Jakość spadła - cena pozostała!

Pisemny: 13 listopad 2020
Czas podróży: 1 — 8 listopad 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Odpoczywał em na począ tku listopada w Suł tanie po raz pią ty - wraż enie hotelu pogorszył o się . Wyparował y przywileje praktykowane niegdyś w hotelu dla stał ych klientó w. Poproszony o spotkanie na lotnisku - hotel po prostu "zamarł ". Odpowiedź otrzymał a dopiero po interwencji touroperatora. Restauracja stał a się jak stoł ó wka - jedzenie ską pe, stoł y poobijane jak w sowieckich stoł ó wkach, sztuć ce do poł owy zawinię te w zwykł ą serwetkę , banany schowane, dostają malutkie kawał ki mango. W menu dla dzieci - pikantne kotlety paprykowe. Sprzą tanie - przecię tne, duż o piasku.

Autobusy tuff-tuff nie trzymają się rozkł adu, wię c musiał em kilka razy wbiegać na stok. Przewodnicy Sun International - wzrosł a ich liczba, jeden odszedł , dwó ch nowych wzię ł o - są aroganccy i chamscy. Na plaż y wię kszoś ć wczasowiczó w z dzieć mi, w pobliż u morza, gdzie jest piasek, nie ma miejsc dla niepalą cych - palą cał y dzień ze wszystkich stron.

Przy wyjeź dzie zarezerwowaliś my transfer na rano. Przyjechaliś my o 6 rano z mał ym dzieckiem - personel zaczą ł robić uniki - albo transfer nie został zamó wiony, albo samochó d utkną ł na lotnisku. Musiał em wyjechać sam, bo do wyjazdu został o niewiele czasu. Cena hotelu z taką usł ugą jest bardzo wysoka! Nie polecamy tego hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał