Hotel nie spełnia swojej oceny

Pisemny: 25 luty 2018
Czas podróży: 2 — 30 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
Przy wyborze hotelu kierowaliś my się oceną (opiniami) i cena wydawał a się atrakcyjna, ale po przyjeź dzie zawiedliś my się.
O wszystko w porzą dku.

Plusy:
1. Pię kne, zadbane terytorium.
2. Ł adna plaż a, wejś cie do morza.
3. Animacja (chociaż w cią gu dnia wł ą czają przeraż ają cą muzykę pop, czasami albo grupa Leningradu i matki mał ych dzieci ze wszystkich biegną do DJ-a z proś bami o wł ą czenie czegoś innego)

Minusy:
1. Internet. Tak, w hotelu jest pł atne, w są siednich jest za darmo, dlatego czę sto na naszym korytarzu (akurat udał o się zł apać siatkę są siedniego hotelu) wczasowicze spę dzali czas z tabletami i smartfonami.

Zdecydowaliś my się na zakup internetu (16$ tygodniowo), w efekcie dział ał tylko 2 dni i gł ó wnie w lobby hotelowym, a w pozostał e dni - ze wzglę du na warunki pogodowe - nie był o poł ą czenia. W efekcie kupiliś my kartę do telefonu i rozprowadzaliś my z niej Internet.
2. Odż ywianie.
Mundur delikatnie mó wią c.
Dla dziewczą t jest to cał kiem do przyję cia (nawet schudł am na all inclusive), ale dla mę ż czyzn przyzwyczajonych do jedzenia pysznego jedzenia ...Wybó r ryb jest bardzo ubogi, mię so - kurczak i indyk, poł owa stolikó w z jedzeniem jest pusta , a na drugą poł owę jest kolejka (minuty 10-15). Nie ma dobrej czarnej herbaty (takż e zielonej herbaty), a jeś li się nie spieszysz, zabraknie filiż anek (podobnie ze szklankami do obiadu). Raz w tygodniu na obiad podają lody. Kolejka wynosi 20-30 minut. Codziennie o godzinie 16:00 moż na orzeź wić się naleś nikami z kawą /herbatą . W kolejce 15 minut, podaj 1 naleś nik w garś ć.
Raz w tygodniu moż esz iś ć do restauracji a la carte, gdzie przyniosą ci jedzenie z restauracji gł ó wnej z niewielką ró ż nicą (np. jeś li gł ó wna restauracja ma osobne talerze z kieł basą , kapustą i ogó rkami, przyniosą ci to samo ale pod przykrywką sał atki), menu w standardzie a la carte, wybierz tylko kuchnię - narodową , wł oską...
3. Hotel.
Woda pitna 1.5 l wydawane są za pomocą kuponó w w barze hotelowego lobby. 1 butelka na rę kę.
Oznacza to, ż e jeś li przyniosł eś.2 kupony, nadal dadzą ci jedną butelkę i powiedzą , abyś przyszedł pó ź niej z drugim kuponem.
Po przybyciu do hotelu przekaż ą Ci kartkę A4 z opisem hotelu (dieta, animacje, zabiegi spa), ale nie znajdziesz informacji, gdzie np. dostać rę czniki, ani o planie hotelu. Polecam zabrać wł asny rę cznik, ponieważ są one wydawane za kaucją i w przypadku zgubienia paragonu kaucja nie jest zwracana.
4. Gospodarz.

Lecieliś my z touroperatorem Oasis (gospodarzem podró ż y Insight).
Przewodnik w hotelu był zainteresowany tylko sprzedaż ą wycieczek i najlepiej droż szych. Kiedy usł yszał em w holu przewodnik turystyczny Coral opowiadają cy turystom o hotelu, dowiedział em się wielu nowych rzeczy.
Dzień przed wyjazdem na stoisku nie znaleziono informacji o naszym transferze. Zadzwoniliś my do przewodnika i usł yszeliś my, ż e skoro jest nas we dwoje, to nie pojechał do naszego hotelu, ale autobus przyjedzie o 6:15 rano.
Wyjechaliś my o 6:15 rano, ani o 6:20 ani o 6:25 nie był o autobusu...
Za trzecim razem dodzwoniliś my się do przewodnika i powiedziano nam, ż e „Japonia nie jest tu dla ciebie, jeś li autobus spó ź ni się o 10-15 minut - to w porzą dku” : )
Ogó lnie jest to najgorszy hotel w naszej osobistej ocenie do tej pory.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał