Hotel się zepsuł?

Pisemny: 20 może 2021
Czas podróży: 23 kwiecień — 2 może 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Po raz pierwszy w Egipcie byliś my jesienią.2019 roku z mę ż em i mał ym synkiem. W tym czasie odwiedziliś my już kilkakrotnie wiele krajó w turystycznych, m. in. Turcję , Malezję , Tajlandię , Zjednoczone Emiraty Arabskie, Chiny itp. (Nie bierzemy Europy jako poró wnania) i wszę dzie są tylko hotele 5*, m. in. mieć coś do poró wnania. Z rekomendacji touroperatora na wyjazd do Egiptu wybraliś my hotel Coral Sea Sensatori, do któ rego polecieliś my w paź dzierniku 2019 roku i powiem Wam – to był y niesamowite, idealne wakacje ze wszystkich krajó w wcześ niej. We wszystkich hotelach zawsze zdarzał y się nieprzyjemne sytuacje z obsł ugą lub minusy z samym budynkiem lub terytorium, chociaż jesteś my bardzo cierpliwi w tym wzglę dzie i staraliś my się być wyrozumiali. Ale przy pierwszej znajomoś ci z Coral Sea Sensatori doszedł em do wniosku, ż e jest to najlepszy hotel pod wzglę dem jakoś ci jedzenia, morza / plaż y i, co najważ niejsze, obsł ugi, obsł uga był a idealna. Po przyjeź dzie poleciliś my ten hotel wszystkim naszym znajomym i znajomym, a dwó m rodzinom z naszej rekomendacji udał o się tam polecieć przed wprowadzeniem kwarantanny. Dla siebie zdecydowaliś my, ż e na pewno bę dziemy wracać ponownie. I tak wró ciliś my. . .
23 kwietnia 2021 roku po rocznej kwarantannie itd. wystartowaliś my w koń cu na dł ugo wyczekiwany urlop, mą ż nie mó gł pracować , ale poleciał am z synem, mamą i liczną grupą naszych bliskich przyjació ł , w koń cu byliś my 3 rodzinami na 12 osó b w tym 5 dzieci. Niestety wakacje był y zrujnowane.
1. nastró j się pogorszył , gdy tylko wszyscy poszliś my do zameldowania, facet, któ ry od wielu lat pracuje w recepcji, rozpoznał naszą dziewczynę , uś miechną ł się , przywitał ją i zał oż ył jej i jej rodzinie niebieską bransoletkę , wszyscy inni zał oż yli brą zowa bransoletka. Zapytaliś my, dlaczego kolor jest inny, na co powiedziano nam, ż e niebieski jest dla stał ych goś ci, któ rzy już byli w Coral Sea Sensatori (ala VIP), po czym wyjaś nił em mu, ż e wszyscy jesteś my w tym hotelu już drugi raz, kierownik zmienił się dramatycznie na twarzy (stał się bardzo niezadowolony), powiedział niegrzecznym gł osem: „Paszporty! ” i po otrzymaniu dokumentó w poszedł sprawdzić je w dokumentach. Po 10-minutowej kontroli wyszedł kierownik i z tą samą niezadowoloną miną po cichu zał oż ył dla wszystkich niebieskie bransoletki;

2. widocznie z nienawiś ci, ż e powiedział em mu, ż e jesteś my już stał ymi goś ć mi hotelu i tym samym zmusił em go do sprawdzenia naszych paszportó w wedł ug ich bazy danych, podali mi najgorszy numer z moją rodziną . Mał y pokó j z widokiem na basen dla dzieci i ogrodzenie, natomiast dwie rodziny naszych znajomych otrzymał y duż e pokoje z widokiem na morze. Moż e chodzi o to, ż e jesteś my Kazachami, a nasi przyjaciele są narodowoś ci rosyjskiej, ale wszyscy jesteś my z Kazachstanu. Nie rozmawiał em o tym z nimi, ponieważ . zmę czeni po locie i czekają c na pokó j zabrali to, co mieli;
3. w restauracji kelnerzy w ogó le nie zwracają uwagi, aby poprosić o drinka, trzeba zadzwonić i czekać na kelnera 5-6 razy;
4. przy wydawaniu ż ywnoś ci, ponieważ sam nie moż esz wybrać numeru (podczas kwarantanny) musisz powiedzieć kucharzowi, co wł oż yć , ale kucharz, najwyraź niej zmę czony wszystkimi wczasowiczami, udaje, ż e nie rozumie, na co wskazujesz, i w przybliż eniu podaje, co w tym leż y kierunek i naturalnie w mał ych porcjach, po czterokrotnym wyjaś nieniu, ż e nie musisz już przeklinać i brać tego, co wkł adają .
Z usł ugą był o wiele innych drobiazgó w, o któ rych już nie chcę pamię tać .
W rezultacie o drugiej wyprawie do Coral Sea Sensatori: morze i plaż a super, ale obsł uga bardzo się pogorszył a, to tylko dno. Za twoje dalekie od mał ych pienię dzy, któ re pł acisz za bilet, wyś wiadczą ci przysł ugę w zakresie usł ug z arogancką miną i nutami niegrzecznoś ci. Tak jak w 2019 i 2021 roku to niebo i ziemia. Oto taki smutek z Coral Sea Sensatori, teraz niestety tam nie jedziemy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał