Bądź prosty!

Pisemny: 5 lipiec 2009
Czas podróży: 1 — 5 lipiec 2009
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Zaledwie pó ł godziny temu zarezerwował em bilet do Turcji, do Bodrum.
Dopiero potem postanowił am przeczytać komentarze tamtejszych wczasowiczó w i był am przeraż ona, ż e ​ ​ popeł nił am ogromny bł ą d !! !
Ale potem po chwili moje wą tpliwoś ci został y rozwiane: wszedł em na „amerykań skie fora” z opiniami o hotelu i po raz kolejny był em przekonany, dlaczego wielu tutaj narzeka na fatalną obsł ugę!! ! Ludzie, to o nas !! !
Tak, wyglą dasz jak na naszych ulicach i nie spotkasz ani jednej mił ej i przyjaznej fizjonomii (ja sama chodzę tak samo, marszczą c brwi i zmę czona codziennoś cią ) ! ! ! !! !
Pracuję w terenie, gdzie czę sto spotykam się z tymi samymi Amerykanami: tak, są po prostu kochani i bardzo mili ludzie!! ! Idą z uś miechem na twarzy!! ! Dlatego są traktowani tak samo! ! ! Dlatego mają zupeł nie inne uwagi na temat tego, gdzie MY piszemy obrzydliwe!
Stań się prostszy, a ludzie bę dą do Ciebie przycią gać ! )))
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał