Hotel jest dobry, ale nie w taki sposób, żeby chciało się do niego wracać

Pisemny: 9 listopad 2021
Czas podróży: 30 grudzień 2020 — 9 styczeń 2021
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Piszę recenzję nie w pogoni, ponieważ byliś my w hotelu prawie rok temu na ś wię ta noworoczne.
Hotel został wybrany, aby znajdować się w zatoce (w koń cu zimą ) i mieć koralowce.
Jadą c samochodem wiedzieliś my, ż e sama plaż a jest niewielka, wię c nie bę dę się do niej zgł aszać . Tak, miejsca jest za mał o, tak, leż aki to problem, tak – leż aki są ciasne.
Zwykle leż eliś my przy basenie, a na plaż ę chodziliś my tylko popł ywać . Dla tych, któ rzy nie lubią chodzić , ta opcja moż e nie być odpowiednia, ale cał kiem nieź le nam odpowiadał a.

Nie bę dę pisał o tym, co mogł o się zmienić w cią gu roku (catering, obchody sylwestra) – mimo wszystko w czasie naszego pobytu rzą d zastosował wzmoż one ś rodki bezpieczeń stwa (tak nam powiedziano). Co prawda te wzmoż one ś rodki podję to chyba tylko w stosunku do naszego hotelu (w reszcie był a hulanka i zabawa), ale to tyle.
Chcę napisać o tym, jak wł aś ciciele odnoszą się do reputacji.
Tak wię c bę dą c jeszcze w hotelu pisał em na mapach Google, w któ rych zaznaczył em wszystkie uwagi, któ re dotyczył y gł ó wnie cateringu.
Najważ niejsze był o to, ż e hotel posiada 2 restauracje. Ale w zasadzie (z wyją tkiem obchodó w Nowego Roku i Ś wią t Boż ego Narodzenia) druga restauracja (ta na tył ach hotelu) był a zamknię ta i dział ał a tylko gł ó wna restauracja.
Ponieważ hotel był zaję ty w 100%, kolejki w restauracji był y ogromne. A znalezienie stolika (a byliś my w towarzystwie 6 osó b) zawsze był o ogromnym problemem. Jedzenie był o zbierane nie przez wczasowiczó w, ale przez personel, wię c nie był o wyjś cia, jak tylko stać w ogromnej kolejce po każ de danie. W zasadzie, skoro w jedzeniu jestem bezpretensjonalny, postanowił em dział ać na zasadzie – jem tam, gdzie jest mniej linii na danie. Ten algorytm ró wnież zawió dł - tam, gdzie był y niepopularne potrawy, z reguł y nie był o personelu w dystrybucji - był zaję ty tam, gdzie był a kolejka.
Tak wię c odpowiednia recenzja został a napisana na ten temat na mapach Google.
Nastę pnego dnia (! ) znalazł em pod drzwiami notatkę z proś bą o przybycie do recepcji. Zbliż ył się - poproszony o odczekanie 20 minut, jak się okazał o, na przyjazd kierownika (poinformowano go, ż e czekamy na niego).

Tak wię c kierownik wł oż ył cał ą swoją elokwencję , aby przekonać nas do zmiany naszej opinii (a co najważ niejsze oceny i recenzji) na temat hotelu, powiedział , ż e moż emy zjeś ć a la carte, a jeś li nie bę dziemy chcieli, to zostaniemy zarezerwowani stó ł . Podzię kował za recenzję i powiedział , ż e my, wczasowicze, jesteś my „oczami i uszami”, któ re pomagają im wykryć wszystkie niedocią gnię cia w hotelu.
W trosce o sprawiedliwoś ć , przez pierwsze dni po rozmowie zarezerwowany był dla nas stolik, kelnerzy bardzo pomocni, 1 raz poszliś my na a la carte. Mogł o być wię cej, ale tak naprawdę nie lubimy formatu a la carte. Ale druga restauracja nigdy nie został a otwarta. A raczej po raz kolejny po sylwestrze w Boż e Narodzenie był obiad, ale nic wię cej.
Mianowicie to był o nasze zaskoczenie - dlaczego przy 100% obcią ż eniu (w dodatku w pandemii) otwarto 1 restaurację , w któ rej ludzie byli stł oczeni.
Do koń ca wakacji nie zmienił em swojej recenzji, a Kierownik na spotkaniu zapytał , czy wszystko w porzą dku z podpowiedzią , ż e nadszedł czas na poprawienie recenzji : ) Co zrobił em przed wyjazdem.
Mimo to wł aś cicielom nie jest oboję tna reputacja, a to też jest coś wartego w naszych czasach.
Ale generalnie hotel jest jednym z tych, w któ rych nie ma ochoty wracać . Jednorazowy. : )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał