Zły hotel, złe jedzenie, menedżerowie w recepcji zachowują się niegrzecznie?

Pisemny: 10 listopad 2019
Czas podróży: 7 — 12 listopad 2019
Wybierz hotel wedł ug lokalizacji na mapie i porady biura podró ż y. Obsł uga menedż erska jest bardzo sł aba. Wiele komaró w i pcheł w pokojach. Nie ma fumegatoró w. Mnó stwo much na plaż y. Ż ą dali pienię dzy, aby zameldować się w hotelu i dostać pokoje, za któ re im zapł acono. Mó wiono, ż e nasze numery sprzedał operator. Nie chcieli kontaktować się z operatorem. Poproszone o wydanie kolejnego klucza do numeru, odpowiadają , ż e jest to nieprzewidziane. Jedzenie jest bardzo zł e. Nie wiem jak ludzie odpoczywają z dzieć mi. Hotel nie cią gnie na 4+, gdzieś na 2.3+.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał