Dobry hotel, zły personel?

Pisemny: 18 sierpień 2019
Czas podróży: 8 — 22 sierpień 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 5.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
1. Hotel został wybrany przypadkowo, w prawdopodobnie odpowiedniej cenie
2. Hotel komfortowy, trawniki, palmy, czysto, osobny basen dla nierodzin, super sala na wieczorne programy, przeszklona, ​ ​ z klimatyzacją , czegoś takiego jeszcze nie widział em
3. Pokoje rewelacyjne, 3 pokoje w rzę dzie, z drzwiami mię dzypokojowymi, blisko jadalni, klimat dział a bez zarzutu, ł azienka z prysznicem z jacuzzi i bidetem, przestronna, czysto, są ł uski! sprzą tanie, zmiana poś cieli, bez skazy, plaż a jest blisko, z dzieć mi okazał o się super wygodne na dł ugiej pł ytkiej wodzie, snurkowanie na molo jest doskonał e....
4. Jedzenie normalne, urozmaicone, nawet dobre, obsł uga na stoł ó wce dobra
5. Wady niestety są . To jest osobny kluczowy personel.

5.1 Recepcja rozpoczę ł a się wraz z przyjazdem, kierowca samochodu elektrycznego, dostarczyciel bagaż u, z jakiegoś powodu powiedział , ż e wó zki dziecię ce nie mają szczę ś cia, tak walizki, ale nie ma wó zkó w, musiał em trochę podnieś ć gł os i nagle się odwró cił o ż e był o to moż liwe.
5.2 recepcjonista trzymał nasze paszporty przez 3 dni i nie zgł osił tego, po przekazaniu od przewodnika hotelowego kategorycznie zaprzeczał ich istnieniu, wyczerpał wszystkie nerwy, musiał krzyczeć , ż ą dać ich wydania, twierdził , ż e nie..... kompletna bzdura, choć jako jedyni na pó ł ce biurka w torbie. to był o bardzo nerwowe, obrzydliwe, gł upie, nielogiczne… potem zdaliś my sobie sprawę , ż e wszyscy tworzą problemy z niczego, a potem bohatersko je rozwią zują i wył udzają wskazó wki…
5.3 bardzo boję się groź by, ż e napiszę pisemną reklamację , potem wydaje się , ż e są wymieniane, wszystko jest od razu zał atwione, ale trzeba się denerwować .
5.4 wiele osó b jest niegrzecznych i agresywnych, reagują na uwagi krzykiem i machaniem rę kami, mają wraż enie, ż e po prostu nienawidzą turystó w, choć zdają się rozumieć , ż e ż yją z turystyki.
5.5 Nie jestem pewien, ale mam wraż enie, ż e to za Sowietó w, z jakiegoś powodu ł asią się do Wł ochó w, ale to jest nieś cisł e. . .
5.6 o stwarzaniu problemó w, w barze na plaż y absolutnie nie moż na usią ś ć.15 minut przed rozpoczę ciem lunchu, czysta bzdura, po prostu cię wyrzucają , nieszczę sny hot dog lub taco są nastę pnie noszone przez 30 minut, znowu Wł osi serwowane są poza kolejnoś cią , nie przyjmują rozkazó w, nawet moja ż ona, sam spokó j krzyczał trzeciego dnia, wię c jej nie poznał em)))(((. . .
5.7 barman kategorycznie odmawia nalewania mojito nie do szklanki, ale do szklanki, dlaczego??? ? , problem nie zniknie

Wydaje się , ż e kierownictwo zdaje sobie sprawę z problemó w z personelem, pró bują c to naprawić , codzienne ankiety w jadalni na temat usł ugi i jest porzą dek, ale recepcja, personel plaż owy są...
Bł ę dem jest też to, ż e hotel odcina się od przewodnikó w hotelowych, natknę liś my się na przewodnikó w z TUI, oszustó w, kł amcó w, nieodpowiedzialnie przeszkadzają w wycieczkach, otwarcie oszukują tylko po to, by zdobyć pienią dze, potem szukamy wiatru w terenie, w efekcie pozostawia to nadruk na hotelu, trzeba być bardziej wybrednym, przewodnicy ulicznych dział ają lepiej, taniej
Jeś li jest mniejszy kontakt z personelem, to wszystko jest w porzą dku ! !
Turecka sł uż ba jest po prostu niebiań ska po spotkaniu z Egipcjanami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał