W liczbach są niuanse, animacja - 0

Pisemny: 5 wrzesień 2018
Czas podróży: 24 — 31 lipiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 7.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
I tak napiszę recenzję o hotelu Jaz Fanara, do któ rego przysł ał nas touroperator Tui. Podró ż ni - 3 osoby dorosł e i dziecko w wieku 2 lat. Najpierw o touroperatorze. Zapł aciliś my za pokó j rodzinny typu superior. Mają c pewnoś ć , ż e pokó j bę dzie wyremontowany, czekaliś my na rozpoczę cie wakacji. Po przeczytaniu opinii o hotelu i okropnych warunkach w pokojach bez naprawy sprawdził em ró wnież u organizatora wycieczki o pokó j. Zapytał em, czy moż na zmienić jeden pokó j rodzinny na dwa Superior. Powiedziano mi, ż e nie ma wolnych pokoi, ale zapewnili mnie, ż e pokó j rodzinny na pewno zostanie odnowiony. Poinformowano, ż e biuro podró ż y napisał o list do gospodarza, na któ ry odpowiedzieli, ż e pokó j bę dzie wyremontowany. Lot odbył się bez opó ź nień , za co specjalne podzię kowania dla UIA. Przyjazd rano, zgodnie z oczekiwaniami, zameldowanie o 14:00. W recepcji obiecali zameldować się od 12 do 13. Zostawiliś my rzeczy, zjedliś my ś niadanie, przebraliś my się i pojechaliś my nad morze. Wejś cie do morza jest dobre, piaszczyste. Ale trzeba zajrzeć pod nogi, są miejsca z martwymi koralowcami. Plaż a nie jest zbyt duż a, ale miejsca wystarczy dla wszystkich. Zejś cie do morza jest spore, ale nie przeszkadzał o to reszcie. Bliż ej 12 podeszliś my do recepcji i wtedy czeka nas niemił a niespodzianka: pokó j gotowy, ale Pokó j Rodzinny znajduje się w rezydencji, 15 minut od gł ó wnego budynku BEZ NAPRAW ! ! ! A w hotelu nie ma w ogó le pokoi rodzinnych typu superior! Dobre pokoje sprzedaje Tui, prawda? W recepcji mó wią , ż e pokoje są tylko takie, ta rozmowa się skoń czył a. Dzwonię do touroperatora na Ukrainie, obiecuje skontaktować się z gospodarzem i wszystko rozwią zać . Czekaj. . . Brak postę pó w. I zauważ , ż e odbyliś my wycieczkę bezpoś rednio przez operatora, aby wszystko był o niezawodne! Hotel nie posiada przedstawiciela biura podró ż y. Po dł ugich negocjacjach z recepcjonistką mą ż skontaktował się z przewodnikiem, dł ugo kł ó cili się po arabsku przez telefon. Wię c w niczym się nie zgadzaliś my. Hotel twierdzi, ż e wszystkie pokoje są zaję te. Po pó ł godzinie przybywa nasz przewodnik, ponownie dowiadują się z hotelem po arabsku. I oczywiś cie w niczym się nie zgadzaliś my. Przewodnik pokazał list od strony nadawcy, w któ rym prosi o zmianę naszego pokoju rodzinnego na dwa pokoje typu Superior. Na co hotel odpowiedział , ż e nie ma wolnych pokoi. To zakoń czył o korespondencję . Jak dobrze dział a mię dzynarodowa firma Tui! Prawda?
Poszliś my przyjrzeć się liczbie: stwierdzenie, ż e był em w szoku, był oby niedopowiedzeniem. Byliś my w ró ż nych krajach, jesteś my trzeci raz w Egipcie, ale nigdzie indziej tego nie widział em. Dzię ki oczywiś cie hotelowi za udostę pnienie nam pierwszego pokoju od recepcji, spacerkiem 5-7 minut od gł ó wnego budynku. Ale numer… dwupokojowy apartament, na tym koń czą się jego plusy. W pokoju są mró wki tak duż e, ż e wydaje się , ż e mogą wyprowadzić dziecko z pokoju. W pokoju nie był o ł ó ż ka. W salonie, jeś li tak moż na nazwać ten pierwszy pokó j, znajdują się dwie sofy z lat 50-tych, wą skie, na nich czujesz się jak w zarezerwowanym miejscu. Klimatyzator jest stary, dział ał tylko pierwszego dnia, „pluje” lodem. Telewizor jest jednak pł aski, pod nim komoda-szafki nocne się nie otwierają , wszystko skrzypi, ś wiatł o jest tylko na ś cianach - poł owa lamp oczywiś cie nie dział a. Potem mijasz - kuchnia, tak zwany kran ze ś ciany, straszne meble, lodó wka z lodem, któ ry kapie. Dalej jest sypialnia, mał y conor z malutkim oknem, trochę ś wiatł a. Poś ciel z mał ymi, ale dziurami. Ł azienka jest malutka i odrapana. Widzą c moje przeraż enie w oczach, pokazano nam kolejny numer, jeszcze gorszy. Dziecko jest zmę czone, nasz dzień miną ł , wszyscy zdenerwowani, wró ciliś my do pierwszego. Są dwa klimatyzatory, pracują naprzemiennie. Albo jest zimno w salonie, albo w sypialni. Albo dwó ch wyszł o. Poprosiliś my w recepcji, aby to naprawić , zostawiliś my proś bę , wię c nikt nie przyszedł . Kilka razy pytali faceta, któ ry sprzą ta, wł ą czał i wył ą czał maszyny, przez chwilę dział ał o. Wyobraź sobie, 50 stopni ciepł a, bez klimatyzacji. Pilot do dwó ch klimatyzatoró w to jeden, bez osł ony zamykają cej baterie. Suszarka dział a dokł adnie przez minutę , chwilę odpoczywa. Wysusz wł osy przez cał ą misję . Zawsze wiedział em, ż e hotele w Egipcie nie odpowiadają swoim gwiazdom, ale ta hań ba z takimi liczbami pozycjonuje się na 4+. I pamię taj, droż sze niż.5*. Jedzenie jest dobre. Animacja na 0. Rafa koralowa jest dobra. Ogó lnie hotel nie jest zł y, personel jest dobry, szczegó lnie w restauracji. Kolacja przy basenie, nad morzem - ogó lnie jest super! Szef kuchni cał y czas chodził i wszystko nadzorował . Mogę mu doradzić tylko w przypadku 100% pewnoś ci, ż e pokó j bę dzie wyremontowany.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał