lipiec 2011

Pisemny: 24 lipiec 2011
Czas podróży: 1 — 7 lipiec 2011
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Jesteś my z Ł otwy, Daugavpils. W poł owie lipca spę dziliś my niezapomniany tydzień na wybrzeż u Morza Ś ró dziemnego w Antalyi. Zakwaterowanie w hotelu Polen 2* był o czę ś cią przyjemnych wraż eń otrzymanych od reszty w Turcji. Wedł ug opinii jest to mał y, przytulny hotel, trzy minuty spacerem od plaż y - idealnie speł nił nasze ż yczenia. Jadą c w trasę nie mieliś my ż adnych pretensji do obsł ugi pię ciogwiazdkowego hotelu i byliś my mile zaskoczeni tym, co zobaczyliś my na miejscu. Pokoje są naprawdę doś ć mał e, ale wyposaż one we wszystko, czego potrzebujesz: prysznic, balkon, klimatyzację , czystą poś ciel i rę czniki. Czego jeszcze potrzebuje urlopowicz do peł nego szczę ś cia? Telewizja z rosyjskim kanał em muzycznym - jako mił y bonus po obfitoś ci tureckich melodii poza hotelem. Jest Wi-Fi, trochę wolne, ale w każ dym razie zapewnia bezpł atną komunikację z ojczyzną i wiadomoś ciami. W Turcji robi się wcześ nie ciemno, a laptop doskonale urozmaici czas wolny osó b cierpią cych na bezsennoś ć . Być moż e dla mnie osobiś cie zabrakł o ką cika herbacianego, filiż anka kawy o poranku na peł ne przebudzenie nie zaszkodzi. Ale ten problem okazał się ł atwy do rozwią zania w recepcji: kawa 2 liry, herbata 1 lira. Są też napoje bez dopł at + zawsze schł odzone. W pokoju wł aś ciwie nie ma lodó wki i nie ma na nią miejsca. Ale szczerze mó wią c, w cią gu tygodnia naszego pobytu nigdy tego nie potrzebowaliś my. Bufet był bardzo satysfakcjonują cy dla naszych wegetariań skich potrzeb ż ywieniowych, zaró wno pod wzglę dem iloś ci, jak i jakoś ci. Obfitoś ć dań warzywnych w menu korzystnie odró ż nia kuchnię turecką od ł otewskiej. Moż na powiedzieć , ż e to wegań ski raj. Za opł atą moż na tu ró wnież zamó wić lunch u kierownika. Wygodnie, bardzo smacznie i taniej niż w mieś cie. Ogó lnie chciał bym napisać osobno o responsywnoś ci personelu. Bę dą c na terenie hotelu, jesteś stale otoczony uwagą . Zawsze ktoś jest w recepcji. Niestety nie zostaniesz zrozumiany werbalnie, ale za pomocą gestó w ł atwo wytł umaczysz swoje ż yczenia, czasem nawet ś miesznie to wychodzi. Jeś li nie, natychmiast znajdą menedż era Kemala, któ ry trochę rozumie po rosyjsku, ale mó wi dobrze po angielsku. Moim zdaniem jest w stanie rozwią zać każ dy problem, któ ry się pojawił , a nawet lubi w jakiś sposó b pomagać . . Nawiasem mó wią c, moż e tu wymienić dolary na liry po normalnym kursie. Jakie jest wraż enie o hotelu? Z takich pozornie oczywistych drobiazgó w jak ś wież y obrus na obiad, czyste, lś nią ce naczynia i tylko popielniczka bez niedopał kó w i tam, gdzie trzeba, mił e, przyjazne spojrzenie od portiera przy wejś ciu, spokojne i dobroduszne są siedzi. Wszystko to tworzy poczucie przytulnoś ci i komfortu. Ż yczymy wszystkim mił ego pobytu i niezapomnianych wraż eń !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał