Postawa recepcji psuje wrażenie hotelu. Pod każdym innym względem hotel jest doskonały.

Pisemny: 18 styczeń 2017
Czas podróży: 13 — 18 styczeń 2017
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 6.0
Recepcja: Począ wszy od odprawy, postawa wszystkich pracownikó w nie był a zachę cają ca. Ż adnych uś miechó w i pozdrowień przez cał e 6 dni. Twarze są zawsze ponure, niezadowolone. Przybyliś my do hotelu o godzinie 09:00, są dzą c po recenzjach poniż ej, wszyscy byli osiedleni o 10, ale dostaliś my bransoletki i pokoje o 12:30. Wcześ niej oferowali dodatkową opł atę za widok na morze w wysokoś ci 70 USD. Poproszony o naprawę czajnika 3 razy, nikt nawet nie przyszedł . Wyjdź o 12 i odetnij bransoletki, a wymelduj się z hotelu o 15:40. Zdecydowanie odmó wili karmienia na lunch za darmo, zwykle koszt to 7 USD. Suche racje ż ywnoś ciowe wydano dopiero po dł ugiej proś bie. O trzy dni odpoczynku są siedzi kł ó cili się w nocy, nasi znajomi dzwonili na recepcję , ale oni po prostu zamarli i odpowiadali: „jaki jest problem z numerem? ”.

Przewodnik: nazywa się Ibrahim, pochodzi z trasy Aneks. Spotkanie odbył o się drugiego dnia o 08:30 i trwał o okoł o godziny. Mó wię gł ó wnie o wycieczkach. Wszystkie proś by o naprawę czajnika i przyniesienie szlafrokó w do pokoju został y zarejestrowane, ale ostatecznie zignorowane.

Cią gł e pytanie, dlaczego nie chcemy jeź dzić na wycieczki i na darmowe zakupy, był o trochę denerwują ce. Najwyraź niej z tego powodu niczego nie naprawili. Chociaż z 7 osobami, 2 naszych znajomych wybrał o się na wycieczkę.

Numer: mieszkał w budynku 11 z widokiem na gł ó wny basen ze zjeż dż alnią , któ ry jest obecnie nieogrzewany. Widok na morze tylko w pierwszym budynku, reszta ogrodu i basenó w. Każ dy touroperator jest zakwaterowany w ró ż nych budynkach. Sprzą tacz sprzą tał normalnie, drugiego dnia zaczą ł rzeź bić figurki, po kilku dniach cią gle prosił o napiwek.

Morze/basen: tylko jeden podgrzewany basen. Morze jest ciepł e, ale przeważ nie nie jest spokojne z powodu wiatru. Wsiadanie i wysiadanie jest zimne. Z 6 dni nie był o 2 wietrznie, lepiej pł ywać rano przed 9, wtedy morze jest spokojne, jest duż o ryb i nie ma ludzi. Koralowce są pię kne, ryb jest duż o, moż na nawet usią ś ć na pantonie i po prostu wł oż yć gł owę w maskę na wodę i oglą dać podwodny ś wiat.
Kelnerzy: prawie wszyscy pozostawili dobre wraż enie, z wyją tkiem kelnera w kawiarni Zen na plaż y. Przeką ski serwowano tam od 12:30 do 16:30. Zawsze był niezadowolony i miał wraż enie, ż e mu przeszkadzamy, a pytanie „dlaczego w ogó le przyszedł eś jeś ć? ”, wyczytano w twoich oczach. W gł ó wnej restauracji zawsze pomogą sympatyczni i pogodni faceci, a takż e w barze w lobby. Na plaż y jest też super kelner, któ remu udaje się zabrać wszystko przy basenie i blisko morza.


Jedzenie: Posił ki zaczynają się od ś niadania o 07:00 w gł ó wnej restauracji do 10:00. Od 11:00 do 13:00 w barze w lobby buł ki i kawa/herbata. O 12:30 obiad do 14:30, w tym samym czasie na basenie lody mango. W barze znajduje się restauracja z przeką skami od 12:30 do 16:30. Jest pizza, hamburgery, sał atki, makarony. Nie bierz burgeró w i kanapek - praktycznie nie ma mię sa, tylko buł ka i ziemniaki. Pizza jest mał a, ale jadalna, dobra z tuń czykiem i warzywami. Kolacja w restauracji gł ó wnej od 18:30 do 21:30.
Jedzenie jest doś ć urozmaicone, oczywiś cie nie kilometrowy wybó r, ale zawsze coś nowego. W gł ó wnej restauracji rano robią na Twoich oczach omlety i gofry. Są jajka na twardo, pł atki zboż owe, suflety, pł atki zboż owe, buł ki, rogaliki, sery, warzywa i owoce. Na obiad był o mię so i ryby, a czasem nawet owoce morza. Grillowany kurczak, wybó r woł owiny: steki, z warzywami, gotowana, duszona, pieczona ryba. Kraby dostawał y bardzo mał e, kalmary był y mocno panierowane, oś miornice też nie był y duż e, ale i tak ł adne. Z dodatkami: makaron, któ ry robi się na oczach z sosem pomidorowym, biał ym lub boloń czykiem z mię sem. Ryż i ziemniaki był y zawsze. Kolacja jest prawie taka sama jak obiad. Owoce: zawsze są mandarynki, ale suche, agawa, daktyle, persymony, pamela, czasem banany, granaty, pomarań cze, pę cherzyca, suszone morele i suszone ś liwki rano. Z kuchni jesteś my zadowoleni.

Terytorium: hotel jest rozcią gnię ty do morza, budynki są ró wnoległ e do wody, w każ dym otworze jest basen, teraz nie są ogrzewane.
Niewiele miejsca, ale przytulnie. Plaż a jest wielopoziomowa, zawsze byliś my na samym dole, ponieważ obł oż enie nie jest duż ym hotelem, jest wystarczają co duż o miejsca dla wszystkich zaró wno przy basenie, jak i nad morzem.


Pamią tki: najniż sze ceny od sprzedawcy w holu, kupił tam kartę doł adowania Vodafone za 2 USD, chociaż powiedzieli 8 USD po drugiej stronie ulicy. W sklepach znajdują cych się pod hotelem ceny są bardzo drogie, wszyscy sprzedawcy są ź li i ź le handlowani, a jeś li nie kupisz wię cej, mogą to wysł ać . W Soho, mał ej uliczce, nie ma co robić , na ś rodku jest fontanna, ze sklepó w z owocami jest tylko jeden sklep przy tej samej fontannie z gó ry, ceny nie są tanie, ale przynajmniej owoce są ś wież e. Z hotelu codziennie o godzinie 20 kursuje bezpł atny autobus do Naamabey iz powrotem o 22, rano trzeba się zapisać w recepcji. Jest tu już ogromny obszar, mnó stwo sklepó w i sklepó w, supermarketó w, restauracji, dyskotek, nawet McDonald's, KFC, Hard Rock Cafe.
Sprzedawcy są strasznie nachalni, zwł aszcza na ulicy prowadzą cej do restauracji i klubó w, lepiej ją wył ą czyć . Owoce są ubogie iw wię kszoś ci zł ej jakoś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał