Hotel nie jest dla wymagających turystów?

Pisemny: 16 może 2021
Czas podróży: 30 kwiecień — 7 może 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Od razu zauważ ę , ż e pomimo niuansó w hotelu moje wakacje zakoń czył y się sukcesem. Zawsze nastawiam się na pozytywy na wakacjach, a dla mojego odpoczynku najważ niejszą rzeczą nie jest idealny pokó j, doskonał e sprzą tanie i super jedzenie.
Dlatego zwró cę uwagę na niewą tpliwe atuty hotelu:
- duż e terytorium
- duż o palm, zieleni, kwiató w, któ re są pod opieką
- wiele basenó w
- przyjemna muzyka przy basenach, na plaż y, w restauracji tworzy doskonał ą atmosferę relaksu

- od brzegu jest wejś cie do morza (ale w kapciach! ), po pas, moż na pł ywać , pł ywać wś ró d ryb. Ale są przypł ywy i odpł ywy. W Zatoce Nabq jest wietrznie, wię c nie zawsze moż na pł ywać z pontonu, szczegó lnie rano. Rafa nie jest najbardziej zró ż nicowana, ale jest co zobaczyć .
- ogromne pokoje z tarasem na 1 pię trze lub duż ym balkonem na drugim
- rę czniki plaż owe bez kart
- espresso i hibiskus przez cał y dzień w barach
- brak koniecznoś ci zajmowania miejsc na plaż y i basenach - có ż , jest to moż liwe ze wzglę du na obł oż enie hotelu o 50% ze wzglę du na kwarantannę
- osobny szacunek dla kucharza, któ ry rano w restauracji na omletach, po poł udniu na pizzy w barze - FELLOW LOVE!! !
- barman w barze na plaż y jest bardzo uważ ny, doskonał a pamię ć wzrokowa
- Internet normalny - dostę pny w recepcji, w barze przy basenie, w barze na plaż y, ł apie na plaż y, ale nie wszę dzie
- ś rodki antyseptyczne są wszę dzie na terytorium
Z niuansó w, któ re są dla kogoś waż ne i mogą zrujnować resztę :
1. Gł ó wną wadą hotelu jest restauracja. Jedzenie jest raczej kiepskie, nawet jak na egipskie standardy.
Na ś niadanie nie ma owocó w, z wyją tkiem wą tpliwej sał atki z jabł ek i melona.
Na obiad i kolację w restauracji z alkoholi tylko piwo i czerwone wino (biał ego nie ma nawet w barach! ).
- Moż esz nie dostać arbuza na lunch. W tym samym czasie kucharz, kroją c go, wycina wszystkie ś rodki arbuzó w tuż przed wczasowiczami i wkł ada je do stoł u. Ku mojej uwadze, dlaczego nie ma arbuza dla wczasowiczó w, ale ś rodkowy w tabeli udawali (w tym szef kuchni! ), ż e mnie nie rozumieją . Powiedział em, ż e o tym napiszę , co robię . Wstyd hotelu!

- Ze wzglę du na kwarantannę kucharze narzucają dania - poprosił em o sał atkę nie dwie ł yż ki, ale trzy, i wydaje mi się , ż e potrą cają ją z pensji szefa kuchni. Biedacy też zdawali się bł agać o kawał ki mię sa - niezbyt przyjemne, biorą c pod uwagę , ż e nie ma z czego wybierać .
- Kup paski w spodniach dla kelneró w - cią gle je podcią gają
2. Piwo w barze na plaż y bardzo czę sto koń czył o się niespodziewanie. Oczywiś cie mę ż czyź ni byli w szoku!
3. Sprzą tanie pokoju 1 raz w cią gu 3 dni. Nie obchodzi mnie to. Ktoś był zaskoczony. Jednocześ nie podł ogi i stoł y są zawsze brudne – nie uczą mycia podł ó g.
4. Meble w pokojach są bardzo stare, miejscami są szuflady bez uchwytó w
5. Leż aki na plaż y jak ł ó ż ka skł adane, bez materacy
6. Leż aki przy basenach drewniane, zniszczone, materace stare, wyschnię te
7. Rę czniki w pokoju i rę czniki plaż owe są stare, nitki wiszą
8. Personel bardzo sł abo mó wi po rosyjsku, ponieważ kiedyś był przeznaczony dla Wł ochó w. Ale personel pró buje, uczą , co budzi szacunek.
9. Terytorium nie jest przeznaczone dla wó zkó w dziecię cych - wszę dzie są utwardzone pł ytki. Nie ma animacji dla dzieci, z wyją tkiem 1 godziny wieczorem. Dzieci mają też problemy z odż ywianiem.
Ogó lnie moż na wspaniale wypoczą ć , jeś li te cechy hotelu nie są dla kogoś waż ne.
Wspaniał e zdję cia gwarantowane!
Ale coś trzeba zrobić z restauracją.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał