Pewnego dnia przyda się komuś . Pierwszy raz w Grecji. Jestem z 12 letnim dzieckiem. Wykupiliś my wycieczkę do hotelu Aqua Beach Blue Bay Family World 4* przez Annex Tour z zakwaterowaniem w gł ó wnym budynku na pierwszej linii w pokoju dwuosobowym. Moja przyjació ł ka (z 3-letnią có rką i 14-letnim synem) kupił a pokó j rodzinny w tym samym budynku tego samego hotelu.
… Już ▾
Pewnego dnia przyda się komuś . Pierwszy raz w Grecji. Jestem z 12 letnim dzieckiem. Wykupiliś my wycieczkę do hotelu Aqua Beach Blue Bay Family World 4* przez Annex Tour z zakwaterowaniem w gł ó wnym budynku na pierwszej linii w pokoju dwuosobowym. Moja przyjació ł ka (z 3-letnią có rką i 14-letnim synem) kupił a pokó j rodzinny w tym samym budynku tego samego hotelu.
Specjalnie od touroperatora zaż ą dali listu z potwierdzeniem, ż e zagwarantują nam nocleg w gł ó wnym budynku.
Po przyjeź dzie okazał o się , ż e taki hotel nie istnieje. Jest to wł aś ciwie grupa hoteli Blue Bay i Sun Land. W recepcji, po przyjeź dzie, oddają nam klucze i pokazują nam budynek 3 * na drugiej linii. Zaczynam komunikować się z Greczynką po angielsku, ale wzruszył a ramionami, mó wią , ż e wszystko jest zaję te i nie ma wolnych pokoi w gł ó wnym budynku. Tł umaczę jej, ż e zapł aciliś my za pokoje innej kategorii, na co ona rozkł ada rę ce i udaje, ż e w ogó le mnie nie rozumie, przechodzi na grecki.
Po dł ugiej debacie, boją c się pozostać na ulicy z dzieć mi, wprowadzamy się do proponowanego budynku na drugiej linii. Niezależ nie od tego, ż e pł aciliś my ró ż ne pienią dze za ró ż ne kategorie pokoi (Pokó j Dwuosobowy, Pokó j Rodzinny), zakwaterowani jesteś my w absolutnie identycznych pokojach, w któ rych są dwa ł ó ż ka, trzecie ł ó ż ko na kozł ach glinianych, wszystko jest sfatygowane, tylko pali się jedno ze wszystkich ś wiateł , zapach kanalizacji, muszki, brudna biał a poś ciel, w moim pokoju nie był o nawet klimatyzacji.
Ponieważ przyjechaliś my po obiedzie, przewodnik hotelowy powiedział , ż e przyjedzie nastę pnego dnia i coś wymyś li. Mó j mą ż , któ ry zapł acił za najlepszy pokó j w hotelu i jest przekonany, ż e nie bę dziemy mieć ż adnych problemó w, zaczyna dzwonić na wszystkie telefony infolinii turystycznej Annex Tour w Rosji, ale NIE ODPOWIADAJĄ . Nie daj Boż e, co się dzieje z turystą , to jego problem.
Już jutro. Mamy ś wiadomoś ć , ż e pokoje, w któ rych mieszkamy są o poł owę tań sze, ż e spacer nad morze zajmuje 10-15 minut (co jest wyją tkowo niewygodne przy mał ym dziecku), a co najważ niejsze, ż e nikt tak naprawdę nie zmieni naszego numer. Wszyscy rozmawiają , ale nie ma pokoi, nie ma gdzie się zatrzymać . Na moje narzekania, ż e zarezerwowaliś my pokó j w marcu, otrzymaliś my potwierdzenie, zapł aciliś my zupeł nie inne pienią dze, wszyscy tylko wzruszyli ramionami.
Przewodnik hotelowy w ramach rekompensaty oferuje nam bezpł atne korzystanie z parku wodnego. Ale nie potrzebujemy tego. Przy okazji, nie wierz w informacje na stronie hotelu. Park wodny jest pł atny (poł oż ony w upale, trzy zjeż dż alnie), internet jest pł atny.
Mija kolejne pó ł dnia, NIC NIE ZMIENIA. Zdają c sobie sprawę , ż e jest to sobota, a niedziela jest generalnie dniem wolnym od pracy, po prostu zaczę liś my rozmawiać podniesionym tonem z administracją hotelu.
W efekcie na koszt hotelu zostaliś my przeniesieni do innego hotelu Sun Rise 4*, gdzie zapewnili nam pokoje odpowiadają ce naszej opł acie. Ale począ tek wakacji jest oczywiś cie nadal przeraż ają cy do zapamię tania. Turyś ci, pamię tajcie, ż e jeś li znajdziecie się w takiej samej sytuacji, to ZOBOWIĄ ZUJĄ SIĘ zapewnić lepsze warunki niż zarezerwowaliś cie.
Wniosek: w tym hotelu Rosjanie nie dbają o papy dachowe, bo gł ó wny budynek jest bardzo duż y i przez dwa dni, kiedy staliś my przy recepcji, eksmitowaliś my i osiedlali się obcokrajowcy, był bał agan z rezerwacją pokoi. W okropnym budynku na drugiej linii postawili nawet rosyjską dziewczynę na recepcji, podobno tylko Rosjanie są tam zakwaterowani.
Specjalnie od touroperatora zaż ą dali listu z potwierdzeniem, ż e zagwarantują nam nocleg w gł ó wnym budynku.
Po przyjeź dzie okazał o się , ż e taki hotel nie istnieje. Jest to wł aś ciwie grupa hoteli Blue Bay i Sun Land. W recepcji, po przyjeź dzie, oddają nam klucze i pokazują nam budynek 3 * na drugiej linii. Zaczynam komunikować się z Greczynką po angielsku, ale wzruszył a ramionami, mó wią , ż e wszystko jest zaję te i nie ma wolnych pokoi w gł ó wnym budynku. Tł umaczę jej, ż e zapł aciliś my za pokoje innej kategorii, na co ona rozkł ada rę ce i udaje, ż e w ogó le mnie nie rozumie, przechodzi na grecki.
Po dł ugiej debacie, boją c się pozostać na ulicy z dzieć mi, wprowadzamy się do proponowanego budynku na drugiej linii. Niezależ nie od tego, ż e pł aciliś my ró ż ne pienią dze za ró ż ne kategorie pokoi (Pokó j Dwuosobowy, Pokó j Rodzinny), zakwaterowani jesteś my w absolutnie identycznych pokojach, w któ rych są dwa ł ó ż ka, trzecie ł ó ż ko na kozł ach glinianych, wszystko jest sfatygowane, tylko pali się jedno ze wszystkich ś wiateł , zapach kanalizacji, muszki, brudna biał a poś ciel, w moim pokoju nie był o nawet klimatyzacji.
Ponieważ przyjechaliś my po obiedzie, przewodnik hotelowy powiedział , ż e przyjedzie nastę pnego dnia i coś wymyś li. Mó j mą ż , któ ry zapł acił za najlepszy pokó j w hotelu i jest przekonany, ż e nie bę dziemy mieć ż adnych problemó w, zaczyna dzwonić na wszystkie telefony infolinii turystycznej Annex Tour w Rosji, ale NIE ODPOWIADAJĄ . Nie daj Boż e, co się dzieje z turystą , to jego problem.
Już jutro. Mamy ś wiadomoś ć , ż e pokoje, w któ rych mieszkamy są o poł owę tań sze, ż e spacer nad morze zajmuje 10-15 minut (co jest wyją tkowo niewygodne przy mał ym dziecku), a co najważ niejsze, ż e nikt tak naprawdę nie zmieni naszego numer. Wszyscy rozmawiają , ale nie ma pokoi, nie ma gdzie się zatrzymać . Na moje narzekania, ż e zarezerwowaliś my pokó j w marcu, otrzymaliś my potwierdzenie, zapł aciliś my zupeł nie inne pienią dze, wszyscy tylko wzruszyli ramionami.
Przewodnik hotelowy w ramach rekompensaty oferuje nam bezpł atne korzystanie z parku wodnego. Ale nie potrzebujemy tego. Przy okazji, nie wierz w informacje na stronie hotelu. Park wodny jest pł atny (poł oż ony w upale, trzy zjeż dż alnie), internet jest pł atny.
Mija kolejne pó ł dnia, NIC NIE ZMIENIA. Zdają c sobie sprawę , ż e jest to sobota, a niedziela jest generalnie dniem wolnym od pracy, po prostu zaczę liś my rozmawiać podniesionym tonem z administracją hotelu.
W efekcie na koszt hotelu zostaliś my przeniesieni do innego hotelu Sun Rise 4*, gdzie zapewnili nam pokoje odpowiadają ce naszej opł acie. Ale począ tek wakacji jest oczywiś cie nadal przeraż ają cy do zapamię tania. Turyś ci, pamię tajcie, ż e jeś li znajdziecie się w takiej samej sytuacji, to ZOBOWIĄ ZUJĄ SIĘ zapewnić lepsze warunki niż zarezerwowaliś cie.
Wniosek: w tym hotelu Rosjanie nie dbają o papy dachowe, bo gł ó wny budynek jest bardzo duż y i przez dwa dni, kiedy staliś my przy recepcji, eksmitowaliś my i osiedlali się obcokrajowcy, był bał agan z rezerwacją pokoi. W okropnym budynku na drugiej linii postawili nawet rosyjską dziewczynę na recepcji, podobno tylko Rosjanie są tam zakwaterowani.
Tak jak
Lubisz
• 1
Pokaż inne komentarze …
Obrzydliwy hotel. Na ulicy w cią gu dnia + 37. Serdecznie dobre. Klimatyzatory w pokojach są stare i zniszczone. Staramy się nie wychodzić po raz kolejny na balkon, ż eby w pokoju nie był o jeszcze cieplej, bo temperatura przy cał odobowym klimatyzatorze nie spada poniż ej +27.
… Już ▾
Obrzydliwy hotel. Na ulicy w cią gu dnia + 37. Serdecznie dobre. Klimatyzatory w pokojach są stare i zniszczone. Staramy się nie wychodzić po raz kolejny na balkon, ż eby w pokoju nie był o jeszcze cieplej, bo temperatura przy cał odobowym klimatyzatorze nie spada poniż ej +27. Mieliś my pokó j rodzinny, zamieniony za dopł atą na inny z widokiem na morze. Klimatyzator dział a jeszcze gorzej. Daj tylko jeden klucz do pokoju (dla 4 osó b). Sam pokó j jest mał y, rę cznik w ł azience jest zastą piony starym i poplamionym. Telewizor staroż ytny Phillips jeden na dwa pokoje. Dwa rosyjskie programy (1. i 2. ). Dź wię k jest podwojony. Nigdzie nie ma darmowego internetu. Kupiliś my kartę Wi-Fi za 30 euro na siedem dni. Ledwo dział a i tylko na jedno urzą dzenie. Kuchnia jest zł a, szklanki myte w mę tnej wodzie. Na ś niadanie, jeś li przyjdziesz na począ tku dziesią tego (ś niadanie do dziesią tej), zabraknie filiż anek na herbatę i kawę . Po kubki jest kolejka! ! ! Z aparatu wylewasz zwykł ą wodę , pachnie wybielaczem, nie da się pić . Wszystkie napoje - chemia stał a z wybielaczem. Posił ki są all inclusive. Wszę dzie peł no ludzi, w restauracji nie ma klimatyzacji, dusznoś ć jest dzika. W recepcji to samo, nic do oddychania. Operator TezTour. Mają jedną obawę - wycieczki vtyuhat. Jutro spotykam się z ich przedstawicielem, ale myś lę , ż e nic nie zostanie postanowione. Jeden plus to czyste i ciepł e (+25) morze. Przez trzy dni nie ma rę cznikó w plaż owych, w recepcji mó wią nie i to wszystko. Przynoszą kilka sztuk, trzeba pilnować w recepcji. W cią gu trzydziestu lat podró ż y nigdy nie widział em niczego gorszego niż ten hotel.
Przyjechał a przedstawicielka TezTour, sympatyczna dziewczyna. Wysł uchał a wszystkiego uważ nie, powiedział a, ż e problem został rozwią zany z Internetem, inne problemy ró wnież zostaną rozwią zane z kierownikiem hotelu. W rezultacie nic się nie zmienił o. To prawda, ż e przynieś li wentylator do pokoju.
Przyjechał a przedstawicielka TezTour, sympatyczna dziewczyna. Wysł uchał a wszystkiego uważ nie, powiedział a, ż e problem został rozwią zany z Internetem, inne problemy ró wnież zostaną rozwią zane z kierownikiem hotelu. W rezultacie nic się nie zmienił o. To prawda, ż e przynieś li wentylator do pokoju.
Tak jak
Lubisz
• 1