Dobry hotel. Wi-Fi jest bardzo wyrównane! ALE!!! zobacz tekst...

Pisemny: 12 lipiec 2018
Czas podróży: 1 — 10 czerwiec 2018
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Byliś my na począ tku czerwca z rodziną .
Zacznę od przyję cia. Niewiele w tym hotelu tzw. pokoje rodzinne. I wszystkie są w zasadzie takie same. Pokoje są dobre! Nie moż emy nic powiedzieć . 2 pokoje. 2 ł azienki. Rę czniki są zmieniane, pasek jest regularnie aktualizowany. Przy odprawie, mimo ż e wielokrotnie wskazywali „dowolne pię tro opró cz pierwszego”, podali pierwsze)). Wyjaś nił em, dlaczego nie chcemy pierwszego. . . m. in. i z powodu niechę ci, ż e wszyscy przechodzą cy zaglą dali w nasze okna. Poprosił em bezpoś rednio w recepcji o przebranie...dł ugo szukali, myś leli, ale 20 dolaró w zrobił o swoją robotę . Natychmiast zmieniono na 4 pię tro. Jednak! ! ! W tym hotelu pierwsze pię tro nie jest takie samo jak wszę dzie! Hotel ma kolejne 0 pię tro i -1. Tych. w rzeczywistoś ci pierwsze pię tro znajduje się jako drugie lub trzecie. Ale oczywiś cie nie powiedziano nam tego od razu. Ale to jest. mał e rzeczy.
Ponadto hotel posiada 3 strefy noclegowe. Osiedliliś my się najdalej. Aby wyjś ć z pokoju na basen, trzeba był o iś ć przez 5 minut korytarzami, wsią ś ć do windy i jechać ponownie. . . Oczywiś cie w pobliskich terenach znacznie szybciej moż na dostać się do wyjś cia na ulicę . W innych hotelach, w któ rych się znajdował y wyjś cia na baseny i tereny rekreacyjne są znacznie szybsze. Znowu wydaje się to drobnostką , ale....

Dalej. Pią tego dnia skradziono nam rę czniki hotelowe))) i jak je ukradli ! ! ! Powiem ci. Zostawił em rę czniki na leż akach, jak wszyscy inni. W innych czasach. i przez 30 minut. i przez 2 godziny. io 4. Tak wię c tego dnia wyszliś my z basenó w o 12, wró ciliś my o 15. Rę czniki (4! ! ), moja koszulka, okulary był y na miejscu. Ponad 3 godziny wszystko był o na swoim miejscu! ! ! Chodź my popł ywać...nie był o nas 20 minut. Wró ciliś my - wszystkie rzeczy osobiste są na miejscu, nie ma rę cznikó w!! ! ! wykluczona jest opcja pomył ki, dziecko, któ re przypadkowo wzię ł o 4 (cztery!! ! ) rę czniki itp. Wszystkie rzeczy osobiste był y na swoim miejscu.
Skontaktował em się z przewodnikiem hotelowym. do asystentó w hotelowych dla turystó w. w recepcji Wszę dzie rę ce do gó ry. Nic nie wiemy. Nigdzie nie ma kamer! tutaj prawie nigdy się to nie zdarza i tak dalej. W recepcji z uś miechem powiedzieli, ż e wszystkie 4 karty z rę cznikó w bę dą musiał y zostać zwró cone. jeś li nie - za każ dą kartę.10 euro. I nic wię cej nie mogą zrobić...
Có ż , oczywiś cie znalazł em sposó b na zwrot rę cznikó w. przez stoisko wydają ce. Nie zabierają c nikomu...ale ! ! ! Musiał em to rozgryź ć!! !
Znalazł em tych turystó w, któ rzy odpoczywali obok nas. rozmawiał . z odrobiną . z innymi. z tercjami. (są pewne umieję tnoś ci)) w rezultacie: NASZE RĘ CZNIKI ZOSTAŁ Y ZABRANE PRZEZ PRACOWNIKA (SERWIS) HOTELU W REGULARNYCH SZORTACH (NIE W MUNDURY) Z JEDNYM CHARAKTERYSTYCZNYM WYGLĄ DEM. Przez któ ry został zauważ ony. a potem już szedł w mundurze. Oczywiś cie nikt nie zaczą ł niczego udowadniać ani usprawiedliwiać !
Tych. co wychodzi? W TYM HOTELU PRACOWNICY KRADUJĄ TURYSTOM RĘ CZNIKI ABY ZARABIAĆ NA RECEPCJĘ.10 EURO OD RĘ CZNIKÓ W!! ! ! i tak zabawne! ! ! Powiedział em im o tej sytuacji w recepcji, kiedy wyszedł em. zwró cono oczywiś cie wszystkie karty))) oczy pobiegł y. zaczą ł się ją kać . powiedzieli, ż e to pomył ka. . .
Dobrze, ż e dział a na nas sł owiań ska pomysł owoś ć . wł ą cznie z i zwró ć rę czniki! Niemcy na pewno zwró cą pienią dze)) a Niemcy w hotelu mają okoł o 40%! !

Jedzenie jest wystarczają co dobre. Tak, monotonne. ale pyszne! ! Sushi nie jest smaczne. Nie w ż adnym przybliż eniu. Ryba jest niesamowita. Piwo na 4 w 5-stopniowej skali.
Ale powyż sze drobiazgi i nie tylko drobiazgi z pewnoś cią psuł y wraż enie hotelu.
Tak, okoł o 40% personelu obsł ugi nie mó wi po rosyjsku. Okoł o 20% nie mó wi po rosyjsku, angielsku ani niemiecku!
Nie wró cimy do tego hotelu! I nie polecam innym!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał