Hotel nie wart swojej ceny?

Pisemny: 12 styczeń 2021
Czas podróży: 26 grudzień 2020 — 1 styczeń 2021
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
JAZZ FANAR I MOJE ROZCZAROWANIE
Wybrał em ten hotel, aby ś wię tować moje urodziny i Nowy Rok, po przeczytaniu wielu zachwycają cych recenzji. I przepraszam! Zawsze jeż dż ę na wakacje z pozytywnym nastawieniem i staram się nie zauważ ać drobiazgó w, ale potem jakoś mimowolnie poró wnał em to z poprzednimi podró ż ami i ten hotel zagubiony we wszystkim.
Zacznę od profesjonalistó w:
Dobre pokoje - osiedliliś my się najbliż ej basenu, pokó j jest doskonał y, choć musieliś my czekać prawie do 14.00.
Mechaniczny zespó ł animatoró w. Prawie codziennie (ale o tym pó ź niej) taniec, aerobik w wodzie, joga, mini disco dla dzieci i program dla dorosł ych.

Od razu zał oż yliś my bransoletki i nie zdejmowaliś my ich po eksmisji, moż na korzystać z cał ej infrastruktury. Powiedzieli, ż e mogą nawet dostarczyć klucz do dowolnego wolnego pokoju po wymeldowaniu, aby wzią ć prysznic i zmienić ubranie.
Sprzą tanie był o tylko wtedy, gdy powiesili torbę , facet wydawał się dobrze posprzą tać , zawsze zostawiali napiwek. Rę czniki plaż owe zmieniane co wieczó r o 17:00?
Poł oż enie hotelu w bezwietrznej zatoce.
Minusy:
Odż ywianie! Tutaj mam duż o pytań , bardzo trudno był o znaleź ć coś do nakarmienia czteroletniego dziecka, a wybó r jest bardzo ubogi. Tylko jeden rodzaj ryby i 2 rodzaje mię sa (czę sto z pieprzem), trudno był o też znaleź ć dodatki dla dziecka bez pieprzu i przypraw. Owoce morza są generalnie smutne, widział em je tylko w a la carte (krą ż ki kalmaró w), no na kolacji NG, a w tym samym a la carte za dopł atą . 55 USD za osobę . Ale niestety nie wszystkie był y smaczne, nie dał o się zjeś ć zupy z owocó w morza, nigdy nie przynieś li nam ravioli, ale chł opaki przy są siednim stoliku narzekali, ż e też są bez smaku. Reszta był a pyszna.
W gł ó wnej restauracji ogó lnie mó wią , ż e smutek był zwią zany z jedzeniem w NG.

Stą d przechodzę do kolejnego grubego minusa - to usł uga. Bardzo mnie zaskoczył , biorą c pod uwagę ocenę hotelu i pochwalne recenzje. Rankiem pierwszego dnia w toalecie, na muszli klozetowej utworzył a się kał uż a, przyszli do recepcji, poprosili, aby to rozgryź ć - nikt nie przyszedł , kał uż a był a na miejscu, dopó ki nie przyszedł sprzą tacz. Nie był o gratulacji od hotelu dla mojego DR, chociaż biuro podró ż y wskazał o we wniosku, drobiazg, ale nieprzyjemny. Có ż , gł ó wną wadą jest NG. Wszystkie uroczystoś ci został y odwoł ane. I tak, rozumiem, ż e jest dekret prezydencki i tak dalej, ale jak jest program codziennie i nawet rano 31-go, a wieczorem po prostu nie ma nic, to nawet wł ą czają taką muzykę , ż e smutek jest smutek, dzię ki turystom, któ rzy nastę pnie zwró cili się na wł asną rę kę .
Ale przede wszystkim był em rozczarowany, ż e kiedy dzień wcześ niej zamó wił em kolację NG w a la carte, spytał em też konkretnie ich przeł oż onego, czy bę dzie przynajmniej coś , czy zjedli i wyszli? (bo już dostaliś my rezygnację ) Okł amał mnie bez mrugnię cia powieką i uś miechem - nie martw się , oczywiś cie bę dzie animacja, spotkasz NG, wszystko bę dzie dobrze. To kł amstwo boli najbardziej. Nigdy wcześ niej nie widział em tak „ś wietnej usł ugi”. Szczegó lnie rozczarowują ce był o to, ż e turyś ci z innych hoteli przysył ali zdję cia i filmy ze swoich hoteli, w któ rych są stoliki z mnó stwem przysmakó w i uroczystoś ciami w cał oś ci. ((
Osobno chciał bym zwró cić uwagę na gł ó wną restaurację , w któ rej niektó rzy pracownicy nalewali jedzenie z takim niezadowoleniem, jakby wyrwano im z serca lub jedliś cie je osobiś cie, biorą c pod uwagę cenę tego hotelu przed NG, to jest delikatnie mó wią c , nieprzyjemny. Przede mną kobieta poprosił a ją , ż eby wł oż ył a wię cej sera, pracownica odmó wił a, powiedział a, ż e ​ ​ to dla 2 osó b, potem z kwaś ną miną dodał a trochę wię cej. Kolejnym minusem jest dla mnie to, ż e niektó rzy pracownicy pozwalają sobie na spotkanie lub flirtowanie z kobietami na wakacjach.
Czytał em też wiele opinii o obsł udze w gł ó wnej restauracji, mó wią , ż e napoje są przynoszone do stoł u, pamię tają , co pijesz. Przez cał y pobyt nikt do nas nie podszedł . Umyto tylko naczynia i przykryto sztuć ce. Nie przeszkadzał o mi to zbytnio, tylko stwierdzenie faktu.

Przeczytał em też tutaj w recenzjach o szlafrokach, któ re był y w pokoju. Nie mieliś my ich, a kiedy zapytał em w recepcji, powiedzieli mi, ż e są one dostarczane tylko goś ciom, któ rzy odwiedzili hotel 4 lub wię cej razy. Có ż , ze wzglę du na szlafrok, na pewno tam ponownie nie pojadę ))
Mieliś my pó ź ny lot o 22.00, wię c poprosiliś my o przedł uż enie pokoju, za co dostaliś my 50 euro do 18.00. Chociaż po przyjeź dzie sł yszał em, ż e innym wczasowiczom powiedziano 25 euro. Ale zmotywowali nas, mó wią c, ż e miejsc jest teraz niewiele i moż emy nie być w stanie w ogó le rozszerzyć twojego numeru, zostawić walizki i wykorzystać wszystko w ten sposó b. Ale ponieważ mamy mał e dziecko i pó ź ny lot, sen dziecka w cią gu dnia był dla nas niezwykle waż ny - zapł acili.
Brak toalety na plaż y (choć do tego momentu byliś my gotowi)
Plaż a jest mał a, a leż aki są ustawione plecami do siebie, na plaż y nie przestrzega się norm dotyczą cych chowu. Ale zawsze znaleź li miejsce.
Straszny internet i wtedy tylko w holu nie moż na był o zadzwonić do krewnych. Musiał em kupić sim.
W efekcie powiem, ż e odpoczywamy sami i oczywiś cie wszystkie minusy nam tego nie zepsuł y, ale gdybym znał a te wszystkie chwile wcześ niej, na pewno wybrał abym inny hotel! Zdecydowanie nie nadaje się na ś wię ta.
Có ż , jeś li kosztuje 2 razy taniej, moż esz zamkną ć oczy na wszystkie minusy. I tak cena jest podobna do tej 5* i nie odpowiada jakoś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał