Ocena hotelu jest zbyt wysoka?

Pisemny: 20 sierpień 2020
Czas podróży: 25 lipiec — 3 sierpień 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Przyjechaliś my rano, zameldowaliś my się w pokoju po 14.00, pokó j został odnowiony, ale odpł yw pod prysznicem nie dział ał , naprawili go nastę pnego dnia. W pokoju nie ma czajnika ani zestawu do herbaty, dla kogo jest to waż ne. Sprzą tane o 3. Restauracja - jedna dł uga kolejka turystó w oddychają cych sobie w szyje, przy wejś ciu nie mierzy się temperatury, nie ma dodatkowych odległ oś ci mię dzy stolikami. Jedzenie jest w porzą dku. Alkohol jest tylko lokalny. Ten sam problem z leż akami na plaż y - leż aki są blisko siebie, nie ma dodatkowej odległ oś ci. Wejś cie do morza jest kamieniste na wszystkich 3 plaż ach, nurkowaliś my z pontonu. Znalezienie wolnych miejsc na plaż y i przy basenie jest problematyczne. Na plaż y jest duż o ś mieci, wydaje się , ż e w ogó le nie są sprzą tane. Tam jest duż o ludzi. Nie pł ywaliś my w basenie, ale widział em dział ają ce zjeż dż alnie i entuzjastyczne gł osy dzieci. Personel jest ogó lnie przyjazny. Myś lę , ż e ten hotel jest przereklamowany.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał