Oczywiście nie warte swojej ceny

Pisemny: 23 sierpień 2019
Czas podróży: 11 — 20 sierpień 2019
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
OSADA. Wybraliś my hotel na podstawie recenzji i postanowiliś my wybrać się do Jazz Fanara na moje urodziny. W koń cu okrą gł a data, 50 lat. Jechaliś my TUI, lataliś my z Wind Roses. Przybył normalnie, spotkał . Do hotelu dotarliś my o 22:45 (23:45 czasu kijowskiego). Zał oż yli bransoletki i zaproponowali przeką skę , któ ra nas mile zaskoczył a. Potem siedzieliś my przez 30 minut. Osiedlili się w ó smym bungalowie, prawie na skraju terytorium, drugie pię tro, pokó j 6186. Chcę cię od razu ostrzec, tylko NASI (Ukraina, Biał oruś , Rosja) są tam osiedleni, rozumiesz. Brytyjczycy, Francuzi, Niemcy itp. zakwaterowani są w dwupię trowych budynkach, któ re znajdują się po obu stronach recepcji i bliż ej morza.
Có ż , na pierwszy rzut oka pokó j jest jak pokó j. Potem, kiedy zaczę liś my rozpakowywać walizkę i rozglą dać się , byliś my trochę zszokowani. Przez 10 lat podró ż y do ró ż nych krajó w, Europy, Azji i Afryki nie widzieliś my tak mał ego pokoju. Jak hostel, ale bez ł ó ż ek pię trowych. W sumie jest okoł o 15-16 metró w kwadratowych, wraz z toaletą , prysznicem i szafą . Bez balkonu, bez suszarki na ubrania i rę czniki. Tylko kno 1x1m. A gł ó wną atrakcją tego pokoju jest klimatyzacja nad ł ó ż kiem. Wyobraź sobie zdję cie. W nocy, aby ochł odzić pomieszczenie, należ y wstać z ł ó ż ka, usią ś ć na stoł ku przy drzwiach i odczekać.30 minut, aż pomieszczenie nada się do normalnego snu. W przeciwnym razie zapewnione jest przezię bienie, zapalenie zatok lub coś innego. W przeciwień stwie do naszych przyjació ł z Kijowa, z któ rymi razem przyjechaliś my, uznawszy, ż e jest już pó ź no, poszliś my spać .
Nastę pnego dnia spotkaliś my się z przewodnikiem hotelowym, opowiedzieliś my mu wszystko. Poprosiliś my go o pomoc w zmianie pokoju. Poszliś my z nim na przyję cie. Mó wili coś po arabsku (nie jestem pewien naszych problemó w), ś miali się i mó wili, ż e nic grzecznie nie mogą zrobić . Do koń ca wakacji go nie widzieliś my. Za drugim razem sam poszedł em do recepcji. Sam powiedział em im o problemach io tym, ż e specjalnie wybraliś my ten hotel, aby uczcić moją rocznicę . I wyobraź cie sobie taki obraz: taka zadowolona i bezczelna twarz tego „przedstawiciela hotelu” mó wi mi: za 250 euro postaramy się wam pomó c. W porzą dku? Zaszokować . Zaniemó wił em. Rozumiem. Dał.20$ w Turcji za widok na morze, w Grecji 20 Euro za wczesne rozliczenie (o 10:00) ż eby nie czekać do 14:00, w tym samym Egipcie dał.10$ za 2-ł ó ż ko ł ó ż ko, bo dostał am pokó j z 2 pojedynczymi ł ó ż kami. Ale tutaj 250 euro, puszka.

Okazuje się , ż e nasi koledzy z Kijowa nie dostali najlepszego pokoju, ale nie mieli wyboru, bo byli jeszcze z 11-letnim dzieckiem, a przyjechali o 3 nad ranem, my już spaliś my, i wcią ż kł ó cili się z personelem hotelu w recepcji. W koń cu zapł acił im i zostali umieszczeni w innym pokoju. Wię c weź ze sobą dodatkowe 200-300 euro na ł apó wki dla personelu.

JEDZENIE. Wszystko jest standardowe. Nic lepszego, nic gorszego. Zrozumieją mnie ci, któ rzy już gdzieś podró ż owali. Kto jest pierwszy raz, powiem to; na pewno nie bę dziesz gł odny. W porzą dku z tym. Ką cikiem ucha sł yszał em od urlopowiczó w, ż e napili się tam jedzenia dla niemowlą t. Nie zdziw się , ż e już pierwszego dnia podejdzie do Ciebie kelner i zaproponuje coś do picia. Jeś li dasz napiwek, przyjdzie jutro, pojutrze i tak dalej. Nie dali mu napiwku, to wszystko, nie jesteś dla niego interesują cy. Uczą ich tego Francuzi, Niemcy, Wł osi. Dają im cał y czas. Wię c jeś li chcesz zwró cić uwagę kelneró w, weź dodatkowe 20-30 $.
MORSKA PLAŻ A. Morze jest ciepł e nawet o 6:00 rano, czyste, zachó d sł oń ca ł agodny, super. Z tym wszystko jest w porzą dku. Plaż a i zachó d sł oń ca są piaszczyste, ale są kamienie i jeż e. Wię c weź koralowe kapcie, jeś li ich nie masz, kup je w sklepie tuż obok recepcji za 7-8 USD. W czasie naszego odpoczynku widzieliś my dwó ch, któ rzy nadepnę li na jeż a. Wedł ug nich BARDZO NIE PRZYJEMNA. Skontaktuj się z ratownikami. Faceci są wspaniali. Natychmiast pomó ż , woda, balsam z limonką . Ale i tak udaj się do lekarza. Moż na go znaleź ć przez cał ą dobę w recepcji. Plaż a wydawał a mi się mał a jak na taki hotel, ale to nie jest krytyczne. Zdarza się , ż e o 10:00 już jest problem ze znalezieniem leż akó w. Gorą co. Sł oń ce spoczywa na tej skale i walczy na plaż y. efekt piekarnika. Ale nic nie moż esz na to poradzić , Afryka.

My i nie tylko my byliś my na plaż y do 12:00, a potem dopiero po 16:00. Do rafy koralowej nie ma pontonu. Musimy iś ć w prawo, od ciebie, do trzeciego hotelu. Jest molo o dł ugoś ci 100 m. Nie bą dź leniwy, jest bardzo pię kny. Ale moż esz też dostać się na rafę z hotelu, ostroż nie pł ywają c po koralowych kaskadach. Gł ę bokoś ć nad progiem to 50-70 cm, ale nie moż na postawić stó p na rafie. Ratownicy od razu Cię wygwizdują i pokaż ą , ż e musisz pł yną ć dalej i nurkować . Obszar ten jest obszarem chronionym. Myś lę , ż e to sł uszne, musimy to chronić dla przyszł ych pokoleń .

TERYTORIUM. Nieduż y, ale bardzo dobrze utrzymany. Musisz docenić ludzi tutaj. Tną , czyszczą , myją , podlewają prawie cał ą dobę . DOBRZY LUDZIE.

Jest o wiele wię cej do napisania, ale nie chcę Cię zanudzać .

I dalej. Opisał em tylko to, co nam się przydarzył o i co zidentyfikowaliś my i jakie napotkaliś my problemy. Każ dy ma swoją obiektywną opinię . Szczerze, nigdy nie myś lał em, ż e napiszę tak negatywną recenzję .
Wniosek. Jak zrozumieliś my, jak mó wili nasi znajomi i jak sł yszeliś my od innych wczasowiczó w, hotel jest taki sobie specyficzny. Przy kolacji mą drze powiedziano jednemu urlopowiczowi; „Nie mogę powiedzieć , ż e pienią dze są zmarnowane, ale hotel wyraź nie nie jest wart tych pienię dzy”. A co najważ niejsze, to nie tylko nasza opinia. Przed wyjazdem wszystkie hotele rozdają ankiety, nie dawał y ich tutaj. W pozostał ej czę ś ci nikt nie podszedł do nas i zapytał , czy u nas wszystko w porzą dku. Myś lę , ż e to nie jest normalne. Kierownictwo hotelu moż e nie podejrzewać , co się tam dzieje. A jeś li wie, to zachę ca do tego. To chyba jedyny hotel w naszej praktyce, do któ rego nie chciał bym wró cić .

Mił ych wakacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał