okropny hotel?

Pisemny: 29 sierpień 2010
Czas podróży: 21 — 28 sierpień 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 6.0
odpoczywaliś my z rodziną w Larze od 21.08 do 28.08. 2010 jedzenie dobre, obsł uga zł a nie dawaj napiwku nikt na ciebie nie patrzy, nawet nie stawiają wody na stole dopó ki nie poprosisz, ale warto napiwek 5 liró w, wszystko się zmienia. W rzeczywistoś ci, jeś li chcesz dobrej obsł ugi, przygotuj się za nią zapł acić . kolejny problem z rę cznikami, zgubiliś my rę czniki przy basenie ze zjeż dż alniami, (dokł adniej, holenderska rodzina je przywł aszczył a i dł ugo i uparcie twierdził a, ż e ​ ​ przynieś li rę czniki ze sobą , kontaktują c się z recepcją i obsł ugą klienta nic nie dał y, nic nie zrobili, kierownik czekał.2 dni i się nie pojawił , hotel twierdzi, ż e dział a zgodnie z İ SO 9001-2008 - ale pachnie jawnym oszustwem i chamskim podejś ciem do klientó w. Każ dy rę cznik kosztuje 10 euro. Jeden pracownik hotelu podzielił się rę cznikami zostawionymi przez baseny są odbierane z hotelu i okazuje się , ż e rę czniki znikają , nikt nic nie robi, kierownik nagle znika, a nastę pnie przy wymeldowaniu mó wią , ż e jesteś winien 10 euro za rę cznik. Oceniam kierownictwo hotelu jako - 0 usł uga gratis - 0 ta sama usł uga pł atna - 4 ż e hotel posiada certyfikat jakoś ci ISO 9001-2008. Radzę wszystkim poważ nie zastanowić się przed wyborem tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał