Ładny hotel, ale nie w październiku?

Pisemny: 20 październik 2021
Czas podróży: 10 październik 2021
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 6.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
Chcę tylko zwró cić uwagę na fakt, ż e odpoczywaliś my w poł owie paź dziernika.
Teraz w porzą dku. Z lotniska dotarliś my w niecał e 2 godziny. Osiedlone nie od razu, bo hotel jest popularny i rzadko bę dzie wolnych miejsc. Nie dali nam ż adnych pienię dzy, wię c oczywiś cie dali nam pokó j w pobliż u drogi i meczetu. Sł yszał em, ż e pokó j przy basenie kosztuje 50$, chociaż wszystkie pokoje są takie same, nie rozumiem co to za dopł ata. Pokoje są przytulne i kompaktowe z wygodnymi ł ó ż kami. W lodó wce jest tylko woda. Terytorium jest pię kne, zadbane, wszystko jest przemyś lane, a lokalizacja restauracji, baró w i basenu. Plaż a jest najważ niejszą rzeczą , na któ rą należ y zwró cić uwagę w tym hotelu. 3 plaż e, ł agodne wejś cie do morza, jest pomost z któ rego moż na skakać . W paź dzierniku temperatura morza jest bardzo komfortowa. Plaż a, podobnie jak pokó j, nie jest wystarczają co czysta, był y niedopał ki papierosó w i ś mieci, ź le sprzą tają . Leż aki naturalnie muszą być zaję te.
A teraz najwię ksze rozczarowanie. Przyjechaliś my 10 paź dziernika, grill dział ał w restauracji, dali pieczonego indyka, tuń czyka, kebaba i ró ż ne smakoł yki. Na ś niadanie moż na był o skosztować pysznych seró w i sł odyczy. O godzinie 16:00 dali lody, w bardzo dobrej jakoś ci torebkach. Bar miał zaró wno martini, jak i malibu. 12 paź dziernika powó z zamienił się w dynię . Lodó w nie podano, nawet zabrano lodó wkę , grill był wył ą czony. Smaż yli makrelę i trochę sosu z kurczakiem wymieszanym z warzywami. Ponieważ hotel był cał kowicie peł ny, kolejki po mię so stał y się ogromne. Dyrekcja hotelu nie podję ł a ż adnych dział ań w celu poprawy sytuacji. Nie był o seró w przetworzonych, zniknę ł y martini i tak dalej, lista jest bardzo dł uga.

Ludzie czytają recenzje idą do hotelu, pł acą przyzwoite pienią dze w oczekiwaniu na usł ugę , któ rej oczekują przez resztę , a nie 2 dni. Dlatego pamię taj, ż e hotel pobiera peł ny koszt wycieczki w paź dzierniku, ale jednocześ nie wiele usł ug nie bę dzie dostę pnych w tym konkretnym hotelu. Rozmawiał em w autobusie z innymi turystami z innego hotelu, powiedzieli, ż e nie zauważ yli ż adnych zmian przez cał y okres wakacji. Ten hotel ma nieuczciwą politykę wobec turystó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał