Pytanie o hotel Coral Sea Sensatori Resort 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
104 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Jak złożyć skargę na personel TUI i biuro podróży?
Jak złożyć skargę na personel TUI i biuro podróży?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
11 subskrybenci  • spytał 2019-08-155 lat wstecz
Odpowiedzi  •  38
аватар atb111atb
chamstwa, oszustwa są bezprecedensowe, wymuszenia, stwarzające problemy na każdym etapie kampanii to standard zachowań pracowników. Co więcej, wydaje się, że dyrekcja stara się sobie z tym poradzić - codzienne ankiety dotyczące pracy personelu są w stołówce - w zasadzie panuje porządek. Ale przyjęcie to bezczelne szumowiny, ogólna psychologia jest taka - każdy z nich jest faraonem, a oni zdają się rozumieć, że żyją z turystyki, ale gardzą turystami, po prostu tego nienawidzą, to wychodzi w każdym ich zdaniu jak najszybciej jak robisz minimalną uwagę lub uczciwe żądanie. Oszukuj, ignoruj, myl – tutaj standard. Osobna rozmowa na temat agenta podróży TUI Ali KOBT, jak się przedstawił, kompletnie błędnie poinformowany o godzinie wyjazdu do PETRA, pomylił listy, zgubił paszporty, opuścił połączenie, na koniec nie przeprosił, wyłudził pieniądze w przebieg już zakończonej płatności itp...napisałem pisemną reklamację przez Olgę w holu, czekam na odpowiedź...To pierwszy raz mi się to przydarzyło, po drodze się dowiedziałem o innych
аватар ollennka
Napisz recenzję w odpowiedniej sekcji. Plus w samej firmie w księdze reklamacji.
аватар atb111atb
to jest pytanie, jak znaleźć odpowiedni dział i księgę skarg, biuro podróży TUI ma kilka stron, ukraiński, rosyjski, ale jak zrozumieć, do jakiego oddziału należy moje biuro podróży ALI?
аватар ollennka
Miałem na myśli odpowiednią sekcję na TurPravda. A księga skarg nie jest elektroniczna, tylko papierowa bezpośrednio w miejscu pracy tej pani.
аватар camomille
atb111atb , złóż skargę za pośrednictwem biura podróży, od którego kupiłeś wycieczkę w domu. Z mojego doświadczenia wynika, że ​​jest to najskuteczniejszy sposób dotarcia do organizatora wycieczek. Opisz mu sytuację i pozwól mu powiadomić o tym organizatora wycieczki.
Jeśli chodzi o recepcjonistki, to tutaj nie wiem, komu złożyć skargę, może z wyjątkiem właściciela hotelu, który ich zatrudnił i płaci pensję.
аватар AllOverTheWorld
atb111atb, ale co z jadalnią i przyjęciem do Tui? Kim jest Olga? gościnność lub przedstawiciel hotelu? Zdecyduj do kogo masz roszczenia, do przewodników, do hotelu czy do TA czy TO?
Ali jest twoim biurem podróży, które sprzedało przewodnik turystyczny lub hotelowy z TO?
аватар travelsita
Opublikuj obiektywne recenzje na wszystkich renomowanych stronach turystycznych, w tym Turpravda, które znasz (w odpowiednich sekcjach).
аватар alexfili
Tak, reszta osoby nie wyszła. Zdarza się, że po przyjeździe pokój coś nie pasował, poszedłem poprosić o wymianę w recepcji. Wystartowali „do jutra”. Urlopowicz zaczyna agresję, zwraca się do przewodnika z TO. Zadaniem przewodnika jest sprzedawanie wycieczek, a nie zaprzęganie dla turysty. Turysta kupuje wycieczki, ale jego problemy nie są rozwiązane. Nasilenie agresji rośnie, przewodnik otrzymał pieniądze i już się niczym nie interesuje. Niezadowolony urlopowicz nie odpoczywa, ale biega wśród personelu hotelowego, domagając się rozwiązania problemu. Pracownicy nie mogą lub nie chcą rozwiązać problemu i zaczynają się denerwować, dlatego „w recepcji są bezczelne bandyci”, „turyści są pogardzani, po prostu nienawidzeni, pojawia się to w każdym zdaniu, gdy tylko zrobisz minimalną uwagę lub uczciwe żądanie”. Osobiście nienawidzę rosyjskich (ukraińskich, białoruskich) przewodników i nigdy się z nimi nie kontaktuję. Nigdy nie kupuję od nich wycieczek. Nigdy nie wstawią się za „swoim turystą”. Narzekaj na hotel TO i zastosuj wideo-audio
аватар lazy_person
Jak mówią klasycy, konieczne jest oddzielenie much od kotletów. Hotel to jedno twierdzenie, przewodnik hotelowy TUI to kolejne twierdzenie (tj. „czynnik ludzki”), praca TO TUI (ogólnie) to trzecia.
Najwłaściwszym sposobem jest napisanie oficjalnej skargi (z rejestracją numeru wpisu z datą itp. z kopią do podpisu) do biura podróży.
Myślę, że ten pomysł ze skargą to puste zamieszanie, kontynuacja moich kłopotów. Pluć...
аватар atb111atb
tak, masz rację, mam osobne roszczenia do touroperatora, a raczej do jego agenta,
oraz odrębne roszczenia wobec personelu hotelowego,
ale pisali razem, ponieważ pytanie było na styku ich interakcji.
biuro podróży „zgubiło” moje paszporty, zostawiając je w recepcji w paczce z nazwiskiem,
recepcjonistka twierdziła, że ​​pod numerem mojego pokoju nie ma paszportów, wpadłem 3 razy i wyszedłem z niczym, aż przerodziło się to w słowną kłótnię i dopóki nie kazałem sprawdzić tylko jedynej paczki z paszportami i okazało się, że jest moje paszporty, wszystko, co trzeba było tylko obejrzeć i sprawdzić paczkę, zwłaszcza, że ​​była to jedyna na półce stołu! wszystko to wydarzyło się o 2 w nocy, kiedy trzeba było wybrać się na wycieczkę do Petry, zamiast przeprosin nastąpiła agresja ze strony recepcji ....
dalej wysłał nas na wycieczkę inny agent podróży, który nie miał nas na liście, bo ten pierwszy po prostu pomieszał listy i nie umieścił nas na liście, a sam zniknął z komunikacji, to...a cała historia, połowa z nas nie poszła, połowa
аватар Olgaolga153
A co z biurem podróży? Jest tylko pośrednikiem między turystą-kupującym a touroperatorem-sprzedawcą. TO tworzy pakiet, TO wynajmuje przewodników, którzy prezentują „swoją twarz” w hotelu. Reklamacja musi być pisemna w przedstawicielstwie TUI. Dodatkowo zostaw recenzję wszystkich zasobów, jak zalecono powyżej.
Nie możesz się tym przejmować. Dlatego takie „ali” jest pełne w hotelach. (Rozumiem, że Ali nadal jest przewodnikiem reprezentującym TUI w hotelu). Ci faceci mają zuchwałość, która czasami przeradza się w poczucie bezkarności. Gdyby ludzie częściej narzekali, przynajmniej próbowali postawić ich na swoim miejscu, te „alisy” z pewnością zachowywałyby się o wiele bardziej poprawnie.
аватар atb111atb
Połowa poszła, a na każdej granicy trzymano nas osobno, aż do oczyszczenia.
dalej podróż do Petry w jedną stronę trwała 9 godzin zamiast obiecanych 3 godzin,
w takich warunkach nie pojechalibyśmy, to było kłamstwo ze strony biura podróży, żeby zarobić 280$ zapłaconych za każde
ponadto przed samą podróżą biuro podróży wyłudziło kolejne 270 USD, ponieważ warunki w spółce macierzystej rzekomo się zmieniły, co później ujawniło groźba całkowitego odmowy wycieczki i żądania zwrotu pieniędzy, z jakiegoś powodu po tym wszystko zostało magicznie rozwiązane.
po przybyciu, w trakcie analizy, sprawcy starali się wszelkimi możliwymi sposobami załagodzić sytuację, łagodząc kilka osób, które rzekomo były upoważnione do decydowania o czymś…
Zwróciłem się do Olyi, osoby zajmującej się relacjami z gośćmi, która przyjęła ode mnie pisemną skargę na działania recepcji uznając, że jest ich 100% wina w niewydawaniu paszportów, obojętności i niedbalstwa
аватар atb111atb
A co z biurem podróży? Jest tylko pośrednikiem między turystą-kupującym a touroperatorem-sprzedawcą. TO tworzy pakiet, TO wynajmuje przewodników, którzy prezentują „swoją twarz” w hotelu.
Nie muszę się tym zajmować, oni wszyscy są dla mnie po drugiej stronie, ja jestem na swoim, po co mi ich dżungla struktury
jest Ali w postaci TUI, on jest oficjalnym przedstawicielem, dostał pieniądze, to nie powinno mnie obchodzić kto jest kim, to jest ich wewnętrzna odpowiedzialność
dlatego postanowiłem to jakoś naprawić, dotrzeć do kierownictwa TUI, a raczej poinformować o ich aroganckich, niehonorowych przedstawicielach, zwłaszcza że ten Ali jest pewny swojej bezkarności.
Podczas podróży dowiedziałem się o tej samej dotkniętej rodzinie ...
аватар atb111atb
Muszę powiedzieć, że była reakcja ze strony hotelu, jako przeprosiny przynieśli pomysłowo pokrojone owoce i ciasta, to był pierwszy raz od tygodnia ...
o sobie, podróżuję około 30 razy z rodziną, teraz z wnukami na wakacjach w różnych krajach i w takiej sytuacji pierwszy raz i pierwszy raz piszę reklamację, nadal uważałam się za bardzo skromną, ale Egipt, jego ludzie… ostatecznie nie lubię
i postaram się zdobyć tego Ali, jest też wspólnik tego samego w parze Ibrahim, obaj przedstawiciele TUI
аватар atb111atb
Niestety historia toczyła się dalej, dziś druga podróż z TUI do Kairu do piramid w Gizie została przerwana. Na lotnisku już się okazało, że na nasze 8 płatnych miejsc zarezerwowano 6 miejsc, wszyscy musieli nie jechać. Nie udało się załatwić sytuacji w porcie, bo nie było już miejsc na samolot. Ponadto nie mamy teraz w ogóle czasu na piramidy, późno, ze względu na które faktycznie przylecieliśmy. Szef lokalnego TUI, Ibrahim, obiecał zwrócić tylko pieniądze, zobaczymy. Ten Ibrahim przysiągł kiedyś, że bilety zostały kupione, więc nie można odmówić, bo po 1 przebiciu z Petrą chcieliśmy zerwać wszelkie relacje z lokalnym TUI.
Bydło....
аватар ollennka
atb111atb, obraźliwa historia. Powinni zwrócić pieniądze w całości, jeśli usługa nie została wykonana. Hotelowe przewodniki czasu podróży ZAWSZE upiększają, ale ponieważ podróżujesz tak często, już doświadczony towarzysz, sprawdź czas podróży elementarnie na nawigatorze, nie daj nam wieszać makaronu na uszach.
аватар atb111atb
Pouczałem dzieci, chciałem dać im niezależność, ale chyba wszystko by mi się przydarzyło, bo na początku, przed otrzymaniem pieniędzy, ci ludzie po prostu wylewali miód z ust.
Swoją drogą nie podał jeszcze konkretu, mieli w paszporcie wpisać rejestrację, de facto zostali za to zabrani, nie, dziś się okazało w porcie, a ja musiałem rozwiązać problem przekroczenia 7-dniowej obecności w Egipcie
аватар ollennka
Co to za rejestracja?)) Po raz pierwszy słyszę.
аватар camomille
atb111atb, wpadłam też w sytuację, w której przewodnik hotelowy zdziałał cuda, chociaż w porównaniu z twoimi towarzyszami ta dziewczyna była tylko aniołem. w zasadzie nie miałem zamiaru pisać przeciwko niej skargi na TO. ale po przyjeździe do domu powiedziałem mojemu agentowi, co się stało (zawsze dzwoni i pyta, jak poszli i jest zainteresowana szczegółami). TA powiedział, że nie należy tego ignorować i konieczne jest poinformowanie OT. Opisałem sytuację na Turpravdzie, TA powiadomił o tym TO i pechowy przewodnik został zwolniony.
zrozumiałe jest, że jesteś bardzo zdenerwowany zrujnowaniem wakacji i zły na całą branżę turystyczną. ale działanie poprzez TA jest najskuteczniejszym sposobem (chyba że, oczywiście, TA jest normalne). takie rzeczy muszą zostać ukarane. szczególnie z powodu działań przewodnika hotelowego TUI poniósł straty, ponieważ jego niekompetencja doprowadziła do zakłócenia wycieczek i konieczności zwrotu pieniędzy. TUI będzie również zainteresowane zwolnieniem takiego pracownika.
аватар atb111atb
my sami nie rozumiemy w Google w jakich przypadkach dla obywateli Kazachstanu trzeba przystawić pieczątkę policyjną, czasem za 15$, czasem za darmo, nie rozumiemy, biuro podróży twierdzi, że przez nich za darmo, niektórzy rodzaj rozwodu, ale bez pieczątki w porcie powiedzieli, że problem.
аватар camomille
Najważniejsze, żeby nie wyrzucać rachunków za odwołane wycieczki. Będą mocnym dowodem. Zrób zdjęcia i wyślij ich kopie wraz z opisem sytuacji.
аватар AllOverTheWorld
połączyłeś to wszystko razem....
„Nie muszę sobie z tym radzić, wszyscy są dla mnie po drugiej stronie, jestem sam, po co mi ich dżungla struktury”, po prostu muszą zrozumieć, komu mogą się skarżyć.
wiele razy ci mówiono, że
biuro podróży nie ma bezpośredniego związku z organizatorem wycieczek, jest to osoba (firma), która sprzedała Ci imprezę turystyczną.
organizatorem wycieczki jest firma, która „robi” (dostarcza) ten pakiet (hotel, transfer, przelot)
jeśli kupiłeś wycieczki od przewodnika hotelowego w TO, to wszystkie Twoje roszczenia do TO.
i wszyscy powiedzieli poprawnie powyżej, jeśli twój TA jest sumienny, on jest po twojej stronie, a nie po stronie TO.
аватар ollennka
atb111atb, przepraszam, ale czy na pewno jesteś doświadczonym turystą?))) Ze stemplami w paszporcie - to bzdura siwowłosego przewodnika))).
аватар atb111atb
dostaliśmy dzisiaj te znaczki, pokażę Ci zdjęcie, ten niebieski trójkąt od dołu
аватар ollennka
Chciałbym wiedzieć, co tam jest napisane. Osobiście nie oddałbym paszportu za niezrozumiałe pieczątki. Zostałem już spoliczkowany jedną pamiątką bez mojej wiedzy, więc teraz za każdym razem na granicy istnieje ryzyko, że pogranicznik znajdzie winę i unieważni paszport (.
аватар atb111atb
cóż, nie oddawaj, ale oddałem na prośbę policji i warunki wizy wjazdowej)))
аватар Olgaolga153
atb111atb
„A co ma z tym wspólnego biuro podróży? Jest tylko pośrednikiem między turystą-kupującym a touroperatorem-sprzedawcą…”
Nie pisałem do ciebie, ale leniwy. Ale kiedy ja pisałem, udało ci się wcisnąć między nasze posty i osobiście przyjąłeś odpowiedź.))
аватар atb111atb
tu informacja z internetu o konieczności rejestracji
аватар Olgaolga153
Twoja sytuacja po raz kolejny to potwierdziła;
a) nie należy ufać przewodnikom hotelowym, ponieważ są uliczne TA, nie są gorsze, ale tańsze (dotyczy to nie tylko Egiptu)
b) tacy cudowni przewodnicy-agenci muszą być zastąpieni wszelkimi możliwymi sposobami (pisanie skarg i roszczeń; recenzje z załączonymi zdjęciami oszustów itp.).
Krótko mówiąc, nie czekaj, aż emocje opadną na „nie”, narzekaj!!!
аватар ollennka
Olgaolga153, ale co z rejestracją? Może to jakaś sztuczka dla Ukraińców?
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Coral Sea Sensatori Resort 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już