być prostszym

Pisemny: 18 październik 2010
Czas podróży: 11 — 18 październik 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 6.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Nie wszystko jest zł e, ale cią gł e problemy w restauracji to wieczny brak widelcó w, noż y, szklanek. W ogó le nie widział em ł yż ek ani widelcó w na deser. Nie sprzą tają i nie nakrywają stoł ó w. Przecież ł atwiej był oby trzymać noż e, widelce itp. w tym samym miejscu, w któ rym turyś ci zabierają talerze. No oczywiś cie – status 5* zobowią zuje (popis). Dlatego nie mają czasu - w koń cu trzeba usuną ć brudne naczynia, wytrzeć stó ł , rozł oż yć noż e i widelce, uł oż yć szklanki. Dlatego im się nie udaje. A moż e być prostsze - bez popisó w? Zestaw owocó w jest sł aby. Winogrona, mandarynki i jabł ka. A to jest na poł udniu! Mają też wymó wkę - po prostu nie mają czasu, ż eby posprzą tać po niektó rych naszych ś winkach turystach. Okulary są rzucane na plaż ę w piasek, zjadane i rozlewane bezpoś rednio na leż aki i tak dalej i tak dalej. Osobno o firmie przyjmują cej Odeon. Przed wyjazdem obudzili nas o 5 rano i dlaczego? Tak wię c w drodze na lotnisko odwiedziliś my sklep ze sł odyczami w fabryce. I obudzili mał e dzieci! Oto taka nachalna (kpią ca) „usł uga”.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał