Nie wiedziałem, ponieważ hotel nie poinformował organizatora wycieczki, że nie ma wolnych pokoi?

Pisemny: 4 może 2019
Czas podróży: 2 może 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Tuż przed komentarzami bardzo chciał bym, aby personel hotelu skomentował to i czy hotel jest naprawdę pusty do 22.06. 2019 do 06.07. 2019, ponieważ organizują konferencję ? ? Czy to prawda?
A jeś li tak, to dlaczego nie anulują sprzedaż y w tym okresie???

Nie spodziewał em się , ale mi się przydarzył o, o czym niektó rzy pisali.
02.05. 19 - wybrał hotel Queen Sharm Resort (ex. Vera Club Queen Sharm Beach), 4*
Egipt, Sharm el-Sheikh i postanowili skorzystać z usł ug touroperatora – TPG.

Biuro podró ż y wysł ał o rezerwację , infa wyszł o, ż e trzeba zapł acić co najmniej 30% przed 14-00 tego samego dnia, aby ustalić kwotę w dolarach. Zdecydowaliś my się zapł acić peł ną kwotę . Cena wynosi 1028 dolaró w, wedł ug stawki organizatora wycieczek, czyli 2.05. 19 cał a kwota został a przekazana do biura podró ż y w hrywnach po stawce organizatora wycieczek. Wszystko ok. Zrobiliś my kwotę , cieszymy się , ż e odlecimy na 14 nocy i 15 dni. Wyjazd 22.06. 19 z Kijowa do Sharm o godz. 8.00, a lot powrotny 23-0.6 czerwca, by dotrzeć do Boryspola już.7. 06. dziewię tnaś cie.
Wszystko fajnie, ale wieczorem pisze nasze biuro podró ż y (gdzieś okoł o 18-00), kto przyszedł odmó wić rezerwacji, bo typ pokoi w hotelu już nie jest dostę pny! ! ! Fajnie, po prostu super! ! Tak wię c rezerwacja był a o 11-00, pł atnoś ć.14-00, a odmowa 18-00. . (Nie pamię tam dokł adnej godziny, ale tak, chodził o o godzinę , o któ rej to się stał o).
Zaskakują ce jest dla mnie to, ż e touroperator nie wie, ż e w hotelu nie ma już pokoi, ż e 5 godzin po dokonaniu rezerwacji i opł aceniu nie "radził " się dowiedzieć , czy w hotelu są pokoje, ale czekał tylko na zapł atę od klientó w, ludzi, któ rzy naprawdę niosą pienią dze do touroperatora, dla któ rego wtedy istnieje! Moż e tutaj hotel i jego pracownicy nie mogli tego zgł osić - nie ma już miejsc, nie wię cej!!!
Moż e organizator wycieczek nie jest za nic winny, ale jest powodem cał ego hotelu??!!!

Generalnie, jak był o dozwolone, zamó wiliś my (zarezerwowaliś my) naprawdę inny hotel, za poś rednictwem innego touroperatora,

Turyś ci kupują cy wycieczkę - to w zasadzie "piesze pienią dze"...
nie ma dla nas znaczenia, któ ry touroperator im przekaż e, ani jakiemu hotelowi przekaż e te pienią dze. . Szczerze mó wią c, to nie ma znaczenia, waż ne jest dla nas, aby był o trwał e: cena - jakoś ć ! ! To wszystko.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał