Lepiej zostań w domu

Pisemny: 4 wrzesień 2019
Czas podróży: 29 sierpień — 5 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Do hotelu dotarliś my o godzinie 9 rano, zgodnie ze standardem zameldowaliś my się o godzinie 14:00. Personel recepcji jest odpowiedni, ż adnych skarg. Pokó j jest brudny, spojrzał na inny - taki sam. W samym pokoju wszystko jest nienaruszone, nie zepsute. Poś ciel i rę czniki są brudne, jakby wytarł y tył ek i okrył y goś ci. Sprzą tana jeszcze gorzej niż stan poś cieli. Przynieś li kojec cał e pł oną ce i spleś niał e.
Pewnego wieczoru przez okoł o dwie godziny nie był o wody. W barze przy wejś ciu do gł ó wnej restauracji, gdy babcia poprosił a o drinka do nalania kolejnej szklanki, został a ona w nią rzucona. Skarż ył się i przeprosił .
Jedzenie jest zwyczajne, moż na jeś ć . Talerze za każ dym razem brudzą się , szklanki w ogó le nie są parowane i nie są myte. Restauracja przy sklepach w holu otwiera się w porze lunchu o 12:30, bar jest zawsze otwarty. Weszliś my o 12:25 i poprosiliś my o podanie dziecku lodó w, na co powiedzieli, ż e lody był y wydawane od 12:30. Pytanie, dlaczego ludzie mogli już zjeś ć obiad w restauracji, a dziecko wyciskano lody 5 minut wcześ niej? A dla dorosł ych jedzenie nie był o ś ciskane 5 minut wcześ niej. Kierownik przeprosił i powiedział , ż e wszystko jest na czas? ! Zobacz powyż ej, dlaczego ludzie mogli wejś ć do restauracji cał e 5 minut wcześ niej? !

Leż aki na plaż ach są spleś niał e. Jednym z plusó w tego hotelu jest animacja dla dzieci i miasteczko dla dzieci. Animatorzy wykonują ś wietną robotę . Nie radzę hotelowi, personel nad kelnerami (menedż erami itp. ) W ogó le nie jest zorientowany na klienta! Nie wró cę tu ponownie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał