Pytanie o hotel Timo Resort Hotel 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
55 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Zakupy»
Proszę powiedz mi, że ktoś zamówił dostawę ubrań w sklepie Ponto domo
czekam na zamówienie przez miesiąc
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
39 subskrybenci  • zapytał 2011-06-0213 lat wstecz
Odpowiedzi  •  96
аватар mebelmaksi
Turcy co do zasady nie oszukują w dostawach, tylko że czas dostawy trzeba uzgodnić z wyprzedzeniem, złoto zamówiliśmy bez problemu, przywieźli je nawet wcześniej, po wcześniejszym telefonie i poprawieniu dnia. niewiele, przyniosą to!
аватар alinatigra
Wielkie dzięki!!! Uspokój się!
аватар ElenaLaphetos
Zamówiliśmy dostawę do Rosji (Kirow) w Ponto 16 maja, nadal nie. Zadzwonili do Turcji, powiedzieli: „Wysłano, poczekaj ....” minęło już 1,5 miesiąca: (((
аватар VeraV6
Kupiłem też w sklepie Ponto w Alanyi z dostawą "pancho", w Shebekino czekam prawie dwa miesiące. Dzwoniłem, trekkingu nie dają. Już nie wiem, co myśleć. Może kidalovo? Musisz więc polecieć tam za pieniądze i zrobić „REKLAMĘ”. Znajomi poradzili mi, żebym napisał skargę do ambasady tureckiej. Mówią, że to pomaga. Co robić?
аватар ElenaLaphetos
Jeśli napiszesz skargę, jestem gotowy do przyłączenia się. Na moje zamówienie czekam od 16 maja. Ciągle dzwonię do sklepu i słyszę tę samą odpowiedź: "Wysłałem wszystko, czekaj..." Więc czekam 3 miesiące.
аватар alinatigra
wszystko dostaliśmy w półtora miesiąca, warto przyjechać
аватар TANYALI
Kupiłem też dwa kożuchy 1 sierpnia, nadal nie. Zadzwoniłem tam i powiedzieli, że wysłali, poczekaj w połowie września. I powiedział, że dostawa jest realizowana w ciągu trzech dni. JEDEN OSZUST WOKÓŁ.
аватар TANYALI
Kupiłem też dwa kożuchy 1 sierpnia, nadal nie. Zadzwoniłem tam i powiedzieli, że wysłali, poczekaj w połowie września. I powiedział, że dostawa jest realizowana w ciągu trzech dni. JEDEN OSZUST WOKÓŁ.
аватар ElenaLaphetos
I wszyscy czekamy, od 16 maja ((((((()
аватар roxx2000
I proszę mi opowiedzieć o procedurze zamawiania pocztą (jak ktokolwiek to ma?) - u mnie było tak: nie miałem przy sobie tyle pieniędzy, Turcy zaproponowali, że zostawią kaucję w wysokości 200 USD. a po przyjeździe do domu przez western union wyślij około 2000 USD i wyślij sms-em kod PIN, co robiliśmy od 26 marca, czekamy na pogodę nad morzem, zima tuż za rogiem, nie ma wiele dodatkowe pieniądze, a każdego dnia pokrywa mnie to coraz bardziej, że Turcy mnie rzucili
аватар ElenaLaphetos
Zadzwoń do nich w sklepie, mamy taką samą sytuację, tylko kwota 1000 USD. Być może nie przeliterowali poprawnie twojego nazwiska i adresu, taka paczka jest zwracana do sklepu. Nasze skóry już dwukrotnie latały do ​​Rosji iz powrotem, dopóki osobiście nie podałem adresu, wysłałem faksu do sklepu i SMS-a na numer obsługującej nas dziewczyny.
аватар ElenaLaphetos
Mam nadzieję, że tym razem poczekam na mój płaszcz przeciwdeszczowy i kurtkę, epopeja potrwa od 16 maja.
аватар roxx2000
Dziękuję za zachętę, ale dzwoniłem tam już pięć razy i Turcy nawet nie pytali kto dzwoni, jakby rozpoznali mnie po głosie, mówią tak, spójrz na swoje futro już wysłane za trzy dni, poznaj mnie, no to samo bzdury dostanę telefon poczekam parę tygodni potem na pewno pójdę napisać reklamację do konsulatu mam umowę sprzedaży też paragon na przelew pieniędzy , mam nadzieję, że zwrócę pieniądze, dziękuję za odpowiedź!
аватар jaslana
Kupiliśmy tam 4 rzeczy, rabaty ogromne, jakość super! Sklep jest bardzo solidny, myślę, że nie powinno być oszustw!
аватар TANYALI
Poprosiłem ich, aby zadzwonili do osoby, która rozumie te sprawy, tj. jego szef. Zadzwonił do sprzedawcy, który mnie obsługiwał, pogrzebał w jakiejś dokumentacji i powiedział, że moje kożuchy przysłano pocztą rosyjską. A teraz zastanawiam się, czy będę musiał zapłacić odprawę celną???!!! Chociaż ten sprzedawca powiedział, że nie wystawił tam żadnych czeków i nie ma potrzeby nic płacić.
аватар roxx2000
Powoli zjadam swój mózg Turkom, powiedzieli mi, że wysłali paczkę 10 września i podali numer pocztowy, jak rozumiem, do śledzenia paczek, wpisałem go na stronie poczty - brak informacji na tym numerze znowu zaczynam się przechylać, że mnie rzucili.
аватар roxx2000
w ogóle nadgryzłem turecki mózg, wysłali mi SMS-a z numerem wyjazdu, w końcu dowiedziałem się, że futro jest w Rosji i zostawiłem odprawę celną, ale przez około miesiąc chodziłby po Petersburgu, ponieważ. indeks jest ustawiony tylko w Petersburgu, a nie mój domowy - tak powiedzieli na poczcie, jest jeszcze opcja pójścia na pocztę główną, może będzie pomoc ......
аватар ElenaLaphetos
Hurra-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nie minęła dzisiaj Co prawda już zaczął padać śnieg, ale dobrą wiadomością jest to, że nasi znajomi, którzy kupili swoje rzeczy za gotówkę, już je nosili i dopiero dzisiaj znów poczuliśmy zapach nowej rzeczy….
аватар polinam1
Były na drugi dzień w sklepie Leader House. Obsługa "na granicy fantazji", byłam z dzieckiem w wieku 7 lat, każde po kolei próbowało uszczypnąć córkę w policzek, omal nie wzbudziło mojego oburzenia. Od razu poskarżyłem się kierownikowi Vugarowi (podobno jest z Baku).Przyszli do sklepu po kurtkę dla mojej babci i kożuch dla koleżanki, przyglądałam się też nowym modelom dla siebie. Ja powiem. Szczerze mówiąc wybór jest duży i każdy wybierze coś dla siebie, ale nie udało mi się powiedzieć wow i zakochać się w nowej rzeczy. Nasza babcia wygląda dobrze i zabrali jej białą kurtkę ze srebrnym lisem na kapturze, ale wygląda z klasą. Koleżanka opiekowała się kożuchem w Ponto, a Leader Chaos zapewnił nas przysięgą, że jutro przyniosą dokładnie model horroru i uzgodnili dokładnie cenę 700$, następnego wieczoru znowu cały obóz pojechał do tego sklepu, aby zrobić zakup ,więc najpierw wyjęto nam skórzany płaszcz potem zły kożuszek ,wkrótce znalazłem taki,ale nie nasz rozmiar, po długiej debacie powiedzieli, że przyniosą nasz i odpowiedni rozmiar, tylko za inne pieniądze 750zł . Przynieśli go w 3 godziny i znowu nie było to samo - futro na kapturze nie jest tym, które zamawiamy. Stosunek do nas jest obrzydliwy, nie lubimy wszystkiego, cały personel wariuje, ciągle przewracają oczami.
аватар polinam1
W ogóle zamieszanie trwało godzinę, potem przyleciał do nas jakiś nowy aborygen, któremu nie podobał się mój zużyty angielski - okazał się synem właściciela sklepu. Vugar próbował dokonać zakupu kartą, ale karta okazała się kartą emerytalną i pieniądze nie zostały wypłacone. Wtedy ten aborygen chwycił kartę mojej mamy i zaczął sprzedawać z dzikim gwizdkiem - karta nie działała. Zaczęli nas oskarżać o prawie oszukiwanie, potem przypomniałem sobie, że miałem przy sobie jedną z rubelowych kart i postanowiłem pomóc koledze zapłacić, skoro takie cuda, więc syn właściciela wyrwał mi kartę i zaczął wydawać i wypłacać pieniądze jak szalony . Wszystko wyglądało po prostu nieszczęśliwie. Radzę postawić tych Turków na ich miejscu. Moim zdaniem całkowicie przeoczyli. Mam znajomych w Kemer z tymi samymi działami skóry i podejście jest zupełnie inne, w stosunku do wszystkich kupujących.
аватар polinam1
Więc jeśli ci ludzie dadzą ci słowo i nic to nie kosztuje, to jak mogą je dotrzymać…. Ceny w tej firmie, a to jest Leader House i Ponto, są po prostu szalone. Kurtka babci pierwotnie kosztowała 4500 euro, ale oddali ją za 450. Upokorzenie naszych rodaków na każdym kroku, jakiś frajer
аватар voyda
We wrześniu 2011 odpoczywaliśmy w Alanyi, w samym hotelu znajduje się sklep Ponto, stamtąd wywożeni są ludzie do PONTO Leather and Fur House. Pojechaliśmy więc z żoną, od razu podszedł do nas pracownik sklepu Rasim. . . , chcieliśmy kupić futro dla naszej żony, oprowadzili nas po sklepie, zaproponowali przymierzenie jednego lub drugiego i przyjrzeliśmy się bliżej jednemu z futra Black Glama (jak nam powiedział Rasim). Skóra nerkowca Oshin, z Kanady, specjalnie hodowana norka, i tak dalej i tak dalej. . . Kupiliśmy ten płaszcz. W sklepie zapłaciliśmy 1000 euro, druga połowa została wysłana na konto przez bank, futro dotarło około miesiąca później. Przy pierwszym wyjściu na ulicę futro okazało się zimne (czarna Glama to najcieplejsze futro), a podczas chodzenia dolny haczyk był ciągle odpinany, po pierwszym śniegu futro „usiadło”. Poszliśmy do mistrza zmienić stale wypinany haczyk, gdy mistrz zerwał przed nami podszewkę. . . było okropnie, futro uszyto z bardzo małych i rozciągniętych kawałków, futro było farbowane, to chiński towar konsumpcyjny w cenie Black Glama. Od razu zaczęliśmy dzwonić pod wskazane w umowie numery i do samego Rasima nie odbieraliśmy telefonów, dopiero w maju dodzwoniliśmy się do Rasima.
аватар voyda
Na pierwszej rozmowie wszystko wydawało się być w porządku, powiedział, że ten problem zostanie rozwiązany i albo zwrócą nam pieniądze, albo wymienią, powiedział, żeby zadzwonić następnego dnia. Ale kiedy zadzwoniłem następnego dnia, rozmowa była zupełnie inna, od razu dał do zrozumienia, że ​​się mylimy i grzecznie powiedział, że nie tak mówimy, że skórki zostały wybrane przez specjalny komputer, były prześwitujące za pomocą lasera , specjaliści szyli i różne bzdury, które musiałem słuchać, gdy nalegałem, aby zabrał to bardzo wysokiej jakości futro z powrotem i zwrócił albo pieniądze, albo inny produkt, odmówił i już nie odbierał telefonu. Kiedy zaczęliśmy szukać w Internecie, co robić, przeczytaliśmy opinie osób, które znalazły się w sytuacji podobnej do naszej, a nawet gorszej. Niestety Turcy oszukują zarówno Rosjan, jak i Ukraińców i Białorusinów. Jedna wskazówka, przed zakupem produktów w Turcji przeczytaj w Internecie lub skontaktuj się ze specjalistą, aby dowiedzieć się, jaki powinien być produkt, w sklepie dokładnie i dokładnie obejrzyj produkt, nie wahaj się, aby pokazać Ci skórki od środka a nawet umieścić swój własny obraz (Turcy się z tego śmieją).
аватар karacum37
Zostawiłem 300 dolarów depozytu na kożuch, teraz chcę wysłać resztę pieniędzy.
аватар frolova11
Kupiłem tam kożuch na drugi dzień.Najpierw zostawiłem zaliczkę w wysokości 100$, potem trzy dni później przyjechałem po niego z dopłatą.
Sprzedawca Olga - świetna pomoc w wyborze!
kożuch jest doskonały, a koleżanka dwa lata temu wzięła skórzaną kurtkę i nadal ją nosi !!!
аватар rotarunk33
PONTO jest do bani!!!!!!!!! NIE ZAMÓW NIC OD NICH!!!! BYLIŚMY Z NAMI W WYPADKU SAMOCHODOWYM!!!!!!!!!! NAWET NAM NIE POMOGLI, TAM WŁAŚCICIEL MA TYLKO DOLARY W OCZACH!! CENY SĄ SZALONE, A PRODUKT JEST FAŁSZYWY! KOBIETA KUPIŁA OD NICH KURTKĘ, A POTEM W HOTELU ZOBACZYŁA, ŻE MAŁŻEŃSTWO, POSZŁA DO SKLEPU I TAM POWIEDZIAŁ, ŻE OD NICH NIC KUPIŁA! KOLEJNE FUTRO CZYSZCZONE PO 2 DNIACH!!!
аватар yusufzada
zdravstvuyte uvajaemıe posetiteli etogo sayta.u nas net nikakih problem s dostavkoy, prosto inogda bıvayut zaderjki na tomojannıh punktax.esli komu to veshi ne doshli ili ne doydut puskay normalnoy kai forma napis dan dengi im na sçehet.v bóg kak minimum delaem dostavki na desyatki milionnov dollarov.esli çyito veshi ne doshli ili dohodyat pozdno eto problema v Vasher rossiyskoy tamojne.no budte vse ravno uverenı vüdzu veshi do vas
аватар bolshakov3
Witam, kupiłem trzy doskonałe kurtki, zapłaciłem już z Rosji przelewem, wysłałem rzeczy natychmiast, ale otrzymałem je po 1 miesiącu, więc dostawa jest realizowana do Czelabińska, to nie jest wina sklepu. Obsłużyła nas Liya Suvorova - dobra robota! Istnieje strona "poczta Rosji" tam kliknij "śledzenie przesyłek pocztowych" i zobaczysz wszystkie warunki i etapy swojej przesyłki. Też się martwiłem, ale tego nie rzucili, dobra robota! Powodzenia wszystkim!
аватар feyzi
Dzień dobry wszystkim, jestem pracownikiem sklepu Skin House - Leder Haus) Dostarczam do WNP Rosja, Ukraina, Białoruś, pracuję od roku i nie było!Nie było problemów z dostawami!Jak bolshakov3 napisał powyżej, przesyłki są identyfikowalne przez internet i. Urzędy pocztowe nie tracimy ich z oczu - każda przesyłka ma swój osobisty kod, dzięki któremu można prześledzić, gdzie znajduje się przesyłka, jeśli są błędy, poszukaj ich w u siebie lub u sprzedawców jest rosyjskie powiedzenie „kto nie chciał dać się oszukać, nie da się oszukać”, więc uważaj, aby nie ufać, że każdy jest głupi… pozdrawiam TA D
аватар k6qxqnyj
Obiecano mi też wysłać za 3 tygodnie, minęły 4 miesiące i nadal nie ma Petersburga.
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Timo Resort Hotel 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już