Pytanie o hotel SunStar Beach Hotel 4*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
34 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Denver kidalovo!!!
Nie ma absolutnie żadnego zła!!! Jestem zszokowany tym Denver, ja też mam solidną firmę ((kupiliśmy kożuch i kurtkę dla mojego męża, zapłaciłem 250, po przyjeździe wysłałem resztę kwoty 10 października, a jak myślisz ?? Tak, ani plotka, ani duch!!!!Jak się czułem, że nie trzeba płacić za resztę!Nadeszła zima,zimno,ale jeszcze nie ma rzeczy!A oni nie mają wstydu ani sumienia! skorzystaj z tego, że tak naprawdę nic nie da się zrobić!zaliczają 50 rubli za minutę!!!!!!Denver, jeśli cenisz sobie swoją reputację to zadzwoń co najmniej 8927 29 73 555
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
14 subskrybenci  • spytał 2011-11-2213 lat wstecz
Odpowiedzi  •  26
аватар lsklsk
Takie sytuacje zdarzają się dość często. Mądrzy ludzie uczą się na błędach innych, a mądrzy na własnych. Czy naprawdę mało jest tu opisanych takich przypadków?! Nie chcę wsadzać ci nosa we własne błędy, ale pozwól mi polecić, abyś wysłuchał historii ludzi, którzy tak jak ty zostali oszukani.
аватар Lina23S
Moim zdaniem można tylko współczuć. W Turcji oczywiście są dobre kożuchy i skóry, ale po pierwsze jest to Stambuł, a po drugie trzeba poznać tamtejsze miejsca. Przyjaciółka regularnie przynosi dla siebie dobre rzeczy, ale jej biznes wiąże się z regularnymi wizytami w Stambule, a ona jest prowadzona zarówno po mieście, jak i jakości i cenach, a sklepy w kurortach są przeznaczone do sprzedaży brutto śmieci niedoświadczonym turystom, więc stałeś się kolejną ofiarą, to wstyd.
аватар Nadin5Nadin5
I bardzo mi przykro, że robią swoje interesy z takimi zwykłymi ludźmi jak my! Oszukują nas, ale sami się bogacą! (((
аватар Anetka-gan
to jest cykl życia. gdzieś zniknie, gdzieś nadejdzie. nie denerwuj się.
аватар Nadin5Nadin5
tak, tylko minus 65 tys, 4 pensji mojego męża i jestem na urlopie macierzyńskim!
аватар Lina23S
Oczywiście szkoda, że ​​to nie jest właściwe słowo, ale weź to filozoficznie, twoje komórki nerwowe są znacznie droższe i warto o nie dbać, nadal będą przydatne w życiu, dla ciebie to jest nauka, a jak ty wiesz, za naukę trzeba zapłacić, jeden z twoich rodaków ma dobrą rymowankę, ja go czasem pamiętam. Nie rozwiązuje problemu, ale osobiście mnie pociesza.
O ile z tym mądrym czołem
skosiłem grabie
Nie stał się mądrzejszy, ale
Znacznie lepiej.
Mam nadzieję, że choć trochę poprawi ci to na duchu.
аватар yltra
właśnie minęliśmy ten Denver, więc prawie zostaliśmy pobici za to, że nie pojechaliśmy tam pomimo ich namowy ...
аватар Nadin5Nadin5
Masz sumienie czy nie?? Obiecali za 2 tyg. 1,5 minęło, mamy tu pełną zimę, minus przyzwoitą, wszyscy nasi znajomi śmieją się z nas, że zostaliśmy wychowani jak frajerzy !!! Zróbmy już coś, skoro jesteś taka fajna firma, zadzwoń lub napisz gdzie są nasze rzeczy, przeczytałam, że można je zgubić, sprawdź i daj znać, mam już dość dzwonienia do Ciebie !!!!! Dlaczego ktoś zapłacił później za ich przybycie, a nie za nas? Gdzie są rzeczy? Numer umowy 001861

Wysłałem im list, tak mi odpowiedzieli
Zadzwoń do sklepu Denver Antalya: 009 0242 340 37 77,
z kabla: 8-1090 242 340 37 77,
Tam znajdziesz odpowiedź na Twoje pytanie.
Wszystkiego najlepszego!
dobrze tak? Odpowiedzialność została przeniesiona do Antalyi, kiedy kupiłem w Alanyi, zadzwoń do siebie, przekonaj się sam, dla nich jest tylko jedna sieć, niejako byłoby im łatwiej to zrobić! Wydałem już dużo pieniędzy na te rozmowy, trwają 2 sekundy i rozłączają się!!! Pewna nieodpowiedzialność!!!!
аватар Lina23S
Napisałbym do nich, że „chwała” ich usług na forach podróżniczych wyraźnie nie jest na ich korzyść, jeśli nie są w stanie uczciwie pracować, a taka reklama jest wyraźnie w stanie zmniejszyć liczbę ich potencjalnych nabywców z krajów WNP. Może to ich jakoś przebije.
аватар Anetka-gan
Czy nie jest ci łatwiej dzwonić przez Skype???? jest tanio, może zadzwoń i rozwiąż swoje pytanie.
аватар Nadin5Nadin5
oni nie mają skype'a, ja też nie, a jeśli go zainstaluję, to połączenie będzie bardzo złe, ponieważ internet nie jest zbyt szybki (((łatwiej jest im dzwonić i pisać na e-mail!) I nie chcą nawet kiwnąć palcem na palec!
аватар sigur62
Nie możesz po prostu zapłacić za towar i zabrać go ze sobą? Jak ktoś mógł zostawić pieniądze i wrócić do domu z pustymi rękami?
Rzeczywiście, nasza głupota jest bezgraniczna.
A raczej twój.
аватар Nadin5Nadin5
Zakup był spontaniczny, przyszli, usiedli i namówili nas, że bez problemu pracują z dostawą, wszystko będzie za 2 tygodnie!!!
аватар sigur62
Usiedli na nas ... (c). Jasny.
аватар yltra
Czytałem wiele skarg na ten Denver ... nawet jeśli paczka dotrze, myślę, że jakość będzie okropna i wcale nie taka, jak chciałeś..
аватар yltra
Po prostu nie rozumiem, dlaczego wszyscy piszą tutaj z roszczeniami do Denver? Czy to w Denver mówią, że wszyscy twierdzą, że piszą na forum ??????))))))
аватар sigur62
Bugaga, yltra +1000!
Administratorowi pozostaje stworzenie funduszu na opłacenie takich szaleńców, którzy zostawiają swoje pieniądze tureckim szaleńcom)))
аватар Nadin5Nadin5
Piszemy tam, gdzie to możliwe, aby ludzie nie powtarzali naszych błędów! A Denver to śledzi, ich reputacja się pogarsza, może pomyślą o tym i zaczną rozwiązywać problem!
I nie bądź niegrzeczny!!! Ty sam Uryahi, jeśli tak piszesz!
аватар Anetka-gan
skype to numer turecki, a nie skype. połączenia międzynarodowe!!!
аватар irishka82
Niestety nie tylko Denver prowadzi taki „biznes”. Z naszej grupy była para, która opiekowała się wspaniałym jedwabnym dywanikiem w dzialni dywanów, zostawiła kaucję w wysokości 4 tys. USD (wyciągnęła dywan za 10).
аватар ionchenko
zapomnij o pieniądzach!!!!Denver nic ci nie wyśle, ja też prawie to przegapiłem!!! na szczęście nie można było zapłacić z Rosji, ponieważ przelewy międzynarodowe od osoby fizycznej do osoby prawnej nie są realizowane !!! zadzwonili z DENVER i zażądali zapłaty już osobie fizycznej, a zdałem sobie sprawę, że nic nie udowodnię w wszystko jeśli umowa nie została wykonana.. roszczenia - nie ma kogo przedstawić, pieniądze wysłano do "Wujka Mustafy", a nie do firmy.. dzięki naszym prawom, w przeciwnym razie zostałem bez futra i bez 3,5 tys. USD ... po tym incydencie słyszę same złe rzeczy o DENVER ... smutne ...
аватар m.somko_93
Byłem z żoną w Denver, zupełny rozwód za pieniądze i oferowany na raty, następnego dnia sami pojechaliśmy na bazar w Alanyi, kupiliśmy 2 kożuchy z metką Denver za 500 USD, targowaliśmy się długo, właściciel sklepu prosił, aby nie mówić nikomu o kożuchach w hotelu dla przedstawicieli Denver.
аватар gsa.74
Dzień dobry! Odpoczywałem tego lata w Kemer. Odwiedziłem sklep skórzany w Antalyi „DENVER”. Bardzo mi się wszystko podobało! Bardzo zadowolony ze wszystkiego! Szczerze mówiąc nie chciałem niczego kupować. Ceny są bardzo wysokie, ale trzeba się targować. Są modele droższe i są tańsze. Wszystko zgodnie z Twoim gustem i Twoimi pieniędzmi. Sprzedawcy są przyjaźni. Jak napisano powyżej, częstują je pyszną herbatą, przynoszą sok dla dzieci, a my też próbowaliśmy gorącej czekolady. Stylowe skórzane sofy, wszystkie ze smakiem. Kupiłem jeszcze 2 skórzane kurtki i kożuch (Auto-Lady). Wpłaciłem zaliczkę, a po przyjeździe do domu przelałem resztę całej kwoty. Po 40 dniach wszystkie moje towary dotarły na Białoruś. Dziękuję za dobrą postawę Khalida i wielkie podziękowania dla Ali za zrozumienie.
Polecam wszystkim kupować i wierzyć tylko w dobro.
аватар elena0783
Dzień dobry! Jesienią 2013 byliśmy również w DENVER. Kupiłem dwa kożuchy i dwie skórzane kurtki. Podobała mi się jakość, jestem zadowolona. Ale przez około 2 miesiące mój kożuch był rozdarty, ma wstawkę z futra, pęknięcie nastąpiło wzdłuż szwu przy futrze. Oddałem go do studia, przez tydzień znowu się zepsuł w tym samym miejscu. Okazało się, że prawie nie ma naddatku na szew. W tym roku wracamy do Turcji. Powstało więc pytanie: czy wymienią mi ten kożuszek na gwarancji? Bardzo chciałbym usłyszeć odpowiedź od przedstawicieli DENVER.
аватар malixina84
Okropne i obrzydliwe!!!!!! Kupiliśmy futro, przyjechaliśmy do hotelu, a rano w pokoju był okropny smród, a dodatkowo zaczęli uważać podszewkę, koszmar, w dwóch miejscach była po prostu szyta ręcznie krzywo, my poszli do powrotu ..... ci ludzie wpadli w histerię, tylko dwie godziny łez w sklepie, krzycząc „weź swoje futro, leć do swojej Rosji i spróbuj nas tam pozwać ...” wydaje się, że po dwóch godzinami łez i napadów złości zgodzili się ją odebrać, ale tutaj jest inaczej, kalkulacja była na mapie i na moich argumentach, że aby zwrócić trzeba zrobić te same manipulacje kartą, zapewniali mnie w każdym możliwe, że nie było to konieczne, dali mi kawałek papieru z pieczęcią i tureckimi słowami, kwotę zakupu, zapewniając, że pieniądze wrócą w poniedziałek, ale już we wtorek i nic nie zostało zwrócone.. 6000 cu (((((((((()
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące SunStar Beach Hotel 4*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już