Pytanie o Szarm el-Szejk

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
10599 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Chcemy również przerobić bilet innym osobom, touroperator SanMar, wyjazd 26 listopada. Biuro podróży mówi nie! Jak to?!
Chcemy również przerobić bilet innym osobom, touroperator SanMar, wyjazd 26 listopada. Biuro podróży mówi nie! Jak to?!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
8 subskrybenci  • zapytał 2015-11-039 lat wstecz
Odpowiedzi  •  14
аватар Olgaolga153
Często używamy RB, więc to jest pierwsze pytanie, które zadajemy w TA. Odpowiedź jest zawsze taka sama: tak, jest to możliwe, ale będzie to wymagało pewnych kosztów ponownego wydania dokumentów. Kwota ponownego wystawienia (lub grzywny) od 20$ i więcej, w zależności od godziny wyjazdu, im mniej dni przed wyjazdem, tym wyższa „kara”. W twoim przypadku do reszty pozostały jeszcze 3 tygodnie, to nie jest tak mało. W TA są po prostu przebiegli, nie chcą się bawić. Grożą odwołanie się do prokuratury. I oczywiście zwróć uwagę na swoją umowę. Czy zawiera ten przedmiot?
аватар l.crown
To zależy od tego, które loty już zarejestrowałeś. Są tanie loty, które nie podlegają zwrotowi.
аватар moy_contakt
Tak było, wykupiliśmy wycieczkę do Turcji (na 4 miesiące, cena bardzo dobra) - kraju bez wcześniejszych wiz, który odegrał ważną rolę (2 osoby dorosłe + 2 dzieci). Na tydzień przed wyjazdem zdarzyły się kłopoty - na ogół w tym momencie nie było czasu na odpoczynek. Zamiast nas polecieli znajomi w tym samym składzie (za bilet zapłacili mniej, ale kwota nam odpowiadała, a TA nie stracili klientów). Wszystko zostało szybko wznowione i o ile dobrze pamiętam nie było żadnych problemów. Wszystko zależy od pracowników TA – jak bardzo cenią klientów i na ile są gotowi faktycznie rozwiązać pojawiające się problemy. Rezerwując wcześniej (jest to rzecz nieprzewidywalna, wszystko może się zdarzyć) zawsze skupiam się na tym momencie.
аватар agent_borabora
Możesz ponownie zarejestrować się bezpłatnie lub za symboliczną opłatą 5-10 dolarów. Ale wszystko jest możliwe.
аватар orbittours.ru
Jest tu niuans. Czasami w umowie jest napisane, że można zmienić nazwisko, ale nie więcej niż 3 litery, w przeciwnym razie jest to traktowane jako nowa rezerwacja. W praktyce była taka umiejętność. Musisz uważnie przeczytać umowę, a jeśli nie ma żadnych klauzul, możesz domagać się swoich praw. Wejdź na stronę Sanmara i przeczytaj ich standardową umowę rezerwacyjną. Jeśli nie ma specjalnych wymagań dotyczących zmian, możesz zmienić turystów.
аватар Kd120690kmv1
Umowa nie mówi nic o odnowieniu. Prawdopodobnie nie wybraliśmy najlepszego TA, pracownik po prostu nie chciał zawracać sobie głowy. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. W tej chwili napisaliśmy już oświadczenie o odwołaniu trasy. I pojawiło się nowe pytanie: pracownik podał mi wstępną wysokość grzywny: 23 tys.! O ile mi wiadomo, SanMar ma grzywnę w wysokości 15 USD na osobę, jeśli do wyjazdu pozostało więcej niż 15 dni. TA nie ma prawa oszukiwać więcej. Więc?
аватар Blakpolice.com.
Przeczytaj lepiej umowę, zwykle są przewidziane grzywny, ile i na ile dni, jakie pieniądze.
аватар Kd120690kmv1
W umowie było napisane, że biuro podróży sam bierze kary, od 10 do 100%, bo rzekomo ponosi straty.. W co osobiście wątpię.. Jakie inne straty ma biuro podróży?!)). ALE! Odmówiłem podpisania tej strony umowy) tak się złożyło, że zmieniliśmy hotel i trzeba było sporządzić umowę na nową. To był ten nowy kontrakt, którego nie podpisałem. Czy kara Sanmar to naprawdę 15 dolarów na osobę?
аватар agent_borabora
Nasi turyści zmieniają swoje nazwiska nawet za darmo na 2 tygodnie przed wyjazdem.
„Wtedy sam Biuro Podróży pobiera kary, od 10 do 100%, bo rzekomo ponosi straty”
Niech biuro podróży, zgodnie z tą umową, poniesie straty. Co Ty tutaj robisz?
аватар orbittours.ru
Poproś swojego agenta o pokazanie mandatu nałożonego przez sanmar. Pokażą to.
Agencja w zasadzie nie ponosi żadnych strat (choćby tylko moralnych i czasu spędzonego na Tobie), są to straty operatora.
аватар Kd120690kmv1
Zapytałam. Okazało się, że warunki w SanMar to -10%, dostaliśmy minus 7 tysięcy, ale nie 22! Teraz jest nowe pytanie! Ze względu na obecną sytuację w kraju oraz zakaz lotów do Egiptu można zamienić wycieczkę na inny kierunek lub całkowicie odmówić, ze zwrotem pieniędzy. Dlaczego organizator wycieczek SanMar zapewnia nam zwrot pełnego kosztu wycieczki? Czy jest to legalne w tej sytuacji?
аватар Kd120690kmv1
Jak nam powiedziano, znowu w TA, pomimo oficjalnego nakazu władz, SanMar wciąż obciąża nas -10%. Jak to???
аватар moy_contakt
o ile się nie mylę to takie sytuacje są klasyfikowane jako siła wyższa.... masz w umowie klauzulę na ten temat. Przeczytaj to. Ze względu na okoliczności niezależne od TA itp....
аватар agent_borabora
Zwroty muszą być dokonywane zgodnie z podpisaną przez Ciebie umową. Ale każda umowa zawiera klauzulę „siły wyższej”. Jeśli uważasz, że San Mar nie postępuje zgodnie z umową, pozywaj.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Szarm el-Szejk
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już