Zła obsługa

Pisemny: 10 kwiecień 2013
Czas podróży: 17 — 31 marta 2013
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Personel rosyjskoję zyczny nie lubi. Zaczyna się od tego, ż e siedzisz w przeraż ają cym nieoczyszczonym pokoju ze zł oż onymi ł ó ż kami i widokiem na recepcję i wieczorną strefę rozrywki (raczej gł oś ne wieczorami). Na przykł ad my i para, któ rą poznaliś my, ró wnież zamieszkaliś my w okropnie ś mierdzą cym pokoju 1051. To znaczy, jak rozumiem, jest to powszechna praktyka wymuszenia w tym hotelu, po tym, jak z przeraż eniem biegniesz do recepcji i oferujesz pienią dze za normalny pokó j - dostajesz go tutaj dają (standardowa opł ata to 5-10USD, chociaż ja zapł acił em 20 ze strachu). Normalny pokó j ró ż ni się od nienormalnego widokiem na basen, nie zawalonymi materacami i normalnym zapachem, wszystko inne jest ró wnie przeraż ają ce. Ze wzglę du na nieprawidł owe nachylenie podł ogi w poł ą czonej ł azience, na podł odze bę dzie stale kał uż a i trudno bę dzie wydostawać się woda z prysznica. Chociaż w niektó rych pokojach ten mankament, jak się dowiedział em, nie jest - sprawdź od razu - ł atwo to zauważ yć po wł ą czeniu prysznica. W ż adnym wypadku nie opieraj się na rą czce pod prysznicem - moż e spaś ć i spadniesz. Ł ó ż ka bez sprę ż yn skrzyniowych. Za 5 gwiazdek - bzdura. Materace są wypchane ś mieciami. Mó j pod moim 100kg pod koniec drugiego tygodnia wyraź nie spadł , chociaż jak na 192cm wzrostu to nie jest taka duż a waga. Spanie na nich jest strasznie niewygodne. Sprzą tanie jest obrzydliwe - podł ogi są myte co drugi raz. Mogą nie wymieniać rę cznikó w (po prostu odkł adają mokre rę czniki na pó ł kę i tyle) lub zostawiają tylko jeden komplet na dwa, drugi duż y rę cznik moż na zaż ą dać telefonicznie - przynoszą go, gdy się to stanie, jak już czekał em na rę cznik przez 1 godzinę . Pró bował em zostawić sprzą taczce dolara, lokalne funty, dobrą czekoladę , został y zabrane, ale jakoś ć sprzą tania się nie zmienił a. Ł ó ż ko nie zostanie zmienione, dopó ki tego nie zaż ą dasz, chociaż muszą to robić co najmniej raz na trzy dni, jak w przypadku 5 gwiazdek. Teren hotelu jest wą ski i dł ugi ze stromym podejś ciem do budynku recepcji i gł ó wnej restauracji - dla sportowcó w. Minibus plaż owy - có ż , bardzo mikro - dla karł ó w, minibus "gazela" w poró wnaniu z nim to limuzyna. Pod koniec drugiego tygodnia hotel był wypeł niony po brzegi, a dobre miejsca na plaż y i przy basenach był y cał y czas zaję te. Barmani w barach na plaż y i przy basenach ignorują „Rosjan”, sami nigdy nic nie oferują i sł uż ą jako ostatni po obcokrajowcach, nawet jeś li obró cił eś się pierwszy, i znowu jest na bę bnie, czy im napiwek, czy nie. Jedzenie w restauracji ł atwo moż e być niedogotowane/niedogotowane, ale przy stosunkowo duż ym wyborze ś mieci zawsze moż na je zastą pić czymś lepszym. Ż ona otruł a się jakimś gó wnem, potem przez trzy dni siedział a na chlebie, wodzie i wę glu aktywnym. Restauracja nie posiada pokoju dziecię cego - jedynie palarnię . Był o duż o dzieci i podczas posił ku, gdziekolwiek siedział eś , ich op specjalnie wyszedł . Kiedyś na prawo i lewo od nas był y rodziny z bocznymi krzeseł kami, na któ rych siedział o dwoje krzyczą cych dzieci - efekt stereo był niesamowity - musieliś my się oddalić . W pokoju jest jeszcze cał a masa niedocią gnię ć , takich jak mró wki, ale nie chcę o nich pisać osobno. Zdecydowanie nie 5 czy nawet 4 gwiazdki. Hotel nie jest wart wydanych pienię dzy (zapł aciliś my 2400 usd za dwutygodniowy lot dla dwojga).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał