, ż e w gł ó wnym budynku nie ma dostę pnych pokoi.

Po zadzwonieniu do firmy przyjmują cej otrzymali odpowiedź , ż e dziś przyjmą któ rą ś z pokazanych, a jutro Twó j przewodnik hotelowy bę dzie tam i pomoż e w przeniesieniu się do normalnego pokoju. Nie byli gotowi na zmianę hotelu.

Po tej rozmowie, a stał o się to o 16-00 (przypomnę , ż e zameldowaliś my się w hotelu o 7 rano) pracownik hotelu powiedział , ż e pokó j w gł ó wnym budynku został cudownie zwolniony, ale trzeba by zapł acić za to dodatkowe 20 euro dziennie i nie był o sprzą tane. Pokazał a mi numer, podszedł do nas i od razu przy mnie kazał go usuną ć . Poszliś my czekać przy basenie na naszą osadę . Wró cił em 3 godziny pó ź niej - pokó j nadal nie był gotowy ...


Osiedliliś my się gdzieś o 19-30, czyli
wię cej niż.12 godzin po zameldowaniu i 5 godzin po standardowym czasie zameldowania. Nikt nie zrekompensował temu czasu i nerwó w.

Minibar w pokoju miał mał ą butelkę soku, 2 butelki wody gazowanej, 2 puszki coli i 2 butelki czystej wody. Wię cej mini-baru nie był o uzupeł niane przez cał y tydzień odpoczynku. Wł ó ż tylko duż ą butelkę wody pitnej.

Jedzenie jest bardzo przecię tne. O napojach już mó wił em - moż na pić tylko sok (ale uważ ajcie, bo raz przynieś li mi kwaś ny), piwo i biał e wino. Przypominam, ż e koncepcja Ultra All Inclusive. Latem chcę lody - są , ale tylko na obiad, 2 rodzaje z duż ych wiader. W cią gu dnia sprzedają lody w paczkach przy basenie – jest to dodatek, czyli za dodatkową opł atą.

Swoją drogą , pierwszego dnia przyjazdu zobaczył em barmankę w drugim barze, któ ry jest wewną trz, ale wedł ug niej wszystko był o tam za dodatkową opł atą . Nawet sok dla dziecka. Wtedy ten pasek wł aś nie się zamkną ł.
O 9-10 rano nie ma bezpł atnych leż akó w. Wszyscy są zaję ci o 6-7 rano.

W telewizji jest tylko jeden kanał w ję zyku rosyjskim, pozycjonują cy się jako ukraiń ski, ale wyraź nie z prorosyjskim nastawieniem.

W zwią zku z tym nie mogę polecić La Quinta by Wyndham.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał