Drugi raz w tym hotelu?

Pisemny: 3 marta 2020
Czas podróży: 23 luty — 2 marta 2020
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 9.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Zatrzymaliś my się w Queen Sharm w lutym ubiegł ego roku. W tym roku postanowiliś my ponownie odwiedzić ten hotel, ponieważ ostatnim razem wszystko nam odpowiadał o (recenzja na TurPravda). Wielu pisze, ż e wszystko zmienił o się na gorsze. Nie mogę zgodzić się z tymi stwierdzeniami. Wię c:
1. Lecieliś my z trasy Anex z AzurAir. Lot bez opó ź nień , w Sharm 23.12. 20 o 8:30, w hotelu o 10. Zał atwili nas w 30 minut BEZ DODATKOWEJ DOPŁ ATY na pierwszej linii z widokiem na basen, chociaż mieliś my standard w voucherze ( mieszkaliś my w pokoju 1219 . Wieczorem tego samego dnia, wracają c ze spaceru do pokoju, zobaczyliś my stoją cy talerz owocó w z ż yczeniami dobrego wypoczynku. Drobiazg, ale fajnie.
2. Liczba. Był o czysto, rę czniki był y dla trzech osó b (odpoczywaliś my 2 osoby dorosł e i 5-letnie dziecko), ś nież nobiał e. Był wię kszy niż w zeszł ym roku na drugiej linii odpoczywał . Sprzą tanie odbywał o się co drugi dzień zgodnie z naszymi ż yczeniami. Dobrze wyczyszczone, podł oga zawsze umyta, kurz wytarty. Myliś my się tylko i spaliś my w pokoju. Dlatego nie był o ż adnych szczegó lnych zastrzeż eń co do pań stwa. Ogó lnie dobry, kto potrzebuje ideał u - to jest w Rixos. Chociaż nie wszystko jest tam tak gł adkie, to jest Egipt.

3. Terytorium. Ponieważ był czysty i zadbany, tak jest! Kto był oburzony tym, ż e zatruwa się komary, mó wią , ż e ś mierdzi. Ś mierdzi dokł adnie przez 5 minut. Zatruwają niezadowolonych dla ciebie! Spaliś my z uchylonym balkonem, w pokoju nie był o ani jednego komara. W zwią zku z tym nie uż ywali ani sprayu, ani fumigatora.
4. Baseny. Czysty. Podgrzewany basen został otwarty na drugiej linii, jest po prostu cudowny.
5. Bary. W pierwszej linii dział a od 12, barman zawsze tam był , wykonują c swoją pracę . Napoje alkoholowe są teraz podawane ró wnież na drugiej linii. W recepcji moż na bezpł atnie wzią ć herbatę , koktajle, kawę . Ale jest też pł atna kawa.
6. Odż ywianie. Był o wszystko. Na drugiej linii otwarto ró wnież restaurację , któ ra teraz dział a zawsze, a nie zgodnie z obcią ż eniem hotelu. Znowu trzy rodzaje ryż u, makarony, zupy, soczewica, pieczone ziemniaki, gulasz z mię sem, codziennie ryby, woł owina, kurczak, był makaron, pieczony bakł aż an z serem, cukinia z mię sem. Ogó rki pomidorowe. Sał atka grecka codziennie na obiad. Owoce to grejpfrut, pomarań cza, melon, daktyle, limonka.
Wszystko był o ś wież e.
Personel był zawsze przyjazny i uś miechnię ty. Każ dy wykonuje swoją pracę .
Co do kolejek na ś niadanie po jajecznicę , to wł aś nie wtedy. Tyle, ż e jest was wielu, a on jest jednym! Nie rozumiem oburzenia. Czł owiek w swoim miejscu pracy, przygotowują c omlet na Twoich oczach, nie znika gdzieś , tylko gotuje. Dlaczego wszyscy obwiniają hotel? Zbliż się - wszystko pó jdzie szybciej.
7. Animacja. W tym roku zawsze był o coś ciekawego. Dobra robota chł opaki! ! Poranny aerobik w wodzie, ć wiczenia na plaż y nad morzem, wieczorny program.
Jedyne, co pozostał o niezmienione, to to, ż e nasi turyś ci zaró wno ze strachu gromadzili gó ry jedzenia, jak i nadal to robią . Potem wszystko wyrzuca się do kosza. . .

Trudno też posprzą tać po sobie na plaż y, wię c opakowanie z krewetkami leż y na ś rodku drogi. Ogó lnie lista jest nieskoń czona.
W koń cu mogę polecić hotel. Czy pó jdę ponownie? Pó jdę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał