UZHAAAAS!!!

Pisemny: 19 sierpień 2010
Czas podróży: 5 — 17 sierpień 2010
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Zapewne zacznę od tego, ż e kilka godzin po przyjeź dzie z tego cudownego miejsca trafił em do ambulansu z cię ż kim zatruciem w szpitalu Botkina, ską d teraz piszę …
Do hotelu przyjechaliś my o 6 rano i byliś my niemile zaskoczeni, ż e nie zał oż yliś my od razu bransoletek, ale kazano czekać do 12.00 w dusznej hali, gdzie notabene nie był o klimatyzacji wł ą czone. Nasze rzeczy nie został y zabrane do przechowalni bagaż u, któ ra najwyraź niej nie istnieje w hotelu. Wszystkie walizki pozostawiono na zewną trz.
Ilekroć przyjeż dż aliś my przed godziną wymeldowania, mieliś my okazję zjeś ć , przebrać się , pó jś ć na plaż ę , podczas gdy nasze rzeczy był y przechowywane w przechowalni. Tutaj nie zaoferowano nam nawet szklanki wody, nie mó wię o filiż ance kawy! ! ! A niektó rzy, w tym ja, byli z mał ymi dzieć mi. Wszystko za opł atą ! Dlaczego wię c pł acił em za bilet na 12 dni / 11 nocy, skoro jest tyle dni, ile nocy.

Po 12.00 pozwolono nam wyjś ć na obiad. . . Nigdzie nie widział am czegoś takiego: kolejki po jedzenie po 10-15 metró w. Brak talerzy, stoł ó w, serwetek, widelcó w, noż y, ł yż ek. . . Musieliś my stać w kolejce po czyste talerze, któ re skoń czył y się , zanim kelner zdą ż ył zanieś ć je do stoł u dystrybucyjnego. Osobiś cie Polacy prawie mnie raz pobili, gdy nieś wiadomie pró bował em coś wykrę cić . Jednocześ nie talerzy nie moż na nazwać czystymi, są posmarowane tł ustymi palcami, resztkami wczorajszego jedzenia… A takż e plastikowymi kieliszkami „wielokrotnego uż ytku”, w któ rych podawano nam wszystkie napoje, z wyją tkiem kawy i wino. A piwo, koktajle alkoholowe, napoje gazowane i woda są tylko w plastiku.
Osobne sł owo o wodzie: jeś li zdecydujesz się pojechać do tego hotelu, nie bierz wody z lodó wki, lepiej kupić ją w butelce. Woda z chł odnicy leje się z kranu, wszyscy po niej czuliś my się chorzy. Jeś li chodzi o jedzenie: nie ma owocó w ani warzyw… czasami był y niedojrzał e melony i arbuzy, kwaś ne daktyle, zgnił e pomarań cze, winogrona bez gał ą zek (brudne, zgnił e jagody). z warzyw tylko ogó rki są normalne, z "ś wież ych" pomidoró w ostro pachniał o zgnilizną , kapusta natrafił a na po prostu wyschnię tą...
Wszystkie sał atki był y mocno skropione octem, co mó wi samo za siebie. Jedyne, co mi się podobał o, to mię so. Był o monotonnie, ale moż na był o to zjeś ć ! Duszona woł owina z kurczakiem, grillowana przy restauracji (prawie każ dego wieczoru na obiad), potem ten sam rozgotowany w sosie kurczak serwowany na obiad.
Mieliś my wraż enie, ż e wszystko, czego nie zabrał y inne, normalne hotele, został o tu przywiezione. Ponieważ rozmawiał em na wycieczkach z ludź mi z innych miejsc w Tabie, wszystko im odpowiadał o. Nie rzucali się na jedzenie podczas wycieczek, tak jak my, kiedy przywieziono nas do Hiltona czy Marriotta.

Plaż a...Sam piasek, tylko duż o mał ych i ostrych kamieni - nie wyglą dasz na boso. Wejś cie do morza - ostre kamienie i korale, nie ma co obyć się bez specjalnych butó w! Jest ponton, ale jakoś dziwnie… zejś cie nie schodzi do wody, tylko do koralowcó w. Czyli w każ dym razie rozcię cia na nogach i ramionach (nawet przy lekkim podnieceniu z pontonu trzeba schodzić do morza wzdł uż koralowcó w prawie na czworakach, ż eby nie spotkać jeż owcó w). Fauna w morzu oczywiś cie tylko się podoba. Nigdy nie widział em takiej urody jak tu nigdzie. . . Jednak w czasie odpł ywu wejdź do morza ostroż niej - mał e rozgwiazdy wiją się pod twoimi stopami - nie kalecz biednych okruchó w. . .
Jeś li chodzi o personel hotelu i animację - ani jednego rosyjskiego! Moż esz wyjaś nić po angielsku. To był o nawet bardzo wygodne dla mnie: kiedy musiał em coś wyjaś nić , wszyscy rozumieli mó j angielski, moż na je ró wnież zrozumieć , jeś li przyzwyczaisz się do wymowy arabskiej, a kiedy personel zaczą ł kopać , zawsze moż esz udawać , ż e nic nie rozumiesz . Ale chamy są okropni - zaczynają c od kierownika, a koń czą c na Arabie, któ ry rozdaje rę czniki plaż owe. Przydarzył a nam się nieprzyjemna historia, w któ rej menedż er pokazał się nie z najlepszej strony. Trzeciego dnia my (wszyscy, któ rzy lecieli z nami tym samym samolotem z Versa i Coral dalej) otrzymaliś my zawiadomienie w ję zyku angielskim o nastę pują cej treś ci: pobyt został opł acony tylko za trzy dni, jutro musisz wymeldować się z hotelu . Nic nie zrozumieliś my, wylaliś my w recepcji. Tam wyjaś nili nam po angielsku, ż e nasza firma zapł acił a hotelowi tylko za trzy dni i jesteś my zobowią zani zadzwonić do Rosji i dowiedzieć się wszystkiego sami.
Kierownik zadzwonił do naszego przewodnika hotelowego i wrę czył mi telefon z proś bą o przybycie (jakby nie mó gł ). Zaż ą dał em, ż eby przyszedł przewodnik hotelowy, wysł ał mnie delikatnie, ż ebym zadzwonił do Rosji, ż e został em oszukany, ż e nie zapł acili za mnie pienię dzy i ż e nie bę dzie nas chronił .
Kierownik wyjaś nił mi kró tko, ż e jeś li nie rozwią ż emy tego problemu, to jutro po prostu zostaniemy wyrzuceni z hotelu. Co mogę zrobić w obcym kraju. Ż aden z telefonó w firmy przyjmują cej Coral w Egipcie nie odpowiedział . Był a sobota, jeś li dziś wszystko nie zostanie rozwią zane, to jutro w ogó le nie bę dzie z kim rozmawiać . Zaczą ł em dzwonić z telefonó w komó rkowych do Rosji, do firmy, któ ra sprzedawał a nam bilety. Byli bardzo zaskoczeni takim obrotem wydarzeń . Swoją drogą latam na wakacjach z tą firmą od kilku lat i zawsze wszystko był o super! Poprosił em ich o przefaksowanie rachunkó w do hotelu.

A od kierownika zaż ą dał em zł oż enia podpisu na tym zawiadomieniu i pieczę ci hotelu, ponieważ są tak pewni, ż e mają rację . Kategorycznie odmó wili bez powodu! ! ! Potem biegali jeszcze pó ł godziny, dzwonili, krzyczeli. Wtedy podszedł kierownik i powiedział : nie ma problemu, sprawa rozwią zana, moż esz iś ć do swoich pokoi. Ż adnych przeprosin.
Zapytał em, jak rozwią zano problem? Czy był a to pł atnoś ć , czy list gwarancyjny? Powiedziano mi, ż e to zapł ata. Bardzo ciekawie, tylko w sobotę banki nie dział ają , a pł atnoś ć został a dokonana na czas. Po prostu denerwowaliś my się z powodu czyjegoś bł ę du… Nawet sł owa nie są w stanie opisać naszych uczuć w tym momencie. Skoro manager hotelu ma do nas takie podejś cie, to czego moż na oczekiwać od takiego hotelu?
Hotel znajduje się w bardzo korzystnej lokalizacji: pó ł godziny jazdy samochodem do Izraela i Jordanii. Na Gó rę Mojż esza 2 godziny, do Piramid - 5 godzin. Wszyscy jeż dż ą tam ze wzglę du na wycieczki i jest mał o prawdopodobne, aby wró cili po raz drugi. Dlatego kierownik oszczę dza na jedzeniu i personelu, bo wcią ż bę dą przyjeż dż ać nowi goś cie, któ rzy chcą zobaczyć Petrę i Jerozolimę . Pomyś l tylko, czy pojedziesz rano na wycieczkę , jeś li zjadł eś makaron ze zgnił ym sosem, zgnił ym pomidorem lub po prostu napił eś się wody z brudnej szklanki na obiad… Podczas mojego pobytu w Morgan wiele osó b zatruł o się i ostatecznie porzucił o wycieczka.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał