Pytanie o Szarm el-Szejk

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
10599 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Kupiliśmy bilet z anex tour, Azurair Ukr. Więc teraz czytam recenzje - ani jednej normalnej. 80% ma opóźnienia lotów (minus dzień). Nikt nie zrekompensował. Kto przyleciał z Kijowa?
Kupiliśmy bilet z anex tour, Azurair Ukr. Więc teraz czytam recenzje - ani jednej normalnej. 80% ma opóźnienia lotów (minus dzień). Nikt nie zrekompensował. Kto przyleciał z Kijowa?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
24 abonent  • spytał 2018-03-036 lat wstecz
Odpowiedzi  •  54
аватар mindguru
W większości przypadków opóźnienie lotu nie jest inicjowane przez przewoźnika, ale przez operatora.
W każdym razie bilet już kupiłeś, więc musisz jechać ...
аватар Vika284
Kilka razy latałem czarterami azur z Kijowa do Bodrum (Turcja) w zeszłym roku normalnie bez opóźnień
Wycieczka do Egiptu do róży wiatrów w Sharm
Większość linii lotniczych doświadcza opóźnień lotów.
W przypadku poważnych opóźnień czarterów i starych samolotów jest to bravo air
аватар L_ena
Z Kijowa. Opóźnienie czarteru do 24 godzin nie stanowi podstawy do odszkodowania. Pobyt w hotelu nie jest liczony od dnia, ale od nocy. Szczęśliwy sposób!
аватар _245069
Lecieliśmy w lutym, wszystko było w porządku, żadnych opóźnień
аватар moy_contakt
To ruletka, jeśli masz szczęście. Wszystkie te rzeczy przytrafiają się każdemu. Samoloty się psują, pogoda zawodzi, ale nigdy nie wiadomo, co może się wydarzyć w tym życiu. W zeszłym roku UIA miała niesprawny samolot, ile było hałasu i problemów (opóźnienia-przesiadki). Więc teraz poszukaj alternatywy, jeśli lot tej linii jest dla mnie odpowiedni ... oczywiście nie! Bądź pozytywnie nastawiony i ruszaj w drogę :)
аватар NellyK
czartery z definicji są lotami niestacjonarnymi. więc transfery są możliwe, nawet we wcześniejszym czasie, więc tyryści są zawsze ostrzegani, aby w przeddzień lotu zajrzeli na recepcję swojego przewodnika. ale raz mieliśmy opóźnienie odjazdu tylko 2,5 godziny, wydaje się, że nie jest to krytyczne?
аватар Cvetlana38
Lecieliśmy przez Anex i nie było żadnych opóźnień, a Tez Tour przełożył lot o 12 godzin + 4 godziny na lotnisku opalania - straciliśmy dzień odpoczynku. Kto ma szczęście?
аватар Anastasia2479
Cvetlana38 Dziękuję za odpowiedź.Niewielu zrozumiało, że pytam o konkretny przegląd techniczny????????‍♀️
аватар Pavel1900
Nesti6712
Jeśli konkretnie według Anex, jest to jeden z tych, które mają jeden z najlepszych (dużych) OT.Tak, może być inny, ale jest to inny dla absolutnie wszystkich OT. Bardzo lubię Anex, rzadko miewałem z nimi opóźnienia, jeśli można rozważyć opóźnienie 1 godziny
аватар Anastasia2479
Pavel1900 Dziękuję) tak, lataliśmy już czarterami z innymi, wszystko było w porządku (nie mieliśmy opóźnień, po prostu przenieśliśmy samolot z powrotem, ale hotel nas ostrzegł).Ale jest po prostu wiele złych opinii na temat załącznik, więc postanowiłem dowiedzieć się na co się przygotować, I tak są jakieś statystyki...
аватар Pavel1900
Nesti6712
Jeśli są statystyki, to zdecydowanie nie ma ich w recenzjach) po raz kolejny wśród tych, które są na rynku, Anex jest jedną z najlepszych konserwacji.
аватар ilika15
Z pięciu odlotów z Kijowa były cztery opóźnienia, od dwóch godzin do 9 godzin (dwukrotnie). Przybyliśmy do hotelu później niż 12 w nocy, raz o 5.30 rano. W rzeczywistości straciliśmy prawie dzień w hotelu. Zwracali się do aneksu gdzie tylko mogli ze wszystkimi skargami i żądaniami zapłaty za stracone dni. Odpowiedź jest negatywna.
аватар mindguru
Wyżej pisaliśmy, że opóźnienie lotu do jednego dnia NIE jest podstawą do odszkodowania. Napisane w dowolnej standardowej umowie o zorganizowaniu wycieczki.
аватар Anastasia2479
ilika15
Więc się tego boimy, ale bilet do tego hotelu był tylko przez aneks (((zobaczymy...
аватар Anastasia2479
mindguru
To samo powiedzieli mi już w TA ... Z jakiegoś powodu jest wiele skarg dotyczących opóźnień konkretnie dotyczących aneksu.Doskonale rozumiem, co to jest czarter itp., Ale wielu pisze, że jeśli inne TA próbują aby rozwiązać problem, to wszystko jest w aneksie ignoruj ​​skargi i unikaj wyjaśnień
аватар ilika15
Dlatego nadal latamy z Anex, że albo hotel jest sprzedawany tylko przez tego operatora, albo wycieczki są odpowiednie w tej cenie.
аватар katyarom
Straciłem też jeden dzień wolny w tym roku z powodu opóźnionego wyjazdu. Moje biuro podróży wywaliło mi od touroperatora zwrot moich 25$ za wcześniejszy wyjazd, które dodatkowo zapłaciłem, oraz 75$ odszkodowania za utratę dnia wolnego. A od przewoźnika z mocy prawa powinien wypłacić odszkodowanie nawet do 400 euro za takie bzdury. Tylko że nie miałam już na to czasu. A mimo to istnieje cienka granica między starą i zepsutą flotą przewoźnika, która jest stale łamana, a opóźnieniem lotu ze względu na bezpieczeństwo pasażera. Nieustannie usprawiedliwiają się tym, że ratują życie pasażerom, nie wypuszczając ich lotu w powietrze :) Polecam wybieranie wiarygodnych agencji, które wyciskają od touroperatora przynajmniej część odszkodowania za poniesione straty!
аватар kkk1204
Z Anex problem w tym roku jest jak nigdy dotąd, wcześniej wszystko było w porządku. Najprawdopodobniej jest to spowodowane „dobrym” samolotem lub problemami z opłaceniem lotów. Najbliższe lotnisko jest oddalone o kilometr i można zobaczyć jak, kiedy i co leci.
аватар 17061955
Leciałem z Anex dwa miesiące temu, ani tam, ani z powrotem, nie było problemów i opóźnień.
аватар Vika284
Anex z Azur air, w przeciwieństwie do join z air bravo, nie przenoszą lotów z jednego lotniska na drugie na 8 godzin przed wylotem, a Anex nie miał przypadków rezerwacji jednego hotelu, ale osiedlenia się w innym hotelu, jak to praktykuje join up
Spotkałem się z transferem czarterów w Tez z UIA, zamiast przylecieć do Turcji o 8 rano, dzień przed wylotem przesunęli lot na 5 wieczorem, a dopiero potem na lotnisku przełożyli go ponownie, w efekcie , byliśmy w hotelu o 23:30, dzień był stracony
аватар Anastasia2479
Katiarom
Zapłaciliśmy też za wczesny lot.. tak, najwyraźniej nie można się domyślić tutaj.. Chciałbym, aby Biura Podróży przestały rezerwować stare samoloty (nawet jeśli będzie nas to trochę więcej kosztowało) i odpowiadały za stracony czas pasażerowie… jedno na 2 godziny, a drugie 8,9. i to z dziećmi. na lotnisku nie tylko są już zmęczeni i ściśnięte, ale także dzieci ze swoim „chcą” wydały połowę pieniędzy na wakacje))))) Przesadzam oczywiście, ale jednak.... nikt nie odpowiada za takie chwile i są one coraz częściej spotykane w praktyce!
аватар Nusia
Azurairem polecieliśmy 02.08.18, wylot miał być o 16-00, w dniu przesunięty na 17-30, na lotnisku kilka razy przekładano o pół godziny, właściwie wylecieliśmy o godz. 20-15, kiedy już siedzieliśmy w samolocie, jeszcze przez około godzinę odladzaliśmy. Byliśmy na lotnisku przy kontroli granicznej dokładnie o północy, staliśmy tam ponad godzinę. W efekcie w hotelu czekał na nas lunch box, a my się rozgościliśmy, zjedliśmy przekąskę i poszliśmy spać z dzieckiem, była już 3 nad ranem, nie odcięliśmy sobie bransoletek (w przeciwieństwie do innych turystów), bo w dniu przyjazdu nie dostaliśmy obiadu, a opóźnienie wynosiło 25 minut.
аватар lenchik.sumy.88
Anex i azur to mieszanka wybuchowa. W styczniu utknąłem od 8:30 do 21:00 w Borispolu, bo mieli problemy z samolotami. W efekcie polecieliśmy nienapełnionym samolotem, bo w Boryspolu nie chcieli zatankować swojego pięknego niemieckiego Boeinga naszym złym paliwem.Tak, a oni też lecieli jak w horrorze, w efekcie nie mogli wylądować samolot w uroku i polecieliśmy do Hurghady????, gdzie był jeszcze większy koszmar, ale to już inna historia.
Mam nadzieję, że Twój lot będzie szybki i bezpieczny))
аватар lenchik.sumy.88
A za stracone dwa dni nic nie zrekompensowali, znokautowali tylko 25$ za poranny lot
аватар natabebi
W lutym lecieliśmy z Anex na Azur air, ani tam ani z powrotem nie było opóźnienia !!! Samolot był duży i bardzo wygodny, lot super, komfortowy!
аватар agent_borabora
Z moich doświadczeń z Kijowa zimą, zwycięzcą konkursu „Najczęściej opóźnione loty” jest Azur. Drugie miejsce - Bravo i Jan Air. Po trzecie, wszyscy inni.
аватар 0676307776
Każdy, kto nie latał z Bravo z TPG, nie wie, że w Sharm można posiedzieć dwa dni, a potem zamiast na lotnisko polecieć do Boryspola. z powodu braku samolotu.Mieliśmy szczęście, wróciliśmy do hotelu, w którym mieszkaliśmy i przedłużyliśmy urlop o dwa pełne dni, bezpłatnie, ze względu na tych turystów, którzy nie latali z tego touroperatora, zostali opóźnieni o dwa dni.Opóźnienie lub przeniesienie lotów o kilka godzin jest to powszechne na wszystkich naszych czarterach.Tak, Anex ma dodatkowy chip o wartości 25 USD za wczesny wylot i późny powrót.
аватар Vika284
Bravo air to najgorsza firma, 16 listopada 2017 r. samolot miał opóźnienie w locie z Sharm do Kijowa, a potem, kiedy wystartował, zepsuł się i krążył przez 2 godziny nad Sharm i tylko dzięki profesjonalizmowi pilotów siedziało w Sharm, tam pasażerowie modlili się i płakali, a dołączając do bravo linia lotnicza nie udzielała żadnych informacji tym, którzy spotkali ten samolot w Boryspolu.
Azur powietrze jest o wiele lepsze niż bravo air
аватар Vika284
Wczoraj dołączyli razem z bravo air ponownie wyróżnili się jak zawsze, pasażerowie nazywali reporterami, w wiadomościach pojawiła się historia
Lot 3 marca z Kijowa do Sharm nie wystartował o 2:15, został przełożony o 16:50, bo samolot się zepsuł, potem został ponownie przełożony. A potem pasażerowie, znając listopadowy incydent, odmówili lotu zepsutym samolotem
аватар Anastasia2479
Wika284
Mówię o tym - robią co chcą z czarterami - dodają ci do biletu lepsze niż 100$, ale zapłać za normalny samolot (nie mówię o klasach biznesowych i idealnym komforcie), po prostu pozwól im odlecieć na czas i gładko lądują..
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Szarm el-Szejk
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już