Odpoczynek zakończył się sukcesem!!!

Pisemny: 28 październik 2011
Czas podróży: 7 — 20 październik 2011
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Dobry dzień . Postanowiliś my zostawić opinię o hotelu XPERIENCE SEA BREEZE RESORT 5. zupeł nie nowy i istniał o ryzyko napotkania problemó w zwią zanych z niedoskonał oś ciami i wadami. Ale obawy okazał y się bezpodstawne. Wszystko, ł ą cznie ze spotkaniem, noclegami, czystoś cią w pokojach, obsł ugą , wyż ywieniem, pię knem linii brzegowej morza i obfitoś cią mieszkań có w morza okazał o się na najwyż szym poziomie! ! ! Jedyna wada moim zdaniem - brak "Animacji" podczas pierwszego tygodnia odpoczynku. Ale hotel też to zrobił .
Gdzieś od 17.10. 11 zmienił się zespó ł animatoró w i programy rozrywkowe pojawił y się w hotelu nie tylko w cią gu dnia (bocha, pił ka wodna, aqua aerobik, joga), ale takż e wieczorem. Animatorzy (Sveta, Nastya, Natasha, Oleg i Joseph, zwł aszcza Joseph) „rozpalili” parkiet i nie pozwolili wczasowiczom się nudzić . A po 23-00, kiedy program się skoń czył , zebrali chę tnych i zabrali ich na tań ce do klubó w Sharm El Sheikh i Nama Bay. Szczegó lnie pamię tam imprezę w "La Dolce Vita" (patrz zdję cie).
Praca personelu nie narzekał a (nikt nie prosił o pienią dze, wrę cz przeciwnie, odmawiali brania napiwku, wszystko robili szybko i bez przypomnień ), kelnerzy w restauracji i w barach sami zapytali, jakie napoje przynieś ć , szybko usunę li puste naczynia, wydaje się , ż e cią gle stoją za tobą i tylko czekają na proś bę lub polecenie. Codziennie sprzą tano pokoje i zmieniano rę czniki, a po sprzą taniu zawsze zostawiano w pokoju nową duż ą butelkę wody pitnej.

Jedzenie w restauracji ró wnież się podobał o, mię so był o w takiej ró ż norodnoś ci i iloś ci, ż e trudno sobie wyobrazić . Codziennie rano szef kuchni Adyl smaż ył jajecznicę z wybranymi nadzieniami (ser, cebula, pomidory, pieczarki, kieł basa, czerwona papryka), w pobliż u pieczono ś wież e naleś niki. Zadowolony z ró ż norodnoś ci wypiekó w, przystawek, dań gł ó wnych. W skró cie restauracja, administratorzy Muhammad i Ali, szef kuchni Hosan - SZACUNEK!! !
Pokó j jest nie do pochwał y, wszystko jest nowe, 40-calowa plazma z 50 kanał ami (z któ rych 7 to rosyjskie), ł ó ż ko jest po prostu niesamowite, mię kkie i ogromne, lodó wka. Codziennie sprzą tano pokoje i zmieniano rę czniki, a po sprzą taniu zawsze zostawiano w pokoju nową duż ą butelkę wody pitnej.
Chciał bym szczegó lnie zwró cić uwagę na pię kno i integralnoś ć rafy koralowej w pobliż u hotelu. Codziennie rano nurkowaliś my z rurką przy brzegu, a gdy wybieraliś my się na wycieczkę jachtem do rezerwatu Ras Mohammed, nie odkryliś my dla siebie niczego nowego, cał a fauna był a taka sama jak wokó ł hotelu.
Pamię tam wycieczkę do SOHO, to bardzo pię kna ulica handlowa w pobliż u hotelu Savoy, z ró ż nymi rzeź bami, sklepami, ś piewają cą fontanną i sceną z muzyką na ż ywo. Przejazd taksó wką tam iz powrotem kosztował nas 10 USD.
I na koniec wielkie pozdrowienie dla Pana Jerzy, kierownik hotelu, każ dego wieczoru znajdował czas na porozumiewanie się z wczasowiczami (wychodzenie do ludzi), na temat upodobań i niechę ci oraz na wysł uchanie sugestii dotyczą cych poprawy obsł ugi wczasowiczó w. Bę dzie okazja, na pewno wró cimy do tego hotelu, jeś li ceny nie zmienią się zbytnio po pierwszym roku dział alnoś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał