Pytanie o Szarm el-Szejk

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
10597 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Komunikacja i Internet»
Egipska karta SIM kupiona z paszportem Aborygenów. Viber pracował przez dwa lata - odbił się od zębów, ale od 23.09.19 był paradoks - pakiet 20 Gig, przestały się ładować zdjęcia i filmy
Egipska karta SIM kupiona z paszportem Aborygenów. Viber pracował przez dwa lata - odbił się od zębów, ale od 23.09.19 był paradoks - pakiet 20 Gig, przestały się ładować zdjęcia i filmy
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
8 subskrybenci  • spytał 2019-09-265 lat wstecz
Odpowiedzi  •  11
аватар ollennka
Sprawdź ustawienia połączenia w telefonie, nigdy nie wiesz, sam przypadkowo kliknąłeś coś lub kogoś innego. Jeśli wszystko jest w porządku z telefonem, komunikuj się z operatorem, turyści niewiele ci pomogą.
аватар mindguru
Dziwna rada. Jak operator może pomóc?
аватар ollennka
Sprawdź, dlaczego nie ma połączenia/szybkości.
Przyczyny leżą albo w telefonie/przeglądarce, albo po stronie operatora.
аватар mindguru
ollennka, czy naprawdę szukałaś pomocy u operatora komórkowego? Tylko konkretnie?
Po co marnować język?
аватар mindguru
Żaden operator nie przyznaje się do problemów po jego stronie.
аватар ollennka
mindguru, przepraszam, jeśli ukraińscy operatorzy komórkowi tak działają, ale to nie znaczy, że wszyscy tacy są. I rzucaj tym tonem („żeby wygadać językiem”), nie na targu i nie w pubie, o kurczę!
Operatorzy absolutnie spokojnie zgłaszają awarie i inne problemy techniczne oraz z grubsza określają, jak długo usterka zostanie naprawiona. Ponadto pomagają w ustawieniach połączenia, jeśli telefon jest przedpotopowy i nie może automatycznie zaakceptować tych ustawień.
аватар Elenka08
Ile się zgłosiło, mam MTS Ukraine (jeśli w ogóle), zawsze odpowiadali i radzili sobie z problemem. Źle tylko dla *niektórzy* operatorzy działają w taki sposób, że w żaden sposób nie pomagają
аватар AllOverTheWorld
ollennka, nasi operatorzy są odpowiedni! wszystko jest jak opisałeś, są po prostu nieadekwatni klienci, którzy lubią „zamazywać język” i oczerniać każdego, kto nie jest zbyt leniwy ;)
аватар antonua
Zakładam, że jest to spowodowane protestami antyrządowymi - media napisały, że władze zablokowały niektóre portale informacyjne i dostęp do komunikatorów. Ale mogli to jakoś krzywo wdrożyć.
аватар martyra77
VPN ci pomogło, pomogło mi
аватар Veter.Peremen-Nadezhda.Kurganskaya
Pozdrowienia
deriban, Każdy miał ten problem z pracą Vibera w Egipcie we wrześniu-październiku. Nie chodzi o operatora komórkowego. Egipt zablokował Viber, Facebook i inne serwisy (z powodu wewnętrznych problemów politycznych). Viber po prostu nie ładował zdjęć i nagrań głosowych. Teraz jest lepiej.
W takich przypadkach korzystamy z VPN – to w większości pomaga. VPN-ki również w Egipcie nie wszystkie działają. Władze nie dotarły jeszcze do NordVPN — to działa.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Szarm el-Szejk
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już