Rozczarowanie

Pisemny: 3 sierpień 2020
Czas podróży: 30 lipiec 2020
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Przeczytaliś my pozytywne recenzje i wybraliś my ten hotel. Ale odnieś liś my nieco inne wraż enie.
Odpoczywaliś my pod koniec lipca - wcześ nie. Sierpień.2020.
Terytorium. Duż y i pię kny. Ale nie są pod dobrą opieką . Czę sto moż na zobaczyć plastikowe kubki na ziemi i unoszą ce się w basenie.
Numer. Duż y, przestronny. Jest czajnik. Przy zameldowaniu dali 5 torebek herbaty i cukier. Woda jest dostarczana codziennie. Ż el i szampon uzupeł nia się co drugi dzień . Mydł o został o nał oż one dopiero pierwszego dnia.


Plaż a. Pię kna rafa. Ale doś ć dł ugi ponton. Jest wejś cie od brzegu, ale nie jest to przyjemne wejś cie, ponieważ . skał y i martwe koralowce. Moż esz zostać zraniony. Potrzebujesz specjalnych butó w. A gł ę bokoś ć jest maksymalna do pasa (przy moim wzroś cie 160). Moż na nurkować , ale pł ywanie jest trudne. Wychodziliś my z brzegu tylko wtedy, gdy był o sztormowo i nie wolno był o pł ywać z pontonu. Rano skoń czył się przypł yw, a woda po kolana. Na pontonie moż na zabrać maskę , pł etwy, kamizelkę ratunkową . Wszystko to jest bezpł atne. Chł opcy-ratownicy mają oko na urlopowiczó w. W morzu jest prą d, gdy pł ywanie jest trudne. Przychodzą z pomocą .
Odż ywianie. W zasadzie cał kiem smaczne, ale mał o urozmaicone. Wszystko jest doś ć skromne. Z powodu pandemii nie ma bufetu, kiedy sam wkł adasz to, co chcesz i ile chcesz. Cał e jedzenie jest za szkł em i musisz zamó wić , co ci postawić . Wszystko był oby dobrze, ale najpierw podają trochę - jeden kawał ek pomidora (jeś li chcesz wię cej - zapytaj, wł oż ą kolejny z bardzo niezadowolonym wyrazem), kilka mał ych kawał kó w ogó rkó w, ł yż kę ziemniaki (dla mę ż czyzny to w ogó le nic) itp. . Po drugie, gdy jest duż o ludzi, trzeba stać w kolejce 15-20 minut. Stoisz z talerzem, tak jak prosisz o jał muż nę .

Z mię sa - najczę ś ciej mał e kawał ki kurczaka, w któ rych koś ci jest wię cej niż mię sa, a takż e podaje się po jednym na talerzu. Kolacja to jagnię cina. Kiedyś dali mał e kotlety (już wł oż ył y 2 rzeczy). Trzeba bł agać o napoje i czekać bardzo dł ugo, aż je przyniosą . Z czasem rozstawiają bar z napojami. Stał o się ł atwiejsze. Uderzył mnie fakt, ż e kawa z torebek. Krem moż na zabrać tylko w barze.
Z owocó w dawali jabł ka, winogrona, figi (jeden owoc dziennie).
Ciastka są cał kiem smaczne. Ale jeś li spó ź nisz się godzinę , moż esz nic nie znaleź ć .
Pomimo tego, ż e hotel jest wypeł niony, jeś li nie w 100%, to na pewno w 80-90%, gotują mał o.


Nie podobał a mi się obsł uga w restauracji. Zaspani kelnerzy (niezależ nie od tego, czy jest rano, czy wieczorem). Dodatkowo odczuwana jest dyskryminacja – jeś li Arab się zbliż a, to on jest serwowany w pierwszej kolejnoś ci, a ty stoisz i czekasz, aż raczą zwró cić na ciebie uwagę . Wielu kelneró w nie rozumie rosyjskiego (a moż e udają , ż e nie rozumieją ). Czasami mogą umieś cić nie to, co zamó wili.
Czystoś ć . Pomieszczenie sprzą tane jest co drugi dzień (pomimo sytuacji epidemiologicznej, kiedy dezynfekcję trzeba przeprowadzać kilka razy dziennie). Jedyną rzeczą jest to, ż e rę czniki plaż owe zmieniane są codziennie. Na plaż y nie ma dezynfekcji leż akó w, sprzą tanie jest bardzo powierzchowne. Nie zaszkodził oby czę stsze wynoszenie ś mieci. Okulary są porozrzucane na plaż y. Podarty materac został wyrzucony przez burzę . Tak jest już od 3 dni.
Restauracja nie zauważ ył a ró wnież , ż e stoł y został y zdezynfekowane. Tylko okresowo mierz temperaturę . A to nie dla wszystkich. To wszystko są ś rodki zapobiegawcze mają ce na celu rozprzestrzenianie się wirusa.
Nie bę dziesz chciał wracać do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał